Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אם תתקל באותה בעיה כפי שאני נתקלתי (הקובץ האחרון לא תקין), תוריד את הקובץ

מהקישור שצירפתי (בעמוד הקודם) ותשים אותו על כרטיס הזיכרון. לאחר מכן, בהדלקת

המצלמה היא תבצע את העידכון עצמאית. כעבור חצי דקה, אתה מכבה את המצלמה,

מחבר שוב את הכרטיס למחשב ומוחק את הקובץ. כל הפעולה אורכת דקות בודדות, כולל הכל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היה לי גם את ה G1WC וכרגע אני עם G1WH

 

אני חושב שעדיף את ה G1WH בגלל כמה סיבות . הזווית צילום של ה G1WH יותר רחבה מהG1WC

 

של ה G1WH זה 140 ושל ה G1WC זה 120 יש הבדל !

 

עוד מה שלא אהבתי ב G1WC זה שיש טבעת כסף מסביב לעדשת המצלמה מה שמבליט את המצלמה

לדעתי עדיף שכל המצלמה תהיה בצבע זהה

 

ונניח עצר אותי שוטר או אני רוצה להראות למישהו קטע וידאו אני פשוט שולף את המצלמה

יוצא מהרכב ויכול להראות לו, בכבל זה בלתי אפשרי

פורסם (נערך)

כמה זמן יש לך את ה g1wh?

מניסיון אישי, שלי ושל חברים, המצלמה שורדת בערך קיץ אחד בארצנו (בממוצע בין 4 ל 6

חודשי שימוש). אחרי כמה חודשים הסוללה הייתה כה חלשה, עד לכדי קושי לשמור את הקובץ

האחרון, שלא לדבר על להפעיל את המצלמה ולהקרין דרכה קטעים כשהיא לא מחוברת למקור מתח.

 

מי שהצבע או הצורה מפריעים לו (כמו טבעת הכרום, אותה בכלל ניתן לצבוע), יכול להזמין מצלמה

אחרת כמו הויקו המוצעת בפורום או ה a118c שחזרה ל gearbest בקישור - בעזרת הקופון GBA118C תקבלו כ 15$ הנחה.

לדעתי האישית, בארצנו החמה כדאי להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות מצלמה עם קבל ולא סוללה.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם
כמה זמן יש לך את ה g1wh?

מניסיון אישי, שלי ושל חברים, המצלמה שורדת בערך קיץ אחד בארצנו (בממוצע בין 4 ל 6

חודשי שימוש). אחרי כמה חודשים הסוללה הייתה כה חלשה, עד לכדי קושי לשמור את הקובץ

האחרון, שלא לדבר על להפעיל את המצלמה ולהקרין דרכה קטעים כשהיא לא מחוברת למקור מתח.

 

מי שהצבע או הצורה מפריעים לו (כמו טבעת הכרום, אותה בכלל ניתן לצבוע), יכול להזמין מצלמה

אחרת כמו הויקו המוצעת בפורום או ה a118c שחזרה ל gearbest בקישור - בעזרת הקופון GBA118C תקבלו כ 15$ הנחה.

לדעתי האישית, בארצנו החמה כדאי להשקיע עוד כמה שקלים ולקנות מצלמה עם קבל ולא סוללה.

מחזק את הנאמר!!!

פורסם

כפי שכתבתי בעמוד הקודם:

מי שמתאימה לו האיכות

, יכול לקנות אותה מ gearbest (קישור),

מומלץ לנסות להזין את הקופון GBG1W, לי הוא חסך כמה דולרים.

אני ממליץ על גיר בסט כי פתחתי את המצלמה ווידאתי שאכן יש שם קבל ולא סוללה (שלא כמו בזיוף שמכרו לי בבאנגוד).

פורסם

מי מכיר באזור חיפה משהו שיכול להתקין לי מצלמה בצורה יפה ונסתרת בלי למשוך חוט על כל הדש בורד?

ניסאן קשקאי החדשה

פורסם
עדיין לא.

מקווה ומאמין שאעשה זאת היום סביב שעות הערב, מבטיח לעדכן.

 

היי , עידכנת כבר גירסה ?

ורציתי לדעת , תוכל לרשום את נתוני המצלמה ? (מתח , הספק וזרם )

תודה.

פורסם

עידכנתי לגבי זה כבר בעמוד הקודם, אך הנה ציטוט בשבילך:

כפי שהבטחתי, אני מעדכן לגבי ה G1WC.

 

גרסת הקושחה ששלחו לי מהחנות לא עשתה כלום (כי שם הקובץ לא גרם לצריבה בכלל, ופעלתי

בדיוק לפי הוראותיהם). גם כששיניתי את השם לנכון, היא נצרבה אך עדיין הופיעה התופעה (של אי שמירת הקובץ האחרון).

לבסוף הורדתי את הגרסה מ: כאן כפי שהומלץ לי בשרשור עוד קודם, ולאחר כמה בדיקות נראה שחלפה התקלה.

 

מי שמתאימה לו האיכות

, יכול לקנות אותה מ gearbest (קישור),

מומלץ לנסות להזין את הקופון GBG1W, לי הוא חסך כמה דולרים.

אני ממליץ על גיר בסט כי פתחתי את המצלמה ווידאתי שאכן יש שם קבל ולא סוללה (שלא כמו בזיוף שמכרו לי בבאנגוד).

 

 

לגבי הנתונים ששאלת, אין לי מושג (אגב, למה אתה צריך את זה בכלל?) - אך אם אתה מעוניין בכך בכל זאת, באפשרותך

לפנות לשירות הלקוחות בחנות, אני מניח שתהיה להם תשובה עבורך.

פורסם

טוב, אז הזמנתי מestore009 , עכשיו נשאר להזמין מה שצריך כדי לחבר אותה ישירות לפיוז.

 

פה אני צריך את עזרתכם שתכווינו אותי למוצר הנכון.

 

תודה

פורסם

היי,

 

תמליצו לי בבקשה מהיכן להזמין A118C עם משלוח מהיר יחסית (שבוע-שבועיים, רצוי EBAY UK).

 

+ צריך מפצל לתיבת הפיוזים, וגם את הכבל שיתחבר ממנה למצלמה עצמה (עדיף סט).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם

לא הספקתי לערוך,

 

מצלמה A118C ממוכר estore009 -

 

http://www.ebay.com/itm/B40-PRO-Capacitor-Version-A118C-Novatek-96650-H-264-HD-1080P-Car-Dash-Camera-DVR-/131410521479?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e98ad6d87

 

כבל חשמל גם הוא ממוכר estore009 -

 

http://www.ebay.com/itm/DC12V-36V-To-5V-Hard-wire-Power-Switch-Adapter-Cable-For-G1WH-B40-A118C-G1W-C-/281702277049?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item4196c39fb9

 

לגבי הרכיב בכבל הנ"ל אני באמת יכול לסמוך שלא יגמור את המצבר?

 

תמליצו לי גם על מפצל/מחבר לתיבת הפיוזים, והאם בכלל אני חייב את זה?

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...