Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני צריך עזרה :אני מחפש מצלמת רכב טובה במחיר 400-500 שח שהמאפיינים שלה יהיו כמו של זאת:http://www.ebay.com/itm/Original-DOD...item3cef298b86

אני רוצה שהיא תודבק בדבק ולא בוואקום אני מצאתתי את המצלמה הזאת

http://www.ebay.com/itm/201007697219

איפה אפשר למצוא מצלמה כזאת או מצלמה דומה בארץ ובכמה היא תעלה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

מעדכן לגבי הA118. היא בעייתית בצילום לילה אצלי בגלל הפנסי הקסנון ברכב. הם גורמים למספרי רכב להשרף תחת הצילום.

מה שאומר שאין ברירה אלה לקנות מצלמה עם טווח דינאמי רחב יותר.

ובנוסף לכן , הפיקוס שלה הוא לא 100% מה שעוד יותר מקשה כדי לקבל תמונה ברורה במצבים בעיתיים. כנראה שזה פאק במצלמה שלי כי הורדתי קובץ של נסיעה בלילה מTechoman ושם המצלמה מפוקסת קצת יותר והתמונה חדה יותר

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם

למה חברים לא מעלים את קובץ הוידאו לאיזה אתר שיתוף ונותנים פה לינק? מה שווה הסרטון ביוטיוב? זה כמו להציג מערכת סטריאו איכותית בקובץ MP3

פורסם

שלום, אשמח לקבל את עזרתכם.

חבר פנה אלי עם בקשה שאני אמליץ לו על מצלמה שאפשר להגדיר אותה שתצלם ברגע שיש תנועה מול המצלמה רק אז היא מתחילה לצלם.

יש לו בעיות של ונדליזם לרכב והוא רוצה מצלמת רכב שאפשר יהיה להשאיר בלילה ושתצלם ברגע שיש תזוזה.

התקציב שלו עד 400 שח.

אשמח לקבל המלצות וקישורים לקנייה.

תודה מראש.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

גם אני מצטרף לשרשור :)

 

קניתי אתמול את ה VICO SF2 וברשותכם כמה שאלות:

 

1. במדריך כתוב שישנה אופציה לתושבת שנדבקת עם דבק דו צדדי לשמשה, היכן ניתן לקנות אותה?

 

2. המצלמה גדולה מאוד ולא משנה כמה ניסיתי לא הצלחתי למקם אותה ב3 רכבים שונים מאחורי המראה, בכל הקונפיגורציות שניסיתי נאלצתי להרכיב אותה כך שהיא צריכה להיות מתחת למראה או בצידה וזה קצת (הרבה) מציק. למישהו יש תמונות או רעיונות איך ניתן להתקין אותה ככה שלא תפריע לשדה הראיה?

 

3. איכות צילום: מהתרשמות ראשונית האיכות בלילה מעפנה, הפעלתי אח"כ את אופציית ה SDR עם ה SCHEDULE ועל פניו נראה שהאיכות משתפרת, אני עדיין צריך לבדוק את זה בנסיעה. למישהו יש הגדרות מומלצות למצלמה?

 

4. עדכון קושחה: מישהו עשה? ממליצים?

 

תודה לעונים.

ROOONEEYY

פורסם

@Slava

לדעתי רק למצלמות אבטחה אמיתיות יש את היכולת הזאת. האמת שאפשר למצוא כאלה באיביי ואפילו לא במחיר יקר.

תריץ חיפוש באיביי עם המילים "home security camera" או איזהשהיא וריאציה של המילים האלה ויעלו לך המון תוצאות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני מתכוון לרכוש את הVICO SF2, השאלה שלי, האם יש דרך לתת לה מתח קבוע מנקודה כלשהי ברכב ולא בהכרח דרך המצת?

Hyundai i20 Supreme Manual

פורסם (נערך)
שלום, אשמח לקבל את עזרתכם.

חבר פנה אלי עם בקשה שאני אמליץ לו על מצלמה שאפשר להגדיר אותה שתצלם ברגע שיש תנועה מול המצלמה רק אז היא מתחילה לצלם.

יש לו בעיות של ונדליזם לרכב והוא רוצה מצלמת רכב שאפשר יהיה להשאיר בלילה ושתצלם ברגע שיש תזוזה.

התקציב שלו עד 400 שח.

אשמח לקבל המלצות וקישורים לקנייה.

תודה מראש.

כל מצלמה יכולה להקליט מסביב לשעון אם תחבר אותה לפיוז המתאים. מה שמגביל אותך במקרה זה - זה קיבולת של כרטיס הזכרון. רוב מצלמות הזולות תומכות עד 32GB מה שמספיק לכ-4 שעות רציפות של הקלטה.

אני לא הייתי סומך על חיישן G במקרה של וונדליזם (גם techmoan לא סומך)

נגד ונדליזם אתה צריך 4 מצלמות מכל צד או מצלמת אבטחה איכותית מעל הרכב...

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם (נערך)
מעדכן לגבי הA118. היא בעייתית בצילום לילה אצלי בגלל הפנסי הקסנון ברכב. הם גורמים למספרי רכב להשרף תחת הצילום.

מה שאומר שאין ברירה אלה לקנות מצלמה עם טווח דינאמי רחב יותר.

ובנוסף לכן , הפיקוס שלה הוא לא 100% מה שעוד יותר מקשה כדי לקבל תמונה ברורה במצבים בעיתיים. כנראה שזה פאק במצלמה שלי כי הורדתי קובץ של נסיעה בלילה מTechoman ושם המצלמה מפוקסת קצת יותר והתמונה חדה יותר

 

התקנה יפה!

אני אתמול גם התקנתי אותה מצלמה, אבל ללא קבל. קניתי עם סוללה + מתאם מתח + מפצל פיוזים:

 

מצלמה A118 בעלות 60$

מתאם בעלות 7$

מפצל בעלות 1.6$

 

כל החבילה בעלות של פחות מ-300 שקלים. התקנה דיסקרטית ביצעתי לבד:

 

1.JPG2.JPG3.JPG4.jpg5.jpg6.jpg7.jpg8.jpg

 

החלטתי למקם את המצלמה דווקא משמאל למראה, כי יותר נוח לתפעל אותה מכיסא הנהג וגם כרטיס הזיכרון נשלף מצד שמאל.

 

ניסיתי עם שני כרטיסים של 64GB אבל מצלמה הודיעה Memory Error בהקלטה. אז נאלצתי להסתפק ב-32GB.

 

למרות המחיר ההוגן, אני לא מרוצה מאיכות הצילום, בטח לא מצילום לילה... לא מצליח לתעד רכבים העוברים בצידי הרכב בזמן נסיעה. בקיצור, אני לא ממליץ על המצלמה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
גם אני מצטרף לשרשור :)

 

קניתי אתמול את ה VICO SF2 וברשותכם כמה שאלות:

 

1. במדריך כתוב שישנה אופציה לתושבת שנדבקת עם דבק דו צדדי לשמשה, היכן ניתן לקנות אותה?

 

2. המצלמה גדולה מאוד ולא משנה כמה ניסיתי לא הצלחתי למקם אותה ב3 רכבים שונים מאחורי המראה, בכל הקונפיגורציות שניסיתי נאלצתי להרכיב אותה כך שהיא צריכה להיות מתחת למראה או בצידה וזה קצת (הרבה) מציק. למישהו יש תמונות או רעיונות איך ניתן להתקין אותה ככה שלא תפריע לשדה הראיה?

 

3. איכות צילום: מהתרשמות ראשונית האיכות בלילה מעפנה, הפעלתי אח"כ את אופציית ה SDR עם ה SCHEDULE ועל פניו נראה שהאיכות משתפרת, אני עדיין צריך לבדוק את זה בנסיעה. למישהו יש הגדרות מומלצות למצלמה?

 

 

4. עדכון קושחה: מישהו עשה? ממליצים?

 

תודה לעונים.

 

היי

עשיתי עדכון גרסה למצלמה בערך באותו יום שבו היא נרכשה ואכן האיכות צילום השתפרה משמעותית. גם רכשתי תושבת קטנה יותר שנדבקת לשמשה הקידמית וזה נראה פחות בולט.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=360+degree+mount+3M+Car+Holder+for+Car+DVR+DOD+LS300W+%2F+DOD+LS430W+%2F+GT300+new&ghostText=&_sacat=0

פורסם
היי

עשיתי עדכון גרסה למצלמה בערך באותו יום שבו היא נרכשה ואכן האיכות צילום השתפרה משמעותית. גם רכשתי תושבת קטנה יותר שנדבקת לשמשה הקידמית וזה נראה פחות בולט.

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.TRS0&_nkw=360+degree+mount+3M+Car+Holder+for+Car+DVR+DOD+LS300W+%2F+DOD+LS430W+%2F+GT300+new&ghostText=&_sacat=0

 

האיכות השתפרה אף על פי שהם ביטלו את פונקציית ה SDR בגרסה החדשה?

 

תודה על הלינק.

 

אתה יכול לשלוח אולי תמונה של ההתקנה שביצעת?

 

בנוסף שמתי לב למשהו מוזר, כשאני מניע את הרכב המצלמה נדלקת ונכבית 3 פעמים עד שהיא נדלקת כראוי ומתחילה לצלם, עוד מישהו נתקל בתופעה הנ"ל?

ROOONEEYY

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...