Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני קניתי משם עם קופון הנחה ועלה לי 59 דולר.

תנסה לבדוק איתם מתי היא תהיה אצלם במלאי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

האם מישהו יכול להמליץ לי על מראה מצלמה שיש לה צילום קדימה ואחורה?

אני מעדיף לקנות מצלמה שיושבת על המראה ככה זה לא מפריע לי בדשבורד שכבר יש פלאפון עליו

פורסם

המחיר עליו אתה מדבר, זה שאילן מציע, הוא בתנאי שאתה אוסף עצמאית מיבנה.

אם אינך אוסף עצמאית, הוא שולח ב UPS והמחיר כמעט כמו שצוין כאן.

* אלא אם קיבלת הצעת מחיר טובה מזו שאני קיבלתי.

 

אם מישהו יראה בכל זאת מבצע טוב על ה A118C, אשמח לקבל קישור :-) .

פורסם
המחיר עליו אתה מדבר, זה שאילן מציע, הוא בתנאי שאתה אוסף עצמאית מיבנה.

אם אינך אוסף עצמאית, הוא שולח ב UPS והמחיר כמעט כמו שצוין כאן.

* אלא אם קיבלת הצעת מחיר טובה מזו שאני קיבלתי.

 

אם מישהו יראה בכל זאת מבצע טוב על ה A118C, אשמח לקבל קישור :-) .

מצטרף לבקשה.

 

בנוסף אשמח לדעת מאיפה ניתן לקנות את המצלמה SJ4000 המקורית (!) במחיר טוב וממוכר אמין.

המקורית היא בעלת השם SJCAM

עומר :-)

פורסם
ה-DOD שלי התבשלה יותר מדי בשמש, האיכות ירדה (כמעט 3 שנים).

 

מה לקנות? אני רוצה איכות טובה, עדשה רחבה, לא פחות מ-1080P ו-30FPS.

 

כך תפקדה ה-DOD בימים טובים יותר (העדשה רחבה אך אינה FISHEYE והתמונה ישרה):

 

 

איך זה שלא עונים לו? (ובתור אחד שעזב את השרשור לפני 150 עמ' - מה הbest value for money היום???)

משכנתא זה קל

פורסם

יש משהו שמומלץ לקנות בארה"ב של אמריקה, שבד"כ יוצא לא משתלם בגלל משלוח?

אני מחפש מצלמה כמה שיותר קומפקטית ורצוי על סוללות (או כזו שאפשר להתקין ככה שלא יראו חוטים בכלל) שתהיה בעלת יכולת סבירה גם בחושך (רחוב מואר) ואפשרות לצילום גם כשהרכב מכובה.

אני רוצה לשכוח ממנה עד שאני אצתרך הוכחות (מקווה שלא)- רק להחליף סוללות מידי פעם כשצריך (אם יש כזו מצלמה)

 

עד 70$ לא כולל משלוח, רצוי מארה"ב

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

לכל המעונין במצלמות אקסטרים SJ1000 עם שבב 96650 במחיר יותר זול מ-EBAY בצבע אדום או שחור , רק 260 ש"ח :

הכי זול ב-EBAY :

http://www.ebay.com/itm/SJ1000-12MP-HD1080P-Sports-Helmet-Bike-Mini-DV-Dash-Car-Camera-DVR-30m-Diving-/261278910705?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cd56fc8f1

 

ניתנת להתקנה כמצלמת דשבורד , יש מצב רכב בתוכנה שגורם למצלמה להידלק ולעבור למצב כבוי לפי פתיחת מתג הצתה.

 

להלן התרשמות של איכות צילום :

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
לכל המעונין במצלמות אקסטרים SJ1000 עם שבב 96650 במחיר יותר זול מ-EBAY בצבע אדום או שחור , רק 260 ש"ח :

הכי זול ב-EBAY :

http://www.ebay.com/itm/SJ1000-12MP-HD1080P-Sports-Helmet-Bike-Mini-DV-Dash-Car-Camera-DVR-30m-Diving-/261278910705?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item3cd56fc8f1

 

ניתנת להתקנה כמצלמת דשבורד , יש מצב רכב בתוכנה שגורם למצלמה להידלק ולעבור למצב כבוי לפי פתיחת מתג הצתה.

 

להלן התרשמות של איכות צילום :

המצלמה מקורית ?

עומר :-)

פורסם
איך זה שלא עונים לו? (ובתור אחד שעזב את השרשור לפני 150 עמ' - מה הbest value for money היום???)

 

אני כרגע נוטה לכוון ה-0806 Mini שמצלמת ברזולוציה של 2530x1080

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...