Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני קניתי שני כרטיסים ממוכרים עם דירוגים מעולים באיביי,

אחד של סאנדיסק והשני של קינגסטון, ולא נתקלתי בשום בעיות.

הסאנדיסק בשימוש אצלי כבר כשלוש שנים ללא כל בעיה.

הקינגסטון נרכש לפני כארבעה חודשים.

 

* אף אחד מהם לא היה מסי, הקינגסטון הוזמן ממוכר מטייוואן והסאנדיסק (אם אני זוכר נכון)

הוזמן ממוכר מקוריאה.

בשני המקרים הכרטיסים הגיעו גם במהירות יוצאת דופן (פחות מ 10 ימים).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הזמנתי כמה סאנדיסקים מאיביי. כמובן נמנעתי ממוכרים מסין, ורובם ממוכרים TOP RATED. כולם מקוריים ומתפקדים למופת עד היום. היחיד שהתפגר נקנה דוקא בארץ.

:turn-l:
פורסם
לכל מצלמה צריכה להיות אופציה בשם G-SENSOR

זה מקליט ברגע שיש רגישות G שאתה קובע מראש שהיא מתחילה לצלם כאשר יש פגיעה ברכב.

תגובה לא נכונה, גי סנסור מיועד לשמור קובץ מפני פגיעה, למשל תאונה והמצלמה עפה.

פורסם

אכן, הג'י סנסור נועל קובץ מפני דריסה (בעת הלופ-רוקורדינג) כאשר מופעל על המצלמה נענוע מעל לרמת

הרגישות שנקבעה (אני באופן אישי מבטל את האפשרות הזאת לחלוטין).

 

לגבי מה jako1234 כתב - הוא כניראה התבלבל עם חיישן התנועה - המצלמה תחל לצלם כאשר יש תזוזה כלשהי

מולה.

פורסם

ראיתי כמה תגובות שליליות על הG1w c\h , האם יש לו יורש? משהו אחר באותו מחיר?

לפי התגובות של כמה אנשים היא החזיקה חצי שנה.

אני שואל כי אני מתכנן לקנות לנהג מונית שלי אחת, הוא חסכן וצריך אמינות. ( בכל זאת 12 שעות על הכביש ).

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם

אהלן,

יש לי G1WH כבר חודשיים בערך שהמצלמה מכבה את עצמה לבד באמצע נסיעה,

וחיברתי אותה למחשב וראיתי שנעלמו חודשיים של צילום,

יש סרטונים נגיד מהתאריך:

1/3/15

עד

1/4/15

ואז חודש שלם נעלם הכל ואז יש המשך רק מ:

1/6/15

(זה לא בדיוק התאריכים סתם נתתי דוגמא)

 

יש משהו לעשות כדי לסדר את זה?

אולי עדכון תוכנה למצלמה?

אם לא יהיה פתרון אני אחליף אותה.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם
אהלן,

יש לי G1WH כבר חודשיים בערך שהמצלמה מכבה את עצמה לבד באמצע נסיעה,

וחיברתי אותה למחשב וראיתי שנעלמו חודשיים של צילום,

יש סרטונים נגיד מהתאריך:

1/3/15

עד

1/4/15

ואז חודש שלם נעלם הכל ואז יש המשך רק מ:

1/6/15

(זה לא בדיוק התאריכים סתם נתתי דוגמא)

 

יש משהו לעשות כדי לסדר את זה?

אולי עדכון תוכנה למצלמה?

אם לא יהיה פתרון אני אחליף אותה.

 

 

 

יש לי קושחה מצוינת ל G1WH ממש טובה לא נתקלתי באף בעיה איתה

עכשיו מה שאתה עושה בעצם אתה מפרמט את הכרטיס זיכרון ושם את הקובץ שם ונותן למצלמה לעלות ברגע שהיא מקבלת מתח

 

http://www.f2h.co.il/g72d9xwo897

פורסם
אהלן,

יש לי G1WH כבר חודשיים בערך שהמצלמה מכבה את עצמה לבד באמצע נסיעה,

וחיברתי אותה למחשב וראיתי שנעלמו חודשיים של צילום,

יש סרטונים נגיד מהתאריך:

1/3/15

עד

1/4/15

ואז חודש שלם נעלם הכל ואז יש המשך רק מ:

1/6/15

(זה לא בדיוק התאריכים סתם נתתי דוגמא)

 

יש משהו לעשות כדי לסדר את זה?

אולי עדכון תוכנה למצלמה?

אם לא יהיה פתרון אני אחליף אותה.

אתה בטוח שזה לא קשור לכך שהתאריך מוצג בפורמט אמריקאי?

פורד פיאסטה, 1.25 ידנית Trend, שנת 2014

פורסם

היום באתי לחניה ומישהו גירד לי את הכנף קדמי משמאל. משהו בקטנה אבל סתם מציק... האם ישנה מצלמה שהייתה מקליטה לי את האירוע הנ"ל? או שכל המצלמות יעבדו רק בזמן נסיעה?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם
כל מצלמה יכולה לתעד קבוע, רק צריך לחבר ישירות למצבר.

כמובן שתהיה חייב להניע את הרכב כל יום או יומיים בכדי שהמצבר לא יגמר.

 

אנחנו נייבא את VICO POWER PLUS

 

https://sites.google.com/site/vicovationisrael/products/resources/Power%20plus_DM_EN.pdf?attredirects=0&d=1

 

 

 

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

הי חברים,

קראתי עשרות עמודים ואני זקוק לעזרתכם ע"מ להחליט מה לרכוש.

כיום יש לי DVR-037 בת 4

סה"כ עשתה עבודה יפה, אך הסוללה התנפחה אחרי שנה וחצי, רכשתי חדשה שהתנפחה גם היא אחרי חצי שנה,

וכיום אני בלי סוללה (זאת אומרת שהקובץ האחרון לא נשמר:cry:)

 

אני רוצה מצלמה עם קבל ע"מ להמנע מחויה זהה.

 

עד כה ראיתי שמה שמומלץ זה A118C

או G1W - C

 

על איזו מצלמה אתם ממליצים בהתחשב בכך שהG1w-c עולה כמעט חצי מחיר?

חשובה לי איכות המצלמה, שלא תתקלקל מהר, ושאיכות הצילום תהיה טובה (כלומר זיהוי מספרי רכבים מרוחקים)

איזה כרטיס זיכרון מומלץ לקנות? (אפשר קישור)

 

תודה

פורסם

חברה, אני חושב שהסוללה במוביוס שלי כבר לא במצב טוב, אם אני מפעיל את המצלמה ללא כבל אז אחרי כמה שניות היא נכבת, ובנוסף אני שם לב שהתאריכים שעל הסרטונים לא מדוייקים כבר (כתוב 1.1.13).

 

אני מעוניין לדעת, מה עדיף לקנות עכשיו, סוללה חדשה או קבל?

ובמידה ואני אחליף לקבל, האם התאריכים שעל הסרטונים ישארו מדוייקים מיום ליום?

 

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...