Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש יתרון באיכות התיעוד, המרחק שבו ניתן יהיה להבחין במספר הרישוי וכו'. אני הייתי מסתפק במצלמה ברזולוציה FHD אבל בשחור לבן, או בצבע של 16 ביט בלבד.

 

בעיקרון יש לי ניסיון חיובי עם מצלמת NOVOGO, הייתה לי אחת, שהייתה אמינה מאוד (רק איכות צילום לא משהו).

מחיפוש עולים רק אתרים ישראלים אז זה כנראה מותג מדבקה ישראלי, מה שאומר שגם הנסיון הטוב לא בהכרח מייצג את אותו יצרן.

:turn-l:
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תגידו מה זה loop recorder ?. יש 2 3 5 וכיבוי

 

מה זה אומר ?.. ועל מה מומלץ לשים?

צילום מתבצע לפרקי זמן שאתה בוחר בדקות 2, 3 או 5. כל כמה דקות שתבחר מצלמה תקליט את הסרט ותתחיל מחדש.

ברגע שתגיעה לניצול מלא של כרטיס הזכרון, היא תתחיל למחוק את הסרטון הראשון ותקליט במקומו את הסרט החדש. זה נקרא צילום בלולאה - loop recording

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
צילום מתבצע לפרקי זמן שאתה בוחר בדקות 2, 3 או 5. כל כמה דקות שתבחר מצלמה תקליט את הסרט ותתחיל מחדש.

ברגע שתגיעה לניצול מלא של כרטיס הזכרון, היא תתחיל למחוק את הסרטון הראשון ותקליט במקומו את הסרט החדש. זה נקרא צילום בלולאה - loop recording

 

לא הבנתי נניח שמתי סוויץ המצלמה אוטומטית מתחילה להקליט

אחרי שלוש ד"ק מה קורה ? כל שלוש ד"ק יש סרטון חדש?.

 

אז כמה עדיף לשים ? על 3 ?

פורסם
לא הבנתי נניח שמתי סוויץ המצלמה אוטומטית מתחילה להקליט

אחרי שלוש ד"ק מה קורה ? כל שלוש ד"ק יש סרטון חדש?.

 

אז כמה עדיף לשים ? על 3 ?

כן. כל פרק זמן יש סרטון נפרד. אצלי זה כל 5 דקות

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
כן. כל פרק זמן יש סרטון נפרד. אצלי זה כל 5 דקות

 

וכל סרטון של 5 דקות כמה בערך אמור לשקול ?.. אם הרזולוציה היא פול HD

פורסם
וכל סרטון של 5 דקות כמה בערך אמור לשקול ?.. אם הרזולוציה היא פול HD

אם אני זוכר נכון בערך 350 מגה בית. אל תטפוס אותי במילה... :-P

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
אם אני זוכר נכון בערך 350 מגה בית. אל תטפוס אותי במילה... :-P

 

אם הלופ אצלי כבוי

אז הקבצים לא ימחקו ?.. כאילו הכרטיס יהיה מלא וזהו ?. לא יהיה לו מקום?

ותודה רבה חג שמח :)

פורסם
אם הלופ אצלי כבוי

אז הקבצים לא ימחקו ?.. כאילו הכרטיס יהיה מלא וזהו ?. לא יהיה לו מקום?

ותודה רבה חג שמח :)

נכון מאוד. גם לגבי החג :)

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
תודה רבה!

 

אני עדיין מחפש להחליף את הנוכחית במצלמה ש:

 

1. תדע לצלם בו"ז מ3 מצלמות (קדימה, אחורה, פנימה).

2. למצלמה הפנימית - יש אינפרא שנדלק לבד / נשאר תמיד דולק.

3. לא אכפת לי אם זה כל השלוש מצלמות בקובץ אחד או קבצים נפרדים.

4. עדיפות לGPS (למטרת מהירות ע"ג הסרט)

5. יודעת להקליט קול.

 

מישהו מכיר משהו כזה?

 

תודה רבה.

 

לפני שנה וחצי שאלתי כאן את השאלה הזו.

אז - קיבלתי תשובות שאין מה שאני מחפש.

 

האם מישהו יודע על משהו חדש שיש מאז?

פורסם

מחפש המלצה למצלמה שתדע לצלם גם שהרכב בחניה-אולי לקבל מתח קבוע מהמצבר?

זקוק לשתי מצלמות לכיסוי 360 מעלות עכב מעשי ונדליזם שנעשים לרכב בימים האחרונים שהוא בחניה.

עדיפות לקניה בארץ.

 

תודה

Got To love It

פורסם

אפשר בבקשה לקבל המלצות למצלמה עם איכות טובה ושליפה מהירה בתקציב של סביב 600 ש"ח? אני כבר אבדוק אם זה מתאים לי רק תתנו בבקשה כמה דגמים או אפילו אחד)) עד כה קיבלתי 0 המלצות..

 

מחפש המלצה למצלמה שתדע לצלם גם שהרכב בחניה-אולי לקבל מתח קבוע מהמצבר?

זקוק לשתי מצלמות לכיסוי 360 מעלות עכב מעשי ונדליזם שנעשים לרכב בימים האחרונים שהוא בחניה.

עדיפות לקניה בארץ.

 

תודה

 

לא חבל על המצבר? מה זה שווה אם תקליט בחניה ולא תוכל להתניע את הרכב בבוקר.. לא ממש מבין בזה אבל ראיתי שיש פתרונות אספקת חשמל למצלמה בחניה ללא סכנה שהמצבר יתרוקן... תחפור בגוגל)

פורסם

כמה דברים:

 

אני צריך המלצה על מצלמה עד 200₪?

 

האם נגרם נזק למצלמה כאשר הרכב עומד בשמש?

 

מצלמות ומכשירים כאלה לא קוראים לפריצות?

פורסם

שלום,

מישהו מכיר את הדגם http://www.ebay.com/itm/261617382634?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

בגדול - צילום קדימה ואחורה (עם מצלמה קטנה נוספת בשירשור), ללא מסך, קטן ופשוט.

 

למישהו יש ניסיון איתה? או לחלופין מכיר משהו דומה (חשוב ללא מסך) שמומלץ?

 

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...