Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום חברים, אני חייל ולכן התקציב לא גבוה, אבל מטעויות בעבר אני החלטתי שאני חייב מצלמה לרכב.

המצלמה הזו תעשה את העבודה? http://www.ebay.com/itm/361187375461?rmvSB=true

המחיר מאוד מפתה, ועוד שאלה, כתוב שהיא מגיעה ללא סוללה וללא כרטיס זכרון, אני רוצה שהיא תהיה מחוברת תמיד למצת,

מה אני צריך לקנות לה בנוסף? רק כרטיס זכרון? היא לא מגיעה עם זכרון מנימלי כלשהו?

ואם היא תהיה תמיד מחוברת למצת אז לא צריך בטריה נכון? תודה, ואם יש לכם המלצה למצלמה אחרת במחיר נמוך אשמח לשמוע.

פורסם

לאלה שקנו את ה- 0805, איך היא שורדת את האקלים שלנו?

אני גם רגיל לחבר מצלמות עם וואקום, איך המדבקה שהם נותנים, עושה את העבודה?, ומה קורה אם אני מחליף רכב, אפשר למצוא מדבקה כזאת?

העובדה שהיא עם סוללה ולא עם כבל קצת מרתיעה אותי, לכן כרגע אני חושב לקנות את ה-g1w-c.

המצלמה הנוכחית כל כמה חודשים עושה בעיות בגלל סוללה ואני מתקשה למצוא לה סוללות סבירות.

בלי קשר אם מישהו יודע איפה קונים סוללה טובה ל DVR027 אודה לקישור

תודה

פורסם

אני משתמש ב 0801 (הסבא של ה0805, בערך) כבר מעל 3 שנים, בדיוק שבוע שעבר העברתי אותה לרכב החדש.

הדבק החזיק מעולה, וכשהסרתי אותו מהחלון הוא ירד יחסית בקלות. את המעט שנשאר הסרתי עם מטלית ואלכוהול רפואי.

 

לגבי דבק חדש, פשוט קניתי את הדבק דו"צ הכי חזק שיש בהום סנטר (זה מה שהיה כתוב על הקופסא שלו :) ). בינתיים מחזיק טוב, לא רואה סיבה שלא ימשיך.

!AWDSOME

פורסם (נערך)

אני משתמש בSJ4000 , עלת לי 200 שקל במבצע שהיה בEBAY , אבל לדעתי המחירים היום לא רחוקים , רק צריך להזהר מחיקויים.

התמונה שלה פצצה , והכי חשוב רחבה מאוד , שזה נהדר לרכב .

בלי קשר היא מגיע עם ציוד עמיד מים סטייל גו פרו .

אחלה מצלמה , אני מעלה כאן וידאו שצילמתי בשלג ף אחד ביום ואחד בלילה, להראות את האיכות , תצפו בHD.

 

 

עריכה אחרונה על ידי winnerm
פורסם

לגבי ה-SJ4000

לא צריך כל פעם להדליק ולכבות אותה?

קראתי שהיא לא תחזיק מעמד בשמש לאורך זמן, משמע צריך לפרק אותה כל פעם? (אני לא מוכן להתעסק, רוצה להניע ולנסוע)

היא יודעת לעשות צילומים של 5 דקות כמו המצלמות שמיועדות לרכב?

היו יודעת למחוק סרטונים ישנים או שצריך כל פעם לנקות את הזכרון?

פורסם (נערך)

יש למצלמה מצב רכב , לא צריך להדליק ולכבות , הכל נעשה אוטומטית , היא מוחקת קבצים לבד ויוצרת קבצים של 5 דקות.

לגבי השמש ? , אצלי היא מחזיקה ללא בעיה , אבל לא רוצה להתחייב.

הבעיה היחידה שאני מצאתי איתה , זה הדמיון לגו פרו היקרה , מה שיכול לקרוץ לאנשים הלא רצויים.

 

אנסה לעלות ליוטוב כמה דקות נסיע ...

 

שים לב , אם אתה מזמין אותה , היא לא מגיע עם זרוע לרכב , צריך לקנות בנפרד , עולה ממש גרושים , אבל אני כותב שלא תתבאס שהיא תגיע.

עריכה אחרונה על ידי winnerm
פורסם

העלתי סירטון של 5 דקות, משום מה הסירו לי את הקול בטענה "דרישת בעלות שהתקבלה מהבעלים של זכויות היוצרים" , מעניין מי כבר הספיק לדרוש ב3 דקות שהסירטון הזה באוויר ,חבל נתתי שם שירה מכל הלב :) , ההפסד כולו שלכם.

 

קח בחשבון שאני אחד שלא מנקה בתדירות גבוהה את השמשות והיא מלוכלכת.

תצפה כמובן בHD

 

פורסם
זה זבל רציני, מוצר ממש לא רצוי.

בלי סוללה? המוכר עוד עושה קופה על הסוללות בנפרד?

תחסוך ותקנה משהו נורמלי ואיכותי.

אין לך מה לחפש מצלמת רכב בפחות מ 40 דולר זה בטוח..

אז מה אתה ממליץ ב40 דולר פחות או יותר ?..

עם סוללה ומה שצריך..

פורסם

מבצע חד פעמי , מלאי מוגבל של 55 יחידות , מצלמת אקסטרים SJ1000 מתוצרת SJCAM עם כל הערכה (ללא שנאי קיר) במחיר מנצח של 219 ש"ח עם אחריות ל-6 חודשים. ניתן לבצע איסוף עצמי מיבנה או משלוח דרך UPS בעלות של 50 ש"ח.

המצלמה יכולה לעבוד כמצלמת דשבורד , איכות צילום וידאו גבוהה ביותר.

sj1000-1.jpgsj1000.jpgSJ1000 Camera Mount_car.jpg

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
אז מה אתה ממליץ ב40 דולר פחות או יותר ?..

עם סוללה ומה שצריך..

g1w לסוגיה למשל.

יש פה חבר'ה שמשתמשים וממליצים, תקרא קצת אחורה, תריץ חיפושים על:

g1w

g1w-h

g1w-c

 

לי למשל זה פחות מתאים, אני לא אוהב את הגודל של המצלמות האלו, אני עובד עם מוביוס אבל זה חורג לך מהתקציב (70$).

 

תמתין לעוד חוות דעת והמלצות ממשתמשים נוספים.

פורסם

שלום חברים, זקוק לעזרתכם בבחירת מצלמה לאופנוע.

משהו שיהיה אפשר לחבר הן לקסדה והן לכידון/שלדה/פיירינג.

 

מרפרוף ברשת הבנתי שבגדול ההמלצה היא ללכת על contour או הקטנה של סוני. למישהו היה ניסיון עם אחת מהן או אחרת?

חשוב לי שיהיה מדובר במצלמה קטנה, "אווירודינמית" - כלומר מצלמות עם שטח פנים גדול בסגנון גופרו לא רצויות, איכות צילום טובה ביום ובלילה (עם אפשרות לזיהוי מ.ר למקרה הצורך) וכמובן חיי סוללה טובים שכן מדובר במצלמה שתשב ללא חיבור חשמל.

 

אין בעיה להשקיע כספית אם באמת יש יתרון לשימושי הבסיסי.

 

תודה☺

Aprilia Shiver 750

פורסם

האם ישנה מצלמה שמצלמת גם כשהרכב כבוי? (בעזרת סוללת גיבוי) תקציב עד 500 ש"ח ניתן להזמין מאיביי.

 

אשמח להמלצות, תודה מראש.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...