Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו בבקשה יכול להסביר לי מה זה G SENSOR? יש לי מצלמה עם הפונקציה הזאת, אפשר לכוון לה את הרגישות אבל לא הבנתי מה זה.

עשיתי חיפוש בגוגל אבל לא עלו תוצאות שמסבירות מה זה באמת עושה.

אשמח להסבר, תודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה בעצם חיישן זעזועים. אפשר לכוון את הרגישות שלו לנמוכה, בינונית וגבוהה.

החיישן הזה בעצם "מודיע" למצלמה לשמור את הסרטון הנוכחי. הוא עושה את זה כאשר יש זעזוע שמפעיל את החיישן.

רגישות נמוכה תדרוש זעזוע חזק, רגישות גבוהה תדרוש זעזוע קל, ובינונית, ובכן, זעזוע בינוני.

 

למעשה זה בשביל מצב שקרתה תאונה, ואתה לא יכול ללחוץ על הכפתור ששומר את הסרטון כי חס וחלילה קרה לך משהו, אז המצלמה תזהה שקרה משהו בזכות החיישן הזה ותשמור את הוידאו.

 

הרבה פעמים המצלמה שומרת סתם סרטונים כי נכנסת לבור רציני או משהו בסגנון. אצלי החיישן על בינוני.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

,

נשמע טוב, איך אתה יודע שמדובר במקור ולא זיוף?

מהיכן קנית (עדיף לינק) וכמה עלה?

 

בן.

 

שלום לך הזמנתי את הדגן C מאתר הנ"ל:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_68860.html

יש קופון שמוריד את המחיר GBG1W, אני יכול בוודאות להגיד לך שזהו המוצר המקורי, בלי לפרק את המצלמה, רואים ישר לפי האיכות!

יש חסרון אחד להזמין מהאתר gearbest, המשלוח לקח נצח, הם שלחו בהתחלה לנורבגיה, ומשם לישראל, סיוט אבל הגיע!

פורסם

זה שהאיכות טובה לא מוכיח שמדובר ב g1wc מקורית.

מניסיון, זאת יכולה להיות g1w רגילה שנמכרת בתור הדגם עם הקבל.

כמה זמן היא עובדת כאשר אינה מחוברת?

פורסם

קיבלתי השבוע מצלמה מדגם

G1WH.



יש לי בעייה שהייתי שמח לקבל התייחסות מחברים שיש להם אותה או סתם כאלה שיבינו מה הבעייה.

 

המצלמה מחוברת למצת אבל למרות שהיא אמורה להידלק עצמאית עם הנעת הרכב זה פשוט לא קורה.

הדרך "להניע" אותה זה פשוט להפעיל אותה ידנית או להוציא את התקע של הכבל שלה משקע המצת ולחבר חזרה.

אחרי חיבור ניתוק שכזה היא תידלק אוטומטית.

 

כמובן שכיבוי הרכב לא יכה אותה אוטומתית, כיבוי אוטומתי יתבצע אחרי מספר הדקות שהוגדרו בתפריט או האופצייה הנוספת של הוצאת שקע.

 

 

בנוסף, בהתבוננות במחווני המצלמה על המסך שלה יש סמן של שקע מחובר שמהבהב כל הזמן.

להתייחס לזה כאל סימן לבעייה?

G1WH.jpg



 

הגירסא שרצה בה היא מנובמבר 2014 , 380 ועוד 2 אותיות שאני לא זוכר :-)

 

אנא התייחסותכם.

 

 

IMG_20150203_161359.jpg

פורסם

דווקא אצלי G1WH נכבית כמה שניות לאחר כיבוי הרכב, מה לפי דעתי לא אמור לקרות,

אבל לא הצלחתי להבין אם זה אמור להיות ככה או לא, לפי דעתי היא אמורה לפעול ולהיכבות לפי הזמן שהוגדר לה.

מה שאומר שאצלי היא עובדת מוזר.

 

 

so far so good so what

פורסם
דווקא אצלי G1WH נכבית כמה שניות לאחר כיבוי הרכב, מה לפי דעתי לא אמור לקרות,

אבל לא הצלחתי להבין אם זה אמור להיות ככה או לא, לפי דעתי היא אמורה לפעול ולהיכבות לפי הזמן שהוגדר לה.

מה שאומר שאצלי היא עובדת מוזר.

 

הלוואי וזה היה המצב אצלי.

מה שלא ניסית עוד זה על רכב אחר, כרגע מותקנת על פאביה.

ננסה על פוקוס ונראה.

 

 

dmxsir

כן זה נראה כמו שהמצלמה במצב טעינה.

השאלה עדיין למה לא נידלקת בעצמה לא ברור לי.

פורסם

תנסה לעשות את זה:

המצלמה מחוברת למצת (שמקבל מתח רק בסוויץ' במצב שלפני האחרון\הסטרטר נכון? תתקן אם אני טועה אצלך).

תסובב את הסוויץ' מבלי להניע את הרכב, המצלמה נדלקה? יופי, ככה איזה 10 שניות\דקה ותראה אם הכל בסדר.

אם כן, הבעיה היא שההנעה אצלך מנתקת לרגע את המתח למצת וכנראה זה מה שגורם לבעיה (דיי נפוץ, עדיין לא נתקלתי ברכב שזה לא קורה), במיוחד אם אתה מניע את הרכב מבלי להמתין מעט אחרי המצב האחרון בסוויץ ולפני הסטרטר.

 

לסיכום:

כשאתה מסובב את המפתח את כל השלבים "במכה", זה עלול להתרחש.

המצלמה מקבלת מתח לרבע שנייה והמתח "נעלם לה" עם תחילת הסטרטר ושוב מקבלת מתח אחרי חצי שנייה.

פורסם
תנסה לעשות את זה:

המצלמה מחוברת למצת (שמקבל מתח רק בסוויץ' במצב שלפני האחרון\הסטרטר נכון? תתקן אם אני טועה אצלך).

תסובב את הסוויץ' מבלי להניע את הרכב, המצלמה נדלקה? יופי, ככה איזה 10 שניות\דקה ותראה אם הכל בסדר.

אם כן, הבעיה היא שההנעה אצלך מנתקת לרגע את המתח למצת וכנראה זה מה שגורם לבעיה (דיי נפוץ, עדיין לא נתקלתי ברכב שזה לא קורה), במיוחד אם אתה מניע את הרכב מבלי להמתין מעט אחרי המצב האחרון בסוויץ ולפני הסטרטר.

 

לסיכום:

כשאתה מסובב את המפתח את כל השלבים "במכה", זה עלול להתרחש.

המצלמה מקבלת מתח לרבע שנייה והמתח "נעלם לה" עם תחילת הסטרטר ושוב מקבלת מתח אחרי חצי שנייה.

 

נשמע הגיוני...... אבדוק את זה ואעדכן

פורסם

ככל הנראה המתח במצת אצלך קבוע ולא קשור לסוויץ, נתקלתי באותה הבעיה באודי a4 2001, תבדוק באוטו אחר.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
ככל הנראה המתח במצת אצלך קבוע ולא קשור לסוויץ, נתקלתי באותה הבעיה באודי a4 2001, תבדוק באוטו אחר.

 

די מוזר הסיפור הזה, לחבר שלי עם אותה פאביה שרכשנו ביחד, אומנם אצלו מותקנת המוביוס שזו מצלמה אחרת אבל בכל זאת נידלקת עם הפעלת הסוויץ.....אני מניח שהעיקרון הפעלה וכיבוי אוטומתי זהה לכל המצלמות אחרת מה ההיגיון של להתעסק עם הדלקה כל הזמן.

 

לגבי זרם קבוע במצת, נראה לי הגיוני לגמרי שכן יהיה.....זה אומר שאם מישהו רוצה להדליק סיגריה הוא צריך להכניס מפתח ולספק מתח?

 

אבדוק בכל מקרה מה קורה ברכב השני (פוקוס).

פורסם

גם אם קיים מתח קבוע למצת, בעת הנעה יש הפסקה קטנה במתח.

אולי דווקא מהסיבה ההגיונית של הפסקת כל צרכני החשמל ברכב ולהפנות הכל לסטרטר.

 

בכל מקרה תנסה את מה שהצעתי בהודעה הקודמת ונראה לאן נמשיך משם.

פורסם

מלאי מצומצם של מצלמות VICOVATION SF2 במחיר ממש מיוחד לחברי הפורום.

 

מחיר רק בהודעות בפרטי . מי שמהסס מפספס.

 

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=18&lang=eng

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...