Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

מישהו?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
דרך התוכנה ניסית?

 

כן הסתכלתי בהתחלה אבל לא ראיתי איפה ניתן להזין את השעה.

אבל בסוף פתרתי את זה, יש את ההגדרה "Sync time" שהייתה על "Yes" מלכתחילה, וכל מה שעשיתי זה ללחוץ על "Set Parameters".

פורסם
ממליץ על VICO SF2 - החברה היחידה שמייצרת מצלמות באמת עמידות לחום. אנ משתמש במצמה כזאת ומאוד מרוצה - אמינה מאוד. ליצרן יש דגמים חדשים יותר ואכיתותיים יותר. תלוי כמה כסף אתה מוכן להשקיע.

תודה על התשובה! כמה זמן נמצאת ברשותך המצלמה, והאם אתה משאיר אותה בחלון או מוריד אותה בכל פעם? אודה לך מאוד אם תוכל לתרום לי מניסיונך. שבוע טוב:-P

פורסם

שלום,

יש לי את המצלמה 118c והיא מותקנת ברכב שלי אודי a1.

המצלמה מצלמת מעולה, הבעיה שלי איתה זה עם הרכב.. היא מחוברת בוודאות ל12 קבוע בפיוזים .

הבעיה היא שברכב יש את המערכת start and stop שבעצם מדוממת את הרכב ומניעה אותו בכל עצירה מוחלטת. כאשר אני עומד ברמזור המצלמה ממשיכה לצלם כרגיל אבל כשאני מניע את הרכב, ביציאה מרמזור, המצלמה מתכבה, וברמזור הבא בפעולת ההנעה היא נדלקת. ההערכה שלי היא שכנראה בעת ההנעה יש נפילת מתח קלה שגורמת למצלמה להיכנס למצב הגנה ושמירה על הסרטון האחרון ואז היא עושה כיבוי סדור של המערכת.

העניין המוזר הוא שיש פעמים שזה לא קורה, כמעט תמיד זה כן, הפתרון היחידי שעלה לי לראש בנתיים זה לחבר בטריה קטנה שתשאיר מתח קבוע ושהיא תחטוף את נפילת המתח, העניין שזה מבטל את הרעיון של קבל.

 

השאלה היא האם יש פתרון?, והאם באמת יש נפילת מתח בעת הנעה בכל המערכות ברכב?, ברור שבעת הנעה רואים שהמנורות הראשיות סובלות מנפילת מתח אבל לדוגמא ברדיו אף פעם לא שמעתי נפילה..

אשמח לעזרה/רעיונות בנושא,

ערן.

פורסם

תודה על העזרה, את האמת שאצלי ברכב אם לא מניעים אותו במשך רבע שעה הרדיו נכבה לבד, מניסיון.

ככה שמספק אני לא אצטרך.. השאלה היא אם גם הוא יסבול מנפילת מתח, בכל מקרה החלטתי לבדוק היום את המצבר עצמו, ככה אני אדע בוודאות אם כל הרכב סובל מנפילה.

מעניין אם כל הרכבים החדשים סובלים מהבעיה הזאת וזה מחייב אותם בסוללה במקום קבל..

פורסם
תודה על העזרה, את האמת שאצלי ברכב אם לא מניעים אותו במשך רבע שעה הרדיו נכבה לבד, מניסיון.

ככה שמספק אני לא אצטרך.. השאלה היא אם גם הוא יסבול מנפילת מתח, בכל מקרה החלטתי לבדוק היום את המצבר עצמו, ככה אני אדע בוודאות אם כל הרכב סובל מנפילה.

מעניין אם כל הרכבים החדשים סובלים מהבעיה הזאת וזה מחייב אותם בסוללה במקום קבל..

אצלי ברכב גם קיימת המערכת S&S (קליאו החדשה) ואותה המצלמה a118c. חיברתי אותה לפיוז של המצת וזה מצלם לי רגיל, לא נכבה ולא כלום ברמזורים.

-= Clio 4 1.2T =-

IFR A130-6.1 - Focal Music Premium

פורסם
תודה על התשובה! כמה זמן נמצאת ברשותך המצלמה, והאם אתה משאיר אותה בחלון או מוריד אותה בכל פעם? אודה לך מאוד אם תוכל לתרום לי מניסיונך. שבוע טוב:-P

מצלמות VICOVATION הם המצלמות היחידות ששורדות בחום של הארץ . העמידות של כל החומרים המרכיבים את המצלמה מיועדים לעמוד בחום. זה לא רק טכנולוגיה של "קבלים" במקום סוללות ליתיום , זה גם רכיבים אלקטרונים ופלסטיקה איכותית. זה כמו שרכב זה לא רק מנוע , כך במקרה של מצלמה דשבורד . אני חייב לציין שגם מצלמות של DOD עמידות בחום .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
מצלמות VICOVATION הם המצלמות היחידות ששורדות בחום של הארץ . העמידות של כל החומרים המרכיבים את המצלמה מיועדים לעמוד בחום. זה לא רק טכנולוגיה של "קבלים" במקום סוללות ליתיום , זה גם רכיבים אלקטרונים ופלסטיקה איכותית. זה כמו שרכב זה לא רק מנוע , כך במקרה של מצלמה דשבורד . אני חייב לציין שגם מצלמות של DOD עמידות בחום .

שוב, אתה מפרסם דברים באופן חד משמעי (מבחינתך) אבל הם לא נכונים לגמרי (מודגש) ובנוסף אתה גם לא נותן גילוי נאות כראוי.

המשתמש לא מכיר אותך וחושב שזאת דעה לגיטימית ואובייקטיבית.

לדעתי, זה לא הגון.

 

מישהוא יכל לפרט איך מחברים את המצלמה ל פיוז קבוע ואיזה חיווט נדרש לשם כך ?

רכשתי את ה G1W-C.

תודה.

אתה יכול לצפות בסרטונים ביוטיוב המראים איך לבצע זאת.

how to hardwire 12v... משהו כזה.

אולם, אם אתה לא בעל חוש טכני ויודע עבודות חשמל פשוטות, עדיף שתיתן למישהו שמבין בזה לעשות זאת.

אחרת אתה עלול לגרום למקרים חמורים שיובילו לשריפת הרכב (למשל חוט שעובר בו זרם גדול מדי ללא הפיוז המתאים, מתחמם ונשרף).

פורסם

אני חושב שדווקא כעת, כששם המשתמש שלו הוא vico-israel, זה די ברור מי מייצג מה.

בכל אופן, אני מסכים עם מה שכתבת בסה"כ.

אילן (vico-israel), הייתה לי מצלמה סינית ששרדה 3 (עדיין עובדת, עברה לאחסנה בגלל איכות הצילום) של עבודה,

מתוכן שנה וחצי של עבודה מאוד אינטנסיבית (12 שעות עבודה רצופות ביום, ברכב שחור) - כך שהקביעה שלך שהוויקו היא

היחידה ששורדת בחום הישראלי לא נכונה. אתה לא חייב להקטין את כל שאר המוצרים בכדי לפאר את המוצר שלך.

פורסם (נערך)

שמח שאתה מסכים עם דעתי, שים לב שכתבתי "גילוי נאות כראוי".

זה לא שאני מייצג את חברת ניסן עם דגם הskyline המפורסם, נכון?

 

דרך אגב, שם המשתמש שלי הוא ממש סתמי ולא מייצג שום דבר, בזמן שנרשמתי לאתר, זה הדבר הראשון שעלה לי (שקשור לרכבים) בשם המשתמש לפני יותר מעשור.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...