Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך את עזרתכם חברים. קניתי מהאיביי את המצלמה A118C דרך המוכר ESTORE.

היום ניסיתי להתקין אותה ומשום מה שניסיתי לחבר אותה ישירות דרך הפיוזים היא פשוט לא נדלקת ( דרך המצת היא כן ).

לקחתי את המפצל של הפיוזים חיברתי אותו לנקודה של 15A חיברתי את החוט האדום של המפצל לחוט האדום של כבל החשמל שהולך לכיוון המצלמה ומשום מה המצלמה לא מקבלת מתח . היא פשוט לא נדלקת. ניסיתי לחבר במקום כמה נקודות פיוזים אחרות ועדיין לא עובד. מישהו יכול להסביר לי מה אני מפספס?

 

20150605_193938.jpg20150605_194020.jpg20150605_223341.jpg

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במחבר הזה יש מקום ל2 פיוזים אחד במקום מה שהוצאת כשהכנסת אותו ואחד בשביל שהוא יוציא מתח. תכניס לו 2

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם
צריך את עזרתכם חברים. קניתי מהאיביי את המצלמה A118C דרך המוכר ESTORE.

היום ניסיתי להתקין אותה ומשום מה שניסיתי לחבר אותה ישירות דרך הפיוזים היא פשוט לא נדלקת ( דרך המצת היא כן ).

לקחתי את המפצל של הפיוזים חיברתי אותו לנקודה של 15A חיברתי את החוט האדום של המפצל לחוט האדום של כבל החשמל שהולך לכיוון המצלמה ומשום מה המצלמה לא מקבלת מתח . היא פשוט לא נדלקת. ניסיתי לחבר במקום כמה נקודות פיוזים אחרות ועדיין לא עובד. מישהו יכול להסביר לי מה אני מפספס?

 

[ATTACH=CONFIG]426395[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]426396[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]426397[/ATTACH]

לפני שתקעת את המפצל על אחד הפיוזים, בדקת בכלל איזה פיוז זה? לאן הוא שייך?

ומאיפה אתה? (אולי אוכל לעזור לך יותר)

פורסם
לפני שתקעת את המפצל על אחד הפיוזים, בדקת בכלל איזה פיוז זה? לאן הוא שייך?

ומאיפה אתה? (אולי אוכל לעזור לך יותר)

 

 

כן בדקתי. ניסיתי לחבר אותו למקומות שהיה רשום בתזרים שהם 15a . אפילו ניסיתי עם 2 מפצלים שונים שהזמנתי מהאיביי. אני מחיפה. אני מנסה לחשוב אולי הכבל חשמל שהולך למצלמה דפוק.

פורסם
במחבר הזה יש מקום ל2 פיוזים אחד במקום מה שהוצאת כשהכנסת אותו ואחד בשביל שהוא יוציא מתח. תכניס לו 2

 

אתה בטוח שצריך לדחוף שניים? לא חשבתי על זה.

פורסם (נערך)

דבר ראשון, אין צורך לצטט הודעה מעלייך.

דבר שני, במקרה ואתה רוצה, יכול לצטט מספר הודעות בהודעה אחת שלך.

 

לעניין: כנראה שלא הבנת את הכוונה שלי כלל.

בדקת לאן הפיוז הזה שייך? (בדר"כ בספר הרכב תמצא תשובה לשאלה הזאת..)

למשל (ואני סתם ממציא מספרים) פיוז מספר 94 הוא הפיוז של מערכת הרדיו, פיוז מספר 105 שייך למערכת אורות הדרך\מעבר וכו'..

אז תחפש את הפיוזים שאתה יכול להתעלק עליהם, אבל בשום פנים ואופן לא להתעסק עם הפיוז של כריות האויר או מערכת חשובה כזו או אחרת.

דבר שני, ומאוד חשוב, חיברת בכלל את הכבל השחור? אם כן, לאן?

אם אין לך ידע בחשמל או ידע בסיסי על מערכות החשמל ברכב, עדיף שלא תתעסק עם זה.

אתה עלול לשרוף לעצמך את הרכב במקרה הטוב (אתה לא רוצה לדעת לגבי המקרה הרע - התעסקות עם רכיבים חשובים ובטיחותיים שלא יעבדו לך בעת שתזדקק להם).

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

נראה לי שלא שמת לב אבל בכוונה העלתי תמונה של התזרים של הפיוזים כדי שתגידו בדיוק לאן להתחבר. את החוט השחור חיברתי לשלדה של הרכב.

פורסם

יותם תודה על העזרה הבעיה אכן הייתה בחיבור של 2 פיוזים למפצל ועכשיו אני אכן מקבל מתח. ועוד שאלה מכיוון שכל הפיוזים אצלי ברכב שרשום עליהם 15a נותנים מתח קבוע גם כשהרכב לא מונע האם זה בסדר לחבר למקום ריק שבספר רכב רשום עליו שהוא לא בשימוש ורשום עליו 7.5a ונותן מתח רק שהרכב מונע? מבחינה תיאורתית זה עובד לי והמצלמה מקבלת מתח השאלה אם זה בסדר?

ניסן תודה על הרצון לעזור.

פורסם

פיוז שלא בשימוש כנראה מזין מעגל שאין לך בדגם הספציפי (למשל פנסי ערפל אופציונליים לדגם) ולכן אני חושב שאין שום בעייה.

:turn-l:
פורסם

לא הבנתם את המטרה של הפיגיבק הזה. הוא מאפשר לך להמשיך לקבל מתח מאותו פיוז שהוצאת וגם בו זמנית להוציא לך כבל מתח חדש. בגלל זה יש לו מקום ל2 פיוזים אחד במקום מה שהוצאת ואחד חדש

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

פורסם (נערך)

יותם תעשה לי ילד. אבל לא נראה לי שהבנת את השאלה שלי... את המפצל חיברתי לנקודה מספר 9. רשום עלייה שהיא 7.5A לפי התזרים . כשחיברתי אלייה את המפצל לא היה עליה פיוז. זוהי נקודה לפי הספר רכב שהיא לא בשימוש. על המפצל שמתי שתי פיוזים של 15A. השאלה שלי הייתה האם זה בסדר לחבר לנקודה שהיא 7.5A שלא בשימוש את המפצל עם 2 פיוזים 15A ( היה לי פיוז אחד שקיבלתי עם המפצל ואת השני היה לי ספייר בבית )

אציין שהכל עובד נהדר.

20150605_194020.jpg

עריכה אחרונה על ידי itamar3103
פורסם

בשביל להפעיל מצלמת רכב, ממש אין צורך בפיוזים כבדים כאלה.

שים פיוז של 3 אמפר.

ואם מדובר במיקום פנוי בתיבה שלך, אז אתה לא צריך להכניס שני פיוזים.

שים רק בחלק העליון יותר (זה שמקביל לחוט האדום שיוצא מהמפצל). כי הרי במיקום ההוא לא היה פיוז, אז אין צורך להכניס לו סתם אחד.

פורסם

חברים,

 

הייתי שמח לקבל המלצה על חנות אמינה באזור המרכז (לא חנות שמוכרת אונליין) בה אוכל לקנות מצלמת דש-בורד שתעמוד בטמפרטורות הישראליות - אני מתכוון להשאיר את המצלמה ברכב כל הזמן.

 

מלבד זאת הייתי שמח להמלצות ספציפיות על מצלמות שיעמדו בטמפ' הגבוהות. אין צורך במצלמה מתוחכמת או איכותית במיוחד, פשוט באחת שתתפקד טוב ותחזיק מעמד.

 

תודה!

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...