Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח חברים, צריך עזרתכם.

 

הוואקום לG1WH ניהיה זקן ושברתי אותו סופית שניסיתי להחליף לפומפה אחרת, איזה תושבת אתם ממליצים להזמין שיתאים טוב ?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ב 0803 יש לי גם 16GB זיכרון מובנה בנוסף לחריץ הרחבה

האם גם ב 0806 יש זיכרון מובנה?

למרות שיש ב0806 2 חריצי הרחבה עד 256GB

 

מחכה לסירטון

פורסם
לבעלי המוביוס, אצלי המצלמה עובדת שנה + . יש לי כרטיס 32GB ושמצלם בLOOP.

הסירטונים שלי הם באורך של 5 דק'. לאחרונה שמתי לב שהמצלמה לא שומרת סירטונים מתחת ל5 דק'.

הכוונה סירטונים מלאים באורך 5 דק' נשמרים. אבל אני לקראת כיבוי הרכב המצלמה לא שומרת את הסרטון הקצר יותר.

יש לציין שהחלפתי את הסוללה לקבל.

סידרתי את התקלה.

להבא למי שמחליף את הסוללה בקבל יש לדאוג שההגדרה הבא מוגדרת ככה בדיוק:

Capture.JPG

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

 

השאלה אם התקציב שלך יותר גבוה

הייתי ממליץ לך על [h=1]Mini 0806 Ambarella A7LA50[/h]פשוט מעולה

יש לה המון התרונות

לא מצאתי חיסרונות

 

http://www.ebay.com/itm/Mini-0806-Ambarella-A7LA50-1296P-Car-Dash-Camera-With-GPS-logger-Hard-Wire-Kit-/351333345599?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item51cd19693f

פורסם
לבעלי המוביוס, אצלי המצלמה עובדת שנה + . יש לי כרטיס 32GB ושמצלם בLOOP.

הסירטונים שלי הם באורך של 5 דק'. לאחרונה שמתי לב שהמצלמה לא שומרת סירטונים מתחת ל5 דק'.

הכוונה סירטונים מלאים באורך 5 דק' נשמרים. אבל אני לקראת כיבוי הרכב המצלמה לא שומרת את הסרטון הקצר יותר.

יש לציין שהחלפתי את הסוללה לקבל.

אני יכול לעזור לך,

קודם כל אתה צריך להשתמש בהגדרות הנכונות עבור השימוש עם קבל.

 

כנס לתוכנה וב power-off disconnect תשנה ל Immediate.

(ברגע שהמתח יורד, המצלמה תתחיל בתהליך כיבוי מהיר כולל שמירת הקובץ האחרון)

 

רצוי לשנות גם את power on delay ל- delay במקום fast

(אם בטעות הלחצן ילחץ, המכשיר לא יפעל סתם וירוקן תוך שניות את הקבל, זה מאלץ אותך ללחוץ 2-3 שניות ע"מ להפעיל את המצלמה, אבל עדיין ברגע שהיא תקבל מתח היא תעבוד אוטומטית)

 

 

עריכה:

לא שמתי לב שהיה עוד עמוד ועכשיו ראיתי שכבר טיפלת ב"תקלה".

פורסם
צודק לגמרי. על איזה פיוז התלבשת?

לא זוכר בדיוק. פשוט בדקתי אותם אחד אחד עד שמצאתי את האחד שנותן מתח קבוע ולא מאבד מתח בהתנעה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
ב 0803 יש לי גם 16GB זיכרון מובנה בנוסף לחריץ הרחבה

האם גם ב 0806 יש זיכרון מובנה?

למרות שיש ב0806 2 חריצי הרחבה עד 256GB

 

מחכה לסירטון

אין מובנה. אני משתמש ב-2 כרטיסי זיכרון שהיו לי, 16 ו-8.

 

לא זוכר בדיוק. פשוט בדקתי אותם אחד אחד עד שמצאתי את האחד שנותן מתח קבוע ולא מאבד מתח בהתנעה.

אודה לך אם תוכל להגיד לי איזה פיוז בדיוק... לי כל כך אין את הידע המתאים לבדוק את זה..

פורסם

אין צורך בידע.

 

פשוט חיברתי את המצלמה כל פעם לפיוז אחר עד שמצאתי את הפיוז הנכון. גם לא בטוח שהפיוז שאצלי עובד ככה יעבוד גם אצלך ככה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
צודק לגמרי. על איזה פיוז התלבשת?

 

 

אני רכשתי בלי העדשה הנוספת... מקסימום אוסיף. הבנתי שהיא מונעת סינוור של המצלמה (אם הבנתי נכון...).

מחר אני מעריך אעלה סרטונים לדוגמא...

 

ב 0803 יש לי גם 16GB זיכרון מובנה בנוסף לחריץ הרחבה

האם גם ב 0806 יש זיכרון מובנה?

למרות שיש ב0806 2 חריצי הרחבה עד 256GB

 

מחכה לסירטון

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...