Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

http://www.ebay.com/itm/Add-A-Circuit-Fuse-Tap-Piggy-Back-Standard-Blade-Fuse-Holder-ATO-ATC-12v-24v-/180735526749?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a14ad475d

 

קוראים לזה Piggyback Fuse, או בתרגום לא ישיר, מפצל פיוז. זה מה שראית שיושב בתוך תיבת הפיוזים. החלק שאתה קישרת אליו (ממיר מתח), הוא החלק השני שנדרש להתקנה.

 

בגדול, בממיר מתח יש 2 חוטים - אדום ושחור. שחור מתחבר לשלדה (איזהשהו חלק מתכתי של מרכב הרכב) ואדום מתחבר למפצלו. מכניס את המפצל פיוזים *במקום* אחד הפיוזים שלך, לרוב אנשים משתמשים בפיוז של שקע המצת, את הפיוז שהוצאת מכניס לתוך המפצל, בחור השני של המפצל שם פיוז חדש בשביל המצלמה, ואת החוט האדום של המפצל מחבר לחוט האדום של הממיר מתח.

תעביר את החוט דרך איפה שנוח לך ברכב שלך ותהנה.

 

אני עשיתי את זה ברכב שלי (2011) וגם ברכב הקודם (2010) ואני מכיר מספיק עם אנשים עם רכבי 2014 ו-2015 שעשו את זה. לא עושה שום בעיה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חברים, בקשה קטנה שאני בטוח שתעזור לרבים שצופים בשרשור ולרבים שעוד יצפו בו בעתיד.

 

אני בטוח שהמשתתפים הקבועים בשרשור העצום הזה כבר מכירים את רוב הדגמים המומלצים של המצלמות.

 

מישהו יכול לעשות רשימה של מצלמות מומלצות?

יש הרבה סוגים שעלו כאן בשרשור (G1W/C/H על כל דגמיו, מוביוס, A118, אמברלה ועוד הרבה סוגים שאני לא מבין / מכיר) ולמי שרוצה לרכוש מצלמה פשוט בלתי אפשרי להבין מאיפה להתחיל ב-328 עמודים הללו.

 

אם מישהו מכיר כמה דגמים ויוכל לרשום עליהם (מחיר, המלצה) זה יהיה מבורך ואני מוכן להרים את הכפפה ולרכז את כל המידע שיאסף ולפתוח שרשור מסודר.

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם (נערך)
http://www.ebay.com/itm/Add-A-Circuit-Fuse-Tap-Piggy-Back-Standard-Blade-Fuse-Holder-ATO-ATC-12v-24v-/180735526749?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2a14ad475d

 

קוראים לזה Piggyback Fuse, או בתרגום לא ישיר, מפצל פיוז. זה מה שראית שיושב בתוך תיבת הפיוזים. החלק שאתה קישרת אליו (ממיר מתח), הוא החלק השני שנדרש להתקנה.

 

בגדול, בממיר מתח יש 2 חוטים - אדום ושחור. שחור מתחבר לשלדה (איזהשהו חלק מתכתי של מרכב הרכב) ואדום מתחבר למפצלו. מכניס את המפצל פיוזים *במקום* אחד הפיוזים שלך, לרוב אנשים משתמשים בפיוז של שקע המצת, את הפיוז שהוצאת מכניס לתוך המפצל, בחור השני של המפצל שם פיוז חדש בשביל המצלמה, ואת החוט האדום של המפצל מחבר לחוט האדום של הממיר מתח.

תעביר את החוט דרך איפה שנוח לך ברכב שלך ותהנה.

 

אני עשיתי את זה ברכב שלי (2011) וגם ברכב הקודם (2010) ואני מכיר מספיק עם אנשים עם רכבי 2014 ו-2015 שעשו את זה. לא עושה שום בעיה.

 

 

בחור השני של המפצל צריך להכניס פיוז מצלמה, איזה פיוז?? ראיתי שיש כמה סוגים ונפחים

ראיתי שהמפצל מגיע עם פיוז אחד, אפשר להשתמש בפיוז הזה?? מתאים למצלמה ??

 

ועוד שאלה, איך לדעת הפיוז של המצית בתוך תיבת הפיוזים ??

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי Nadeem Habashi
פורסם

פיוז אחד בא במקום הפיוז שהוצאת, הפיוז השני הוא בשביל המצלמה. הפיוז אמור להגיע ביחד עם החלק והוא בדרך כלל 10 אמפר, זה מספיק.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
פיוז אחד בא במקום הפיוז שהוצאת, הפיוז השני הוא בשביל המצלמה. הפיוז אמור להגיע ביחד עם החלק והוא בדרך כלל 10 אמפר, זה מספיק.

 

 

עם הממיר מתח לא מגיע פיוז ועם ה

Piggyback Fuse מגיע פיוז של 15A, זה מתאים למצלמה ??



 

צריך לשים דגש לגבי המיקןם של כל פיוז במפצל ??

פורסם

עם הממיר מתח לא אמור להגיע פיוז, הפיוז אמור להגיע עם הפיגיבק. כל פיוז זה בסדר, למרות שאני שמתי 10 אמפר כי זה מעל ומעבר.

צריך לשים לב למיקום של כל פיוז בפיגיבק. אחד החורים הוא בשביל הפיוז המקורי ובשני הוא בשביל המצלמה, תבדוק איזה מהם מתאים למה כשתבצע את ההתקנה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)

זה המוכר המומלץ לא רק בארץ, גם בחו"ל.

גם אני הזמנתי ממנו. תבדוק דף 118 כאן.

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

ומה אלה?

 

http://m.ebay.com/itm/281469355511?nav=SEARCH

 

ויש את זאת :

http://m.ebay.com/itm/251882955334?nav=SEARCH

 

הוספתי הודעה זו מהאנדרואיד שלי אני מקווה שייפתח אצלך הלינק....

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...