Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ב 0803 יש לי גם 16GB זיכרון מובנה בנוסף לחריץ הרחבה

האם גם ב 0806 יש זיכרון מובנה?

למרות שיש ב0806 2 חריצי הרחבה עד 256GB

 

מחכה לסירטון

עניתי לך בעמוד הקודם- אין זיכרון פנימי. יש 2 חריצי הרחבה ואני משתמש בכרטיסים של 16 ו-8.

שבוע הבא בעזרת השם אעלה סרטונים.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחפש מצלמה באיכות טובה בסביבות ה300-400 ש"ח

אשמח לקבל הסבר כמה שיותר נרחב על אופציות המצלמה, תודה רבה.

פורסם

קניתי אתמול את הteac 2500. יש לי בעייה שברנו מגאן המטען ממשיך לעבוד שיוצאים ומכבים את האוטו בנוסך לזה שהמטען אגרסיבי ויכול לתלוש את השקע בכל פעם. מה הפתרון להפעלה וכיבוי? בנוסף הבנתי שיש חיישן תנועה שמצלם אם יד תנועה מסביב שהרכב עומד, איך זה משתלב עם כיבוי אוטומטי?

how it's like to drive :twisted:

פורסם

שלום לכולם,

קראתי המון עמדים מוסט המעניין והפורה הזה, ואני חושב שנורא קשה לי להחליט מה לרכוש?

קראתי אודות Slava ועוד רבים אחרים, וגם קראתי על A118 שממליצים כאן וגם על SF.

נראה לי שעלו לי מספר שאלות שנורא קשה לי למצוא תשובה כי יש הרבה עמודים כאן וזה לא פשוט:

 

אני רוצה מצלמה Full HD,G sensor,ראיית לילה טובה, לא דואלית. כמו כן בנוסף, אני רוצה גם מצלמה לאחורה של הרכב.

שאלותיי,

1.) מה החסרונות של קבל מול סוללה?

2.) האם חבור של ואקום יעיל לטווח הארוך? אני שואל מבחינת חום השורר ברכב שעשוי לייבש ולהרוס את המנגנון

3.) ועוד לגבי חום, האם מומלץ לפרק מצלמה בכל חניה?

4.)חשובה לי האופציה של אפשרות הקלטה בזמן חניה. האם ישנה אפשרות כזאת שמצלמה תפעל רק במקרה שמישהו נוגע או פוגע באוטו?

5.) האם מומלץ לחבר את המצלמה למתח של הרכב או רק למצת?

6.) כיצד יש לחבר את המצלמה האחורית? בחיבור למתח כמו כל רכיב חשמלי אחר? או שמא הוא יתחבר למצלמה הקידמית?

 

סורי על השאלות המרובות...

תודה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
חג שמח חברים, צריך עזרתכם.

 

הוואקום לG1WH ניהיה זקן ושברתי אותו סופית שניסיתי להחליף לפומפה אחרת, איזה תושבת אתם ממליצים להזמין שיתאים טוב ?

 

תושבת למראה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

סה"כ.. איך בוחרים מצלמה?

יש כל כך הרבה סוגים וטווחי מחירים עצומים.

 

כמה זול זה זול מידי?

מחפש משהו זול יחסית וטוב לתמורה שלו.

פורסם
יש לי מצלמת רכב מדגם black box gs8000l ולא קיבלתי איתה מטען ייעודי לרכב. הבעיה שכנראה היא לא מקבלת מתח יציב מהמטען (אותו מטען שמטעין לי את הg2) והתצטגה מרצדת והיא נכבית כל כמה שניות. מישהו נתקל בתופעה ויכול לתת לי כיוון למה זה קורה או להמליץ על מטען איכותי שבוודאות לא יעשה בעיות למרות שאני לא חושב שזה קשור למטען?

יש לציין שבחנות המצלמה עבדה כמו שצריך ולא ריצדה או נכבתה

 

עזרה מישהו?

פורסם

שלום לכולם,

יש למישהו תשובות בשבילי?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
לי יש תושבת למראה אבל זה לא מתאי לרכב.

 

רעיונות נוספים?

 

למה לא מתאימה? קטנה או גדולה מדי?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

גם לי היא לא מתאימה - התושבת מתאימה רק למי שיש מראה מסויימת, עם מוט בין המראה

עצמה לבין השמשה, עליו ניתן להתקין את התושבת.

מכיר כמה וכמה רכבים להם זה לא מתאים (כולל שלי).

פורסם
שלום לכולם,

קראתי המון עמודים מהפוסט המעניין והפורה הזה, ואני חושב שנורא קשה לי להחליט מה לרכוש?

קראתי אודות Slava ועוד רבים אחרים, וגם קראתי על A118 שממליצים כאן וגם על SF.

נראה לי שעלו לי מספר שאלות שנורא קשה לי למצוא תשובה כי יש הרבה עמודים כאן וזה לא פשוט:

 

אני רוצה מצלמה Full HD,G sensor,ראיית לילה טובה, לא דואלית. כמו כן בנוסף, אני רוצה גם מצלמה לאחורה של הרכב.

שאלותיי,

1.) מה החסרונות של קבל מול סוללה?

2.) האם חבור של ואקום יעיל לטווח הארוך? אני שואל מבחינת חום השורר ברכב שעשוי לייבש ולהרוס את המנגנון

3.) ועוד לגבי חום, האם מומלץ לפרק מצלמה בכל חניה?

4.)חשובה לי האופציה של אפשרות הקלטה בזמן חניה. האם ישנה אפשרות כזאת שמצלמה תפעל רק במקרה שמישהו נוגע או פוגע באוטו?

5.) האם מומלץ לחבר את המצלמה למתח של הרכב או רק למצת?

6.) כיצד יש לחבר את המצלמה האחורית? בחיבור למתח כמו כל רכיב חשמלי אחר? או שמא הוא יתחבר למצלמה הקידמית?

 

סורי על השאלות המרובות...

תודה

 

אשמח לעזרה

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

1. קבל - חסרונות שלו זה אין יכולת לעבוד כשהוא מנותק מהחשמל, יתרונות - הרבה יותר עמיד מסוללה (שמתנפחת / מתפוצצת בחום)

2. לדעתי לא, אצלי חיברתי עם זרוע למראה, עוד אפשרות זה עם דבק דו צדדי.

3. בעבודה (חנייה מקורה רחוקה מהעיניים) אני משאיר את המצלמה, בבית אני מפרק כל יום, בחוץ אם זה לכמה דקות ולא במקום מועד לפורענות אני משאיר.

4. יש אפשרות כזאת של הקלטה רק בתזוזה, ב-G1WH עם התוכנה שהתקנתי זה לא נראה שעובד מי יודע מה.

5. אצלי מחובר למצת, אבל אצלי אין אופציה לחבר למתח ישירות (לא הרכב שלי).

6. אני מניח שלחבר למתח הכי נוח וקל.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

שלום רב

קניתי מצלמת רכב מסוג G1W-H מאייבי

 

רציתי לשאול לגבי חיבור המצלמה לחשמאל, אני לא מעוניין לחבר לשקע של המצית, מפריע לי מבחינה פיזית ומראה ותופס לי את שקע המצית

ממה שהבנתי וראיתי ביוטיוב יש מה שנקרא Hard wire for dashcam שבפועל מחברים את המצלמה ל- fusebox של הרכב

 

אצל אותו מוכר שקניתי ממנו את המצלמה יש לו את הדבר הזה :

 

http://www.ebay.com/itm/12v-5v-hard-wire-Power-adapter-Cord-cable-Mini0801-G1W-C-G1WH-B40-A118C-/131225423881?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e8da51009

 

אם אני קונה את זה (שמתאים לסוג המצלמה שקניתי) ונותן לחבר שלי שהוא חשמלאי רכב, האם זה מסוכן מבחינת מערכת החשמל של הרכב? יש לי אוטו חדש דגם 2015

 

ראיתי כמה אנשים ביוטיוב שעשו את זה לבד לרכבים יקרים, אבל היה להם עוד חלק ,פיוז כזה שמתחבר לקופסת הפיוזים של הרכב

 

כדאי לקנות ולחבר לפיוז ??

עריכה אחרונה על ידי Nadeem Habashi
עריכה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...