שלום לכל המבינים והמבינות
אני רוצה לקנות לחבר מצלמה לרכב והייתי שמחה לשמוע את דעתכם על הדגם הבא:
http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080P-2-7-LCD-Car-DVR-Dash-Camera-Crash-Cam-G-sensor-Night-Vision-HDMI-/121612766375?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1c50af8ca7
או המלצות רלוונטיות התקציב הוא עד 300 ש״ח.
תודה!