Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יענו המומחים אבל יש לי רושם שהמוצרים עצמם לא עומדים במה שהם מצהירים. הייתי מצפה שמי שמקליט FHD יתמוך ב h.264 מה שהם לא מצהירים. גם לפי חלק מהפידבקים השליליים אין קשר בין המפרט למציאות.

:turn-l:
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

טוב אני מבין שאצטרך לעלות תקציב ל fhd

אם אני מגדיל תקציב ל 300 שקל כולל כרטיס זיכרון 32 גיגה. איזה מצלמה תוכל /ו להציע לי?

 

אגב, בעתיד ארצה מצלמה אחורית. היא מתחברת למצלמה הקדמית שלי או שהיא ניזונה ממקור מתח באחורי הרכב?

 

שאלה אחרת לידיעה... מדוע בעלי אקספרס פחות מומלץ? הייתי בטוח שגם האי. ביי. בדיוק אותו דבר. ידוע לי שאמזון למשל הם מוכרים מותגים ומקורים ... אשמח להעשרה

עריכה אחרונה על ידי rafi_vk
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

באיביי יש מדיניות קשוחה למדי נגד מכירת מוצרים מזוייפים (או כאלו שלא עומדים בפסיק מהתאור של המוצר באתר). בעליאקספרס, נאדה. אמאזון אמינים ובטוחים, עם שירות מעולה (אבל מחירים בד"כ גבוהים יותר).

:turn-l:
פורסם

מעולה. הבנתי. אז יש לך המלצה למצלמה פלוס כרטיס באזור ה 300?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

יש לי מצלמה מדגם g1w-c

 

כרטיס זיכרון של סאן דיסק 16 ג'יגה

ויש לי בעיה מציקה מאוד

אני עושה אתחול לזיכרון מפרמט אותו ומתחיל לסוע

יום אחד זה מקליט לי ביום השני מקליט לי אבל עם הקבצים פגומים שאי אפשר לפתוח אותם

 

 

על זה פורמט לפרמט את הזיכרון ?.. FAT או NTFS ?

 

ואם על FAT אז על כמה ק"ב ? רשום שם 16 32 ועוד ועוד

פורסם (נערך)

זה נשמע כאילו המצלמה לא הפעילה את ה-Loop recording.

תפרמט את הכרטיס באמצעות המצלמה (כמעט בכל מצלמה בתפריטים יש אפשרות לעשות פורמט לכרטיס).

תדווח מחר-מחרתיים אם זה עזר.

איזה סאנדיסק בדיוק יש לך ומאיפה קנית? תעלה תמונה מקרוב, גם מקדימה וגם מאחורה.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
זה נשמע כאילו המצלמה לא הפעילה את ה-Loop recording.

תפרמט את הכרטיס באמצעות המצלמה (כמעט בכל מצלמה תפריטים יש אפשרות לעשות פורמט לכרטיס).

תדווח מחר-מחרתיים אם זה עזר.

 

ניסיתי לעשות הכל אני כבר מיואש

אני אסביר לך בערך מה קורה

 

ככה ניסיתי גם להתקין גרסא אחרת למצלמה

ניסיתי לפרמט ולשחזר הגדרות יצרן לחיצה על כפתור הריסט

פירמטתי את הזיכרון כמה וכמה פעמים דרך המכשיר עצמו דרך המחשב

 

מדובר בכרטיס זיכרון של סאן דיסק 16 ג'יגה

 

עכשיו זה מקליט יום יומיים ואז קבצים פגומים שאי אפשר לפתוח אותם

 

ניסיתי להחליף כרטיס זיכרון

היום באמת שמתי כרטיס זיכרון רגיל של חברה לא מוכרת בנפח 32 ג'יגה קלאס 10

הוא הקליט וזה עבד והכל טוב

אבל שמתי לב שבסרטון מסוים היו כמו קפיצות כאלו כאילו טשטושים

לא יודע מה יש לחרא הזה

פורסם
ערכתי את ההודעה הקודמת שלי, שים לב.

 

שאלה נוספת:

זה עבד לך כמו שצריך מתישהו? או שמההתחלה זה עשה בעיות?

 

מהתחלה ככה

פורסם

אני רואה שלא קראת את ההודעה הקודמת (הקודמת) אז ארכז לך פה הכל:

1.

איזה סאנדיסק בדיוק יש לך? ומאיפה קנית?



2.תעלה תמונה מקרוב, גם מקדימה וגם מאחורה (תמונות של הכרטיס).

 

3.מאיפה קנית את המצלמה?

 

על מנת לעזור לך, תענה על הכל.

פורסם (נערך)
אני רואה שלא קראת את ההודעה הקודמת (הקודמת) אז ארכז לך פה הכל:

1.

איזה סאנדיסק בדיוק יש לך? ומאיפה קנית?



2.תעלה תמונה מקרוב, גם מקדימה וגם מאחורה (תמונות של הכרטיס).

 

3.מאיפה קנית את המצלמה?

 

על מנת לעזור לך, תענה על הכל.

 

קניתי את המצלמה מאיביי מהמוכר ESTORE

 

את הסאן דיסק רכשתי גם מאיביי

 

11027512_1060416600654030_4956308887104396037_n.jpg11193245_1060416547320702_752560344078641249_n.jpg

1560413_1060416570654033_4844483540532562916_n.jpg

 

 

אני אגיד לך מה שמתי לב

שבכרטיס הזיכרון 32 ג'יגה השחור הפשוט קלאס 10

 

עשיתי את הניסוי שלשום בערך

 

היום הגעתי מהעבודה לבדוק אם זה אכן הקליט כשחיברתי את המצלמה דרך הכבל USB ישירות למחשב

היה לי צליל כזה של זיהוי אבל לא נפתח שום כלום

ואז לקחתי מין מתאם USB כזה הכנסתי את הכרטיס זיכרון לשם וחיברתי למחשב

גם אותו הדבר

אחרי כמה פעמים פתאום זיהה והקבצים עבדו

דרך המצלמה הוא כלל לא זיהה אותו (את הכרטיס)

 

ואת הסאן דיסק הוא ישר מזהה גם דרך הממיר USB וגם דרך המצלמה שהיא מחוברת ישירות למחשב דרך הכבל,

אבל ... הבעיה היא שגם ששמתי לופים 5 או 3 שום דבר לא עוזר

בפעם הראשונה הוא מקליט והכל נפלא

ואז בתיקיה השניה שהוא הכין או בשלישית כבר המדיה פלייר לא מצליח לפתוח כלל

ומה שמצחיק שהקובץ שוקל 600 MB כאילו נראה שהכל תקין

ניסיתי גם דרך תוכנה אחרת VLC עדיין לא פותח

עריכה אחרונה על ידי klasa
פורסם

תקשיב, אני מנסה להבין ממך את כל התמונה ואתה מקשה עליי טיפה.

איביי זה די רחב, מאיזה מוכר בדיוק קנית?!

 

אם לא תהיה מדוייק אאלץ להפסיק.

אבל אל תדאג, יש פה מספיק משתמשים שיכולים לעזור לך, פשוט לי יש פחות סבלנות, מצטער.

 

תצלם את הכרטיס מקרוב, שאוכל לראות מה כתוב בשני הצדדים.

הכי קרוב שאתה יכול כל עוד המצלמה מתפקסת על הפרטים (מניסיון, אני מצליח לצלם ממרחק של 5 ס"מ בצורה מעולה)

אני מנסה לפסול או לאשש את ההשערות שלי לגבי הבעיה שלך.

1. כרטיס מזוייף.

2. מצלמה מזוייפת או תקולה.

 

אז תנסה לעזור לי לעזור לך.

פורסם
תקשיב, אני מנסה להבין ממך את כל התמונה ואתה מקשה עליי טיפה.

איביי זה די רחב, מאיזה מוכר בדיוק קנית?!

 

אם לא תהיה מדוייק אאלץ להפסיק.

אבל אל תדאג, יש פה מספיק משתמשים שיכולים לעזור לך, פשוט לי יש פחות סבלנות, מצטער.

 

תצלם את הכרטיס מקרוב, שאוכל לראות מה כתוב בשני הצדדים.

הכי קרוב שאתה יכול כל עוד המצלמה מתפקסת על הפרטים (מניסיון, אני מצליח לצלם ממרחק של 5 ס"מ בצורה מעולה)

אני מנסה לפסול או לאשש את ההשערות שלי לגבי הבעיה שלך.

1. כרטיס מזוייף.

2. מצלמה מזוייפת או תקולה.

 

אז תנסה לעזור לי לעזור לך.

 

עניתי לך מאיזה מוכר רכשתי

קוראים לו ESTORE

http://www.ebay.com/itm/Capacitor-G1W-C-Car-Dash-Camera-DVR-NT96650-Chip-AR0330-Lens-W-Free-Mirro-Mount-/131208541342?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e8ca3749e

 

 

 

לא נראה לי שתצליח לקרוא מה רשום שם זה ממש קטן אפילו בעיניים אני לא מצליח לקרוא את זה

פורסם

מצטרף להמלצה על המוכרת ESTORE. רכשתי אצלה מספר מצלמות, המוכרת הגונה והסחורה שלה לא מזוייפת. במקרה שיש בעיות היא באמת מנסה לעזור ולפתור ולא מתנערת מאחריות.

רכשתי אצלה SJ1000, SJ4000 ו0803 (הזמנתי 0805 אבל היא בטעות שלחה את הדגם הזול יותר, אבל זיכתה בהפרש מחיר)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...