Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטרף להודעה. הייתי שמח אם הייתה כזאת רשימה מתומצתת וקולעת

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני חושב שזה רעיון מצויין. רשימה כזו אפשר לעדכן פעם בכמה חודשים בדגמים חדשים שהוכיחו עצמם מבחינת אמינות בשמש הישראלית, איכות צילום וכד'.

פורסם (נערך)

שלום חברים,

מאחר והמצלמה שלי מתחילה לעצבן אותי (איכות לא משהו, ומפספסת הקלטות),

הפעם החלטתי ללכת על משהו יותר איכותי.

 

מכיוון שיש כאן איזה 1000 עמודים, אשמח אם משהו יוכל להמליץ לי על מצלמה טובה עד מחיר של 350-400 שח

ראיתי באחת ההודעות את המצלמה הזאת: Capacitor G1W-C, האם היא שווה משהו, או שיש המלצות אחרות.

 

חשוב לי רק 3 דברים עקריים:

1. שלא תהיה גדולה מדיי.

2. במקרה של תאונה שתדע לבצע הקלטה ונעילה (G סנסור - נראה לי).

3. שתהיה מספיק עמידה בשביל החום הישראלי.

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי,

תודה !

עריכה אחרונה על ידי Morfium

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

איזו יש לך? כמה זמן ברשותך?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

יש לי משהו כזה (רק נראית ככה) :

http://www.ebay.com/itm/Car-Auto-Camera-Video-Recorder-LCD-Monitor-Compact-Camcorder-HD-720p-/321673804622?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item4ae540bb4e

 

אבל שלי ממש גנרית ועלתה משהו כמו 100 שקל +-

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

משהו ?

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם
שלום חברים,

מאחר והמצלמה שלי מתחילה לעצבן אותי (איכות לא משהו, ומפספסת הקלטות),

הפעם החלטתי ללכת על משהו יותר איכותי.

 

מכיוון שיש כאן איזה 1000 עמודים, אשמח אם משהו יוכל להמליץ לי על מצלמה טובה עד מחיר של 350-400 שח

ראיתי באחת ההודעות את המצלמה הזאת: Capacitor G1W-C, האם היא שווה משהו, או שיש המלצות אחרות.

 

חשוב לי רק 3 דברים עקריים:

1. שלא תהיה גדולה מדיי.

2. במקרה של תאונה שתדע לבצע הקלטה ונעילה (G סנסור - נראה לי).

3. שתהיה מספיק עמידה בשביל החום הישראלי.

 

אשמח אם תוכלו לעזור לי,

תודה !

היא אחלה, יש לי אותה כבר חצי שנה, קניתי אותה מבנגוד בערך ב40 דולר.

היא עם קבל, ז"א היא עובדת רק עם חיבור קבוע לחשמל. צילום לילה צולע, אי אפשר לראות לוחית... צילום יום סבבה לגמרי אבל אם הרכב המצולם רחוק גם אי אפשר לראות לוחית.

בכללי איכות הצילום משביעה רצון, תמורה טובה למחיר.

לגבי החום הישראלי כל פעם אני מוריד אותה אז אין לי מושג. אבל, אני מאמין שרק מצלמה שעולה 700 שקל ומלע תעמוד בעומס.

יש חישן g.

מצריכה כרטיס זכרון קלס 10 מחירו ל32גיגה בקי אס פי בערך 70-90 שקל.

בהצלחה.

פורסם

לא נתת לי את השם של המצלמה :)

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

אאא, חחח :) הבאתי אותה כדוגמא. אבל קצת מאכזב אותי שהאיכות לא משהו. בא לי להתקדם קצת מבחינת האיכות. האם אין שום מצלמה איכותית במחיר הגיוני ?

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם
קניתי אותה מבנגוד בערך ב40 דולר.

אם קנית g1wc מבאנגוד, מניסיון אישי, יש סיכוי מאוד גבוה שמה שקיבלת זו g1w רגילה או אפילו זיוף שלה.

יצא לך לפתוח את המצלמה ולראות שיש שם קבל ולא סוללה?

פורסם
אם קנית g1wc מבאנגוד, מניסיון אישי, יש סיכוי מאוד גבוה שמה שקיבלת זו g1w רגילה או אפילו זיוף שלה.

יצא לך לפתוח את המצלמה ולראות שיש שם קבל ולא סוללה?

לא פתחתי, אבל מבסוט ממנה, היא מתנהגת כמו מצלמה עם קבל אז אני משער שאין בה סוללה.

שמעתי על כל מיני זיופים, למשל ללא כניסת hdmi וכו... אצלי הכל בנוי טיפ טופ.

פורסם
לא פתחתי, אבל מבסוט ממנה, היא מתנהגת כמו מצלמה עם קבל אז אני משער שאין בה סוללה.

שמעתי על כל מיני זיופים, למשל ללא כניסת hdmi וכו... אצלי הכל בנוי טיפ טופ.

הגיעו לי שתי מצלמות שהתיימרו להיות g1wc מ banggood - אחת הייתה זיוף עלוב של g1w,

שצילמה באיכות גרועה וכמובן שלא היה שום קבל אלא סוללה. השנייה הייתה (ועודנה) g1w רגילה,

עם סוללה ולא קבל.

 

שים לב שלמרות שהם השאירו את שם המוצר "g1wc", הם הסירו את התמונות בהן אמור להיות מוצג ההבדל ובנוסף

לא השאירו שום איזכור לכך שאמור להיות capacitor (ואם כבר אז ההפך הוא הנכון, הם מציינים כעת בכל

מקום אפשרי "battery").

 

אני מאוד מאוד לא ממליץ לרכוש את המוצר הזה (g1wc) מבאנגגוד, בהסתברות מאוד גבוהה (ואפילו וודאית לדעתי)

לא תקבלו את מה שהזמנתם אלא זיוף או דגם אחר.

 

אלכס, אם אתה מדליק את המצלמה ללא כל מקור מתח - לאורך כמה זמן היא ממשיכה לתפקד?

מה שם הקושחה המותקנת? (תוכל לראות זאת בתפריט של המצלמה)

מתי רכשת את המצלמה הזאת מהם?

פורסם

אפילו שאני חובב האתר גם אני מיצטרף להמלצה שלך שככל הניראה הספק של הG1W-C שלהם לא אמין ולכן מומלץ לא להכניס ראש בריא למיטה חולה, וגם אני רוצה לדעת באמת איזה גירסה קיבלת ואם היא ניכבית תוך כמה שניות ללא מקור מתח.

 

לא יודע למה דווקא עם המצלמה הזו יש להם כזו פאדיחה, מקווה שהמצלמה המדוברת כעת כבר עם קבל ולא גירסה מוזרה של G1W.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...