Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני קצת חושש להחליף לו FW, שכן כל ה FW מתאימים ל g1w ו g1wh, אך לא בהכרח מתאימים ל g1wc.

האם אתה מכיר fw אחר המתאים ל g1wc שאמור לפתור בעיה זו?

 

תודה :-)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אין לי ניסיון עם ה805 אבל לפי הנתונים מדובר במצלמה טובה . אם הייתי צריך מצלמה בכללי הייתי מזמין 805 . בתוך האוטו איפה חשבת להציב את המצלמה מאחורה?

פורסם
אין לי ניסיון עם ה805 אבל לפי הנתונים מדובר במצלמה טובה . אם הייתי צריך מצלמה בכללי הייתי מזמין 805 . בתוך האוטו איפה חשבת להציב את המצלמה מאחורה?

אין מיקום מיוחד, איפשהו בשמשה אחורית (באמצע, בצד) לא משנה לי...

פורסם

אם אני מתכוון לרכוש את ה-0805 ולשים אותה כמצלמה אחורית (על השמשה האחורית,הכי למעלה)

ולחבר אותה לחשמל של אורות הרכב או משהו כזה (אם זה יעבוד בכלל),

אני בעצם צריך את זה:

http://www.ebay.com/itm/Mini-0803-Mini-0805-Mini-0806-Car-Camera-Hardwire-Kit-Car-Charger-with-Micro-USB-/111427226762?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item19f1948c8a

 

וזהו?

פורסם

יש ספוילר אחורי, אז אנסה למקם גבוה שיתן לה מכסה מסוים כשאפשר.

אני רק מנסה להבין את עניין החיבור למקור כוח.

למוביוס ראיתי שיש כבל USB 3 מטר. חייב שיחובר ליציאת USB, או שאפשרי משהו מסודר יותר מוסתר בדאשבורד?

ול-0805, אפשרי לחבר אותה עם כבל USB ארוך כזה?

 

את ה-G1WH לדוגמה אי אפשר לחבר עם כבל USB, ניסיתי, צריך את המטען היחודי שמתחבר למצת.

פורסם
אני קצת חושש להחליף לו FW, שכן כל ה FW מתאימים ל g1w ו g1wh, אך לא בהכרח מתאימים ל g1wc.

האם אתה מכיר fw אחר המתאים ל g1wc שאמור לפתור בעיה זו?

 

תודה :-)

 

חשבתי שה-FW מתאימים לכל ה-G1W כולל C, אולי כדאי לשאול ב-DashCamTalk?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

היי

אחרי שראיתי אינספור שרשורים שבהם כל אחד מציע מצלמה והשני שולל, ועם סרטונים לא ברורים, ואת האשכול הגדול כמובן, לא יצאתי עם מסקנה חד משמעית.

יש המלצה על מצלמה שמצלמת ברור ביום ובלילה?

לא צריך טכנולוגיות מיוחדות, פשוט צילום ברור ביום ובלילה, יש חיה כזו?

במחיר שפוי?

פורסם

תודה, אנסה לבדוק גם שם.

בינתיים gearbest אמרו שהנושא הועבר לגורם מקצועי על מנת לקבל תשובה והדבר

עשוי לקחת יום-יומיים, כך שכניראה אמתין לתגובתם טרם ביצוע פעולות כלשהן.

פורסם

השרשור הגדול שדיברת עליו קיים מסיבה מסוימת, כדי שלא יפתחו פה כל יום שרשור חדש שדן באותו נושא בדיוק, לכן מרכזים הכל במקום אחד.

אני מבין שזה פחות נוח לך ואתה מרגיש שהפוסט שלך ייעלם שם, אבל עם קצת סבלנות תקבל גם תשובה מפורטת בהתאם לצרכים שלך.

 

לגבי הנושא המדובר, אני עם G1WH, עלתה כ160 שקלים, כיום למיטב ידיעתי עולה באזור ה190 שקלים, עושה עבודה נפלאה ומצלמת בFULL HD.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תודה רבה לשניכם.

אין לי בעייה עם השרשור הגדול, העניין הוא שהוא כנראה לא ממש מיועד לייעוץ, אלא שיחות כלליות על דגמי המצלמות וביצועיהם.

לגבי ה G1WH האם בצילום שגרתי אפשר לזהות לוחות זיהוי בקלות (גם בלילה)?

אפשר בבקשה השוואה קצרה בינה לבין ה Mobius?

ובכללית, זה נצמד לשמשה תמיד או שזה נופל מידי פעם כמו כל הוואקומים למינהם?

פורסם

לגבי השרשור, מניסיון, מתנהל שם גם שיח על מצלמות וגם המלצות למשתמשים ששואלים. בכל מקרה זה לא משנה, כי השרשור הנוכחי יועתק לשם ברגע שמנהל יראה את השרשור. ככה זה עובד.

 

לגבי המצלמה, מספרים מזהים בקלות, הואקום נופל לעיתים רחוקות, אבל יש למצלמה זרוע טובה יותר שניתן לקנות שעולה כ2 דולר, שמתחברת לזרוע של המראה המרכזית. מאוד מאוד נוח.

 

שוב, ממליץ לבדוק בשרשור הרלוונטי. דנו שם במצלמה הספציפית הזאת כבר עשרות פעמים, כולל בזרוע המדוברת.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תודה רבה.

ברכב הקודם שלי, חיברתי מראה פנורמית על המראה של הרכב ובמשך הזמן החיבור של המראה התרופף וכל במפר היה מוריד את המראה ללמטה.

מצלמה נראית לי אפילו יותר כבדה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...