Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הגיעו לי שתי מצלמות שהתיימרו להיות g1wc מ banggood - אחת הייתה זיוף עלוב של g1w,

שצילמה באיכות גרועה וכמובן שלא היה שום קבל אלא סוללה. השנייה הייתה (ועודנה) g1w רגילה,

עם סוללה ולא קבל.

 

שים לב שלמרות שהם השאירו את שם המוצר "g1wc", הם הסירו את התמונות בהן אמור להיות מוצג ההבדל ובנוסף

לא השאירו שום איזכור לכך שאמור להיות capacitor (ואם כבר אז ההפך הוא הנכון, הם מציינים כעת בכל

מקום אפשרי "battery").

 

אני מאוד מאוד לא ממליץ לרכוש את המוצר הזה (g1wc) מבאנגגוד, בהסתברות מאוד גבוהה (ואפילו וודאית לדעתי)

לא תקבלו את מה שהזמנתם אלא זיוף או דגם אחר.

 

אלכס, אם אתה מדליק את המצלמה ללא כל מקור מתח - לאורך כמה זמן היא ממשיכה לתפקד?

מה שם הקושחה המותקנת? (תוכל לראות זאת בתפריט של המצלמה)

מתי רכשת את המצלמה הזאת מהם?

היא נכבת כמעט מיידית, ואפשר להדליק אותה לאיזה שנייה שתיים ללא מטען.

קניתי אותה לפני בערך חצי שנה בימים ההם היה תמונות של ההבדלים בין המצלמות.

לפי מה שאני זוכר האריזה של המצלמה הייתה בצבע כתום. ונראה לי היה כתוב עליה black box

לגבי הגרסה, אני כרגע בלימודים ואחרי זה אני אתעצל לבדוק, אבל מה שבטוח זה שנפלתי על אחת טובה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הן כולן נכבות כמעט מיד עם הפסקת הזרם, השאלה היא כמה זמן היא יכולה לעבוד לאחר

שהודלקה ללא חיבור לזרם (על פניו, לפי מה שאתה אומר זה ניראה תואם לקבל).

 

גם המקוריות וגם המזויפות מגיעות באריזה הכתומה שציינת, כך שלצערי זה לא מעיד על דבר.

גם אני הזמנתי מהם לפני כחצי שנה (נובמבר 2014), אבל לא קיבלתי g1wc אלא זיוף של g1w

(בהמשך הבטיחו לשלוח g1wc מקורית לפי המפרט - בפועל הגיעה g1w עם סוללה).

 

בכל מקרה - ניראה שבאנגגוד דאגו לכסת"ח טוב ופשוט הסירו את המילה capacitor מדף המכירה.

פורסם

חברים,

אז אני עדיין לא מבין מה כדאי לי לקנות ומאיפה (אם למשהו יש קישור טוב ל Ebay) זה יהיה מעולה.

האבולוציה שלי:

Polo GTI 2013 -> Peugeot 208 GTi 2016 Manual

Mazda 3 2012 -> Seat Leon FR DSG 2010 -> Chevrolet Spark 2013

Peugeot 309 Manual 1991 -> Toyota Corolla (1992) automatic -> Mazda 3 2009

פורסם

אין פה תשובה ברורה-

האם הSJ4000WIFI יעמוד במשימת מצלמת הדרך?

 

השמש לא תחסל אותו?

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

שלום לכל המבינים והמבינות:)

 

אני רוצה לקנות לחבר מצלמה לרכב והייתי שמחה לשמוע את דעתכם על הדגם הבא:

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-2-7-LCD-Car-DVR-Dash-Camera-Crash-Cam-G-sensor-Night-Vision-HDMI-/121612766375?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c50af8ca7

 

או המלצות רלוונטיות :) התקציב הוא עד 300 ש״ח.

 

תודה!

פורסם
אאא, חחח :) הבאתי אותה כדוגמא. אבל קצת מאכזב אותי שהאיכות לא משהו. בא לי להתקדם קצת מבחינת האיכות. האם אין שום מצלמה איכותית במחיר הגיוני ?

 

בדיוק קיבלתי G1W-C לפני יומיים, איכות הצילום ביום מעולה.

 

בלילה בזמן נסיעה לא ניתן לראות לוחית רישוי של רכבים חונים או רכבים שבאים ממול, אלא אם כן הם ממש קרובים.

 

לי אישית זה מספיק, נסה לראות סרטונים ביוטיוב תראה אם מתאים לך, שים לב שלרוב ביוטיוב האיכות טיפה פחות טובה מהמקור בגלל קידוד.

פורסם

הגיעה ה g1wc שהזמנתי מ gearbest, אני מצרף צילומי יום + לילה + צילום של המצלמה פתוחה (בתוך הסירטון),

עדיף לראות בעמוד נפרד, במסך מלא ו 1080P:

 

קניתי מפה: לינק

בעזרת הקופון תוכלו לרכוש אותה ב 42$ במקום ב 54$: GBG1W

פורסם (נערך)
מאיפה הזמנת?

יצא לך לפתוח ולוודא שאכן יש בפנים קבל ולא סוללה?

 

איביי, jingjiniao20070922 , יצא 195 ש"ח (הדולר אז היה 4 אגב).

וכן, פתחתי אותה, אבל לא ממליץ (אחד הקליפסים נשבר ועכשיו היא מודבקת בסלוטייפ :roll:). היה קבל.

האיכות כמו בסרטון שהבאת.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם

חברים יקרים! קניתי מצלמה ב50 שקל במבצע, דווקא מצלמת נחמד, בקושי יש לי אותה שבועיים, יום אחד הייתה שמש חזקה באתי אחרי יום עבודה והמצלמה התנמסה כמו שוקולד. אני מחפש מצלמה שתצלם טוב והכי חשוב שלא תתנמס, אשמח להמלצות! תודה2.jpg

3.jpg5.jpg

פורסם

לא הבנתי את שאלתך, מה הכוונה?

אם התכוונת פיזית - אז כמו כל מצלמת רכב - הזרוע נתפסת על השמשה,

החשמל מתקבל מהשקע (מצת) וכרטיס הזיכרון מוכנס לחריץ שלו במצלמה.

פורסם
חברים יקרים! קניתי מצלמה ב50 שקל במבצע, דווקא מצלמת נחמד, בקושי יש לי אותה שבועיים, יום אחד הייתה שמש חזקה באתי אחרי יום עבודה והמצלמה התנמסה כמו שוקולד. אני מחפש מצלמה שתצלם טוב והכי חשוב שלא תתנמס, אשמח להמלצות! תודה[ATTACH=CONFIG]423904[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]423905[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]423906[/ATTACH]

 

ממליץ על VICO SF2 - החברה היחידה שמייצרת מצלמות באמת עמידות לחום. אנ משתמש במצמה כזאת ומאוד מרוצה - אמינה מאוד. ליצרן יש דגמים חדשים יותר ואכיתותיים יותר. תלוי כמה כסף אתה מוכן להשקיע.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...