Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם היא מכוונת קדימה וישרה, היא מכוונת טוב.

אצלי שמתי אותה על עיוור מאחורי המראה, והיא תופסת את כל המרחב בצורה מעולה.

אם אתה רוצה לוודא, אתה נותן לה להקליט שניה או מצלם תמונה שהיא ממוקמת ומסתכל דרך הטלפון.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

היי, חוזר על השאלות שלא מצאתי להן תשובות:

 

אני רוצה לקנות את הA118C -





1. איך היא עומדת בחום הרכב בחניה מתחת לשמש?

2. תקלות מיוחדות?

3. כמה זמן היא מחזיקה לכם?

4. מאיפה הזמנתם?

 

בפירוט כתוב שהיא מתמודדת עם 70 מעלות ופנים הרכב מגיע לטמפרטורה הרבה יותר גבוהה.

העדשה במצלמה הראשונה שהזמנתי לפני כמה שנים (DVR 207 או משהו בסגנון) נמסה לי אחרי חודשיים והלך הפוקוס.

פורסם

עזוב מה שכתוב.

הדגם החדש זה v3 וזה לא הדגם החדש.

אפשר לזהות לפי הלד של ההקלטה שנראה שונה, בדגם הישן זה פשוט חור בדגם החדש זה עם פלסטיק.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

ההבדל החיצוני היחיד זה שבמקום חור בצורת עיגול לנורת לד יש חור בצורת מלבן קטן עם פלסטיק שקוף.

מעבר לבטרייה חדשה לא הבנתי מה עוד החליפו שם ושיפרו.

פורסם

אכן. אבל רוב השיפורים הם לא לצרכיי מצלמות דשבורד.

השיפורים היו לחובבי הטיסנים\מסוקים וכל זה שמופעלים על מתח גבוה יותר מ5V.

שיפור משמעותי שהם מדברים עליו הוא ההגנה ממתח גבוה יותר או שינויים במתח שהמצלמה מקבלת.

המצלמה צריכה לקבל מתח של בערך 3.7-5.2 וולט, אז אם יגיע איזשהו ספייק או אפילו מתח קבוע גבוה יותר, המערכת תדע ותפסיק אותו או משהו כזה ותגן על המצלמה.

פשוט רוב החבר'ה שעושים שימוש שכזה, מחברים את המוביוס ישירות למערכת (סוללה וכו') הטיסן.

למרות שבטח היו גם משתמשי רכב שחיברו בטעות 12V למוביוס במקום 5V, אז בגירסה החדשה הם יהיו "מוגנים", בגרסה הישנה הם שרפו את המצלמה.

פורסם
עזוב מה שכתוב.

הדגם החדש זה v3 וזה לא הדגם החדש.

אפשר לזהות לפי הלד של ההקלטה שנראה שונה, בדגם הישן זה פשוט חור בדגם החדש זה עם פלסטיק.

נו, יש לך חור עם פלסטיק. תסתכל בתמונות למטה, נשבע לך שזה הדגם החדש. :|

אל תסתכל על התמונה הראשית הקטנה... היא לא מעודכנת גם באתר הרשמי של MOBIUS.

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

יש לי איזה בעיה במצלמה אם מישהו יכול לעזור לי,

המצלמה היא G1WH,

יש לה בעיה שבאמצע נסיעה פתאום היא מתכבה, בדקתי טיימר כיבוי והוא מכובה, אין לי מושג למה זה.

ולא יצא לי הרבה זמן לחבר את המצלמה למחשב , היום חיברתי אותה ואני רואה שחסר צילומים של חודש 3 וחודש 2,

יכול להיות שהמצלמה לא מוחקת את הסרטונים הישנים ומצלמת על תאריכים חדשים ?

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

אצלי G1WH יש בעיה אחרת, מוגדר להקליט בקטעים של 5 דקות, כאשר מכבים את הרכב והצילום באמצע הסרטון לא נשמר.



כלומר נסעתי 17 דקות, 3 סרטונים נשמרו , הצילום האחרון 2 דקות לא נשמר / פגום

פורסם

מתלבט בין שתי אלה:

 

http://ksp.co.il/?uin=22237

[h=1]מצלמת וידאו לרכב Novogo 720p HD NV13HD[/h]

http://ksp.co.il/?uin=22236

[h=1]מצלמת וידאו לרכב Novogo 720p HD NV12HD[/h]

האם הבדל של 100 ש"ח בינהם שווה את זה? או ללכת על הזול ביותר, וזהו?

 

בעיקרון יש לי ניסיון חיובי עם מצלמת NOVOGO, הייתה לי אחת, שהייתה אמינה מאוד (רק איכות צילום לא משהו).

 

רוצה לרכוש בארץ, כי אין לי עצבים לאיביי/אתרים סיניים, שבכל פעם, לוקח בהם חודשים עד שהחבילה מגיעה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לדעתי אין טעם בFHD, סתם יתפוס מקום בכרטיס זיכרון

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

יש יתרון באיכות התיעוד, המרחק שבו ניתן יהיה להבחין במספר הרישוי וכו'. אני הייתי מסתפק במצלמה ברזולוציה FHD אבל בשחור לבן, או בצבע של 16 ביט בלבד.

:turn-l:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...