Jump to content

ohad007

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי ohad007

  1. ליאור אם יש לך את המצלמה אשמח אם תגיד אם החיבור לשקע המצת תומך ב24v
  2. המלצה מהיכן לרכוש g1w-c?
×
×
  • תוכן חדש...