שלום לכם ,
אין לי כל כך הרבה ידע בנושא מכוניות ורציתי להתייעץ פה לגבי
seat ibiza 1.2 turbo שכרגע מהחברה באזור ה-85K
ואופל קורסה שכרגע במוטודיל ב-83 אלף
בעקרון רציתי לדעת יתרונות וחסרונות של הרכבים האלה או על רכבים מומלצים בסגנון הזה
השימוש הוא שימוש עירוני בעיקר
חשוב לי שהאוטו יהיה אוטומטי , חסכוני , אמין , אחזקה זולה יחסית ,
אשמח גם למידע שיוכל לכוון אותי לעוד אופציות , מה חשוב מבחינת אבזור הרכב , והאם כדאי לקנות בחברות כמו מוטודיל ?
תבורכו .