Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מתלבט בין A118C לבין SF2.

מה מומלץ יותר לחום הישראלי, עד היום אני דיי מאוכזב מG1WH שקניתי שבא נתקל רק בבעיות בחימום היא נתקעת ומתחילה לעבוד רק לאחר לחיצה על הריסט וגם תקלות MEMMORY ERROR בחום מידי פעם.

שאלה נוספת הA118C יושבת על דו"צ, השאלה שלי האם הוא עמיד ולא יתייבש לי אחרי 3-4 חודש של קיץ חם במיוחד ברכב שחור?

ועוד דבר קטן, כיצד אני מבצע חיבור ישיר לרכב של מצלמות, ניסיתי לחפש מדריך שמסביר לאן בדיוק מחברים אך ללא תוצאות, מצאתי פוסט שמישהו עושה פרוייקט כזה אך לא הבנתי לאן בדיוק הולך החיבור והאם אני חייב בממיר מתח ל5V.

 

אשמח מאוד לעזרה! תודה :)

תמיד תוכל להתקין אותה על תושבת למראה אחורית.

כמו שעשיתי פה:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-CAR-DVR-%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8-%D7%94%D7%99%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91&p=4647431&viewfull=1#post4647431

גם נותן לך אפשרות לסובב 360.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
שוחחתי עם

gearbest בצ'אט והם ציינו שהמצלמה תגיע עוד כשבוע למלאי.. אין תאריך מדוייק

לאור כך שבשיחתי איתם דרך הצ'אט לפני כשבוע הם הבטיחו שהמצלמה תחזור למלאי עד ה 25.3 (מה שלא קרה),

במקומך לא הייתי מסתמך על מה שהם אמרו לך.

פורסם

עידכון לגבי ה A118C ב GearBest: שוחחתי איתם דרך הצ'אט שלהם כעת,

לטענת הנציג אין מועד ידוע לחזרת המצלמה למלאי, כך שכנראה אין טעם לחכות לכך.

פורסם

בעידכון נוסף מול gearbest נטען כי ככל הניראה ה A118C תחזור למלאי רק

בעוד כחודש.

אני הזמנתי מהם את ה g1wc, עם הקופון gbg1w המחיר הסופי הינו 42$.

כמובן שכשתגיע המצלמה אפרק אותה על מנת לוודא כי אכן יש שם קבל ולא סוללה (כמו שהיה עם באנגגוד).

פורסם

אהלן ערב טוב, חג שמח :)

 

אני כבר די הרבה זמן מחפש מצלמת DVR לרכב שלי. במקרה מצאתי את המצלמה הזאת, היא נראית ממש טוב , ראיתי סיקורים ביוטיוב , עכשיו נפלתי על שני אופציות

יש אחת עם סוללה , והשניה בלי מה לדעתכם עדיף לי לקנות?

הבנתי שזאת עם הסוללה יכולה להתפוצץ ולהרוס את המכשיר

מה כדאי? אולי יש לכם הצעה למצלמה אחרת? יותר טובה?

תודה מראש .

 

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-G1W-2-7-Car-Dash-DVR-Camera-Video-CAM-Recorder-H-264-Night-Vision-/310752336819?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item485a485bb3

 

http://www.ebay.com/itm/Capacitor-G1W-C-Car-Dash-Camera-DVR-NT96650-Chip-AR0330-Lens-W-Free-Mirro-Mount-/131208541342?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e8ca3749e

פורסם (נערך)

שלום לחברי הפורום בעלי המצלמות. :)

 

החלטתי סופית שאני רוצה לרכוש מצלמה לרכב. ראיתי שבעיקר מדברים כאן על מצלמות זולות יחסית. מה קורה אם אני מוכן להשקיע טיפה יותר, למשל סביב 600 ש"ח? מה האופציות שלי?

 

דרישות שלי, כאחד שאף פעם לא הייתה לו מצלמה, אולי תוכלו להוסיף עוד דגשים:

 

- איכות צילום מעולה ביום וטובה בלילה (בינונית לא תספק אותי)

- חייב להיות תופסן עם שליפה מהירה קלה, כי אני מתכוון להוציא את המצלמה כל פעם שאני יוצא מהרכב.

- החיבור חייב להיות יציב (אם זה לשמשה או למראה), נפילות לא מתקבלות על הדעת, גם לא אחרי שנה ויותר של שימוש. גם לא רעשים מכיוון המצלמה מכל סיבה שהיא.

- חייבת להמשיך לצלם גם אם חם לה (או לחילופין קר, קורה שקפוא בירושלים פעם פעמיים בשנה).

- שיהיה אפשרי להטעין אותה גם מחוץ לרכב, למשל ע"י חיבור למחשב ב-USB (אין לי מושג בעניין הזה כלל, אשמח להסבר)

- עיצוב קומפטי כדי שלא תפריע לשדה הראיה שלי.

- סוללה שתספיק להרבה זמן, שעתיים מספיק טוב מבחינתי, שאוכל לעשות ירושליים-ת"א וחזרה בלי לחבר למטען. (כאן אני יכול לוותר, אם תהיה מצלמה עם התקנה קלה למקור חשמל ברכב, בלי להסתבך)

- מסך חובה, גודל לא קריטי, איכות כן.

 

האם VICO MARCUS4 עונה על הדרישות האלה? יש לי משפחה ביבנה, אז דווקא מתאים לי. :) הבנתי שיש לה פיצ'ר חביב של צילום רחב ברזולוציה 2560*1080, עד כמה זה באמת יעיל?

אשמח לעוד הצעות אם אתם מכירים.

 

תודה וסליחה אם חפרתי מדי :)

עריכה אחרונה על ידי Arco
פורסם

איך G1W-C כדאי? אני מחפש איכות טובה גם מבחינת עדשה שלא תהיה יותר מדי FISHEYE.

 

http://www.ebay.com/itm/Capacitor-G1W-C-Car-Dash-Camera-DVR-NT96650-Chip-AR0330-Lens-W-Free-Mirro-Mount-/131208541342?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e8ca3749e

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

עונה לעצמי: מעיון בפידבקים השליליים של המוכר כנראה אין קשר בין הנתונים למציאות. אם זה too good to be true, אז זה לא יכול להיות true.

:turn-l:
פורסם

לדעתי הלא מלומדת - לא הגיוני.

 

גם מוצר חשוד וגם מוכר חשוד++.

 

מבחינתי קניה כזו היא הימור עיוור על $15. אם אין לך בעיה לעשות את זה "בשביל הקטע" - אין מניעה לקנות.

 

דני

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...