Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
גם לי יש את הבעיה של הסרט האחרון, זה לא מפריע לי הרבה, כי אני מכבה אותה ידנית לפני סגירת המצת.

 

למי ששאל על עדכון תוכנה יש thread על עדכון לg1wc.

אולי ננסה השבוע לעדכן מ:

https://forum.dashcamtalk.com/threads/tutorial-updating-your-g1w-cs-firmware.11155/#post-143462

 

ובקשר לחיבור ל-USB, אין שום בעיה לחבר למטען טלפונים רגיל, הבעיה בכבלים USB זולים וארוכים שהמתח נופל אם הם לא בנויים טוב, והמצלמה לא עובדת כמו שצריך עם מתח נמוך מ-4V.

תודה רבה, אכן אפילו איזכרו בשרשור הזה מצלמה מ gearbest ואת אותה תקלה - אמתין בינתיים לתגובה רשמית מהחנות (ואולי לגירסא

חדשה, כי ב dashcamtalk מציעים להתקין גירסא ישנה יותר), ואם לא יהיה להם פתרון אז אפעל לפי הכתוב שם.

שוב תודה :-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

לגבי המצלמה, מספרים מזהים בקלות, הואקום נופל לעיתים רחוקות, אבל יש למצלמה זרוע טובה יותר שניתן לקנות שעולה כ2 דולר, שמתחברת לזרוע של המראה המרכזית. מאוד מאוד נוח.

 

 

 

אפשר לינק לזרוע המדוברת ? והסבר לאיזה רכבים מתאימה ?

פורסם

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

עדכנתי את המצלמה שלי, לפי הלינק שנתתי מקודם,

ועכשיו היא נכבית בצורה טובה ולא דופקת את הוידאו האחרון. :-)

היתה לי גירסה מ-2013 ועדכנתי לגירסה מ-2014. את המצלמה קניתי גם מהחנות של estore09, לפני שנה וכמה חודשים.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם (נערך)

השאלה שלי עדיין בתוקף, מה הכי מומלץ היום עד סביב ה-400 ש"ח, עדיפות לפחות כמובן.

בנוסף, האם יש מצלמות באיכות טובה שמצלמות גם את פנים הרכב?

 

ראיתי שיצאה גם ambarella 0806, מישהו ניסה?

עריכה אחרונה על ידי peter
פורסם
השאלה שלי עדיין בתוקף, מה הכי מומלץ היום עד סביב ה-400 ש"ח, עדיפות לפחות כמובן.

בנוסף, האם יש מצלמות באיכות טובה שמצלמות גם את פנים הרכב?

 

ראיתי שיצאה גם ambarella 0806, מישהו ניסה?

תלך על משהוא עם מעבד ambrela7 וקבל.

השילוב הכי טוב ומשתלם...

אני לא יודע להכווין אותך למוצר מסויים.

פורסם

806 כתוב שזה עם ה-A7, אבל לא ראיתי דגם שמגיע עם קבל עדיין.

אולי ממישהו פה תבוא הישועה.

אני כרגע נוטה לכיוון ה- G1W עם הקבל בגלל שזה נראה תמורה טובה למחיר, עדיין מחפש חלופות מומלצות יותר, הלכתי לא מעט עמודים אחורה ועדיין לא מצאתי תשובה.

ייקח זמן לעבור על 300 עמודים :(

פורסם
התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

כי זאת המצלמה שיש לו. למשל אני יכול להמליץ לך רק על הגרסא עם הקבל, כי זאת המצלמה שיש לי.

לדעתי הגרסא עם הסוללה תהיה פחות טובה כי הסוללה מאבדת אורך חיים ומתישהו תתחיל לעשות בעיות ותצטרך להחליף אותה.

כמובן שאם יש לך כסף להשקיע אז תקנה מצלמה עם מעבד אמברלה 7.

פורסם

ה G1WH בעלת זווית צילום רחבה ב 20 מעלות וגם היא שחורה לגמרי ופחות בולטת לעין מבחוץ.

מעבר לכך, אין סיבה נוספת, להבנתי, להעדיף אותה על שאר המצלמות בסידרה.

 

ל g1wc יש יתרון משמעותי על שאר המצלמות בסידרה, בגלל שאין לה סוללה והיא פחות רגישה לחום.

מניסיון שלי ושל חבר נוסף עם g1wh, תוך תקופה של פחות מחצי שנה שתי המצלמות סיימו את חייהן.

 

אני עדיין ממתין לתשובת gearbest בנוגע לאי שמירת הקובץ האחרון ב g1wc, אם לא יהיה להם פיתרון

אחליף גרסא לאחת ישנה יותר (בה נטען שאין בעיה כזאת).

פורסם
ה G1WH בעלת זווית צילום רחבה ב 20 מעלות וגם היא שחורה לגמרי ופחות בולטת לעין מבחוץ.

מעבר לכך, אין סיבה נוספת, להבנתי, להעדיף אותה על שאר המצלמות בסידרה.

 

ל g1wc יש יתרון משמעותי על שאר המצלמות בסידרה, בגלל שאין לה סוללה והיא פחות רגישה לחום.

מניסיון שלי ושל חבר נוסף עם g1wh, תוך תקופה של פחות מחצי שנה שתי המצלמות סיימו את חייהן.

 

אני עדיין ממתין לתשובת gearbest בנוגע לאי שמירת הקובץ האחרון ב g1wc, אם לא יהיה להם פיתרון

אחליף גרסא לאחת ישנה יותר (בה נטען שאין בעיה כזאת).

 

ומה אתה עושה בנידון ? פנית אליהם במטרה לקבל מצלמה חדשה ? החזר?

ובנוגע לגירסה , תעבור אחורה עמוד-שתיים , יש מישהו ששדרג לגירסה חדשה יותר והמצלמה נכבת כמו שצריך ולא דופקת את הקובץ האחרון.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...