Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אמורה להיות דומה עד כדי זהה ל-G1W, עדשה 120 מעלות למיטב זכרוני, ראיית לילה לא מי יודע מה (אותו חיישן כמו אצלי, אתה יכול לראות סרטונים שהעליתי בשרשור סרטונים לקבל סדר גודל), מה זה חיישן תזוזה? ויש חיישן G.

חיישן תזוזה זה כשעברים ליד הרכב או נותנים לו מכה אז המצלמה מתחילה לתעד- לא רלוונטי למצלמה עם קבל אלא אם היא מחוברת 24/7 ישירות למצבר.

חיישן g זה כאשר יש תאונה אז הקובץ לא נפגע ונשמר כמו שצריך גם אם המצלמה נפגעת או מתנתקת בפתאומיות.

פורסם

מה ההבדל הטכני בין חיישן G (נניח בהגדרת רגישות גבוהה) או חיישן תזוזה?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

חיישן תנועה הוא תוכנתי - ברגע שיש זיהוי של החלפה של X פיקסלים וכו' המצלמה מקבלת הוראה לשמור קובץ.

חיישן G הוא חומרי - יש בדר"כ 3 צירים X,Y,Z (לפעמים מסתפקים רק בשניים) שהחיישן מוכן לקלוט תנועה פיזית של המצלמה (המכשיר שהחיישן מקובע בו) ואז הוא יכול לגלות שהמכשיר זז בעוצמה מסויימת ואפילו לאיזה כיוון.

אם בטעות תפיל את המצלמה מהתושבת שלה לכיוון הבטן שלך או רגלייך, זה ירשם כביכול כתאונה אם ההגדרה היא "רגיש".

על רגל אחת..

פורסם

אז זה לא חיישן, זה זיהוי תנועה.

 

אגב אם כבר זיהוי תנועה תוכנתי, זה של ה-G1W בערך בכל הקושחות הוא דיי קקי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שמתי כרטיס זיכרון רגיל של חברה לא מוכרת בנפח 32 ג'יגה קלאס 10

גם לי יש את אותה מצלמה. לפני שקניתי ראיתי ביקורת ביוטיוב של איזה בחור בריטי שהסביר שם בין היתר שיש למצלמה הזו בעיה עם כרטיסי זיכרון מהירים מדי, הם גורמים להקלטה להיתקע. אני משתמש בכרטיס 32GB קלאס 4 ועובד מצויין, יש לי אותה כבר כמה חודשים ולא נתקלתי בבעיות. יתכן שזה מה שגורם לבעיות אצלך.

פורסם

יש למישהו רעיון כיצד לקבע את המצלמה? הוואקום נופל מהחום. ברכב הקודם חיברתי עם סוג של וו את המצלמה למראה, בנוכחי הזרועה של המראה קטנה מדיי.

פורסם
גם לי יש את אותה מצלמה. לפני שקניתי ראיתי ביקורת ביוטיוב של איזה בחור בריטי שהסביר שם בין היתר שיש למצלמה הזו בעיה עם כרטיסי זיכרון מהירים מדי, הם גורמים להקלטה להיתקע. אני משתמש בכרטיס 32GB קלאס 4 ועובד מצויין, יש לי אותה כבר כמה חודשים ולא נתקלתי בבעיות. יתכן שזה מה שגורם לבעיות אצלך.

 

 

של איזו חברה הכרטיס אולי אני ארכוש אחת כזאת?

ויש לך גם את הדגם עם הכבל ?.. "C" ?

ועוד שאלה אצלי הוא פשוט מקליט והכל טוב ויפה בימים הראשונים

אחרי יומיים שלושה כבר זה יוצר תיקיה חדשה עם התאריך החדש

ואין קבצי וידאו בתיקיה

 

וגם כמה מההקלטות הוידאו בתיקיה (היום שלפני) חלק עובדות וחלק לא :x

פורסם
C, הגרסא עם הקבל

 

 

מוזר מאוד שלחתי לו את המצלמה חזרה

רשמתי לו את הבעיה מקווה שהוא ימצא לי פיתרון

או שיחליף אותה

או שיביא לי דגם אחר אולי את ה B40 בתוספת תשלום קטנה מצידי קניתי את המצלמה ב 55 דולר

ושלחתי לו אותה ללא כל הציוד המקיף רק את המצלמה

פורסם
חברים, בקשה קטנה שאני בטוח שתעזור לרבים שצופים בשרשור ולרבים שעוד יצפו בו בעתיד.

 

אני בטוח שהמשתתפים הקבועים בשרשור העצום הזה כבר מכירים את רוב הדגמים המומלצים של המצלמות.

 

מישהו יכול לעשות רשימה של מצלמות מומלצות?

יש הרבה סוגים שעלו כאן בשרשור (G1W/C/H על כל דגמיו, מוביוס, A118, אמברלה ועוד הרבה סוגים שאני לא מבין / מכיר) ולמי שרוצה לרכוש מצלמה פשוט בלתי אפשרי להבין מאיפה להתחיל ב-328 עמודים הללו. והשרשור הזה רק תופח ותופח כשכל אחד שואל "איזה מצלמה כדאי?"

 

אם מישהו מכיר כמה דגמים ויוכל לרשום עליהם (מחיר, המלצה) זה יהיה מבורך ואני מוכן להרים את הכפפה ולרכז את כל המידע שיאסף ולפתוח שרשור מסודר.

 

מה אומרים החבר'ה המומחים? יש סיכוי או לרדת מזה?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...