Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אוקיי, תודה.

יצא לך כבר לבדוק את האיכות של ההקלטה?

האם עונה לציפיות?

 

בנוסף, האם היא מתחילה לצלם עם פתיחת הסוויץ' ללא בעיה?

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

עוד לא הכנסתי אליה כרטיס זכרון ככה שקשה לי לענות לך מנסיון אישי.

אבל לפני שקניתי את המצלמה ראיתי חוות דעת ביוטיוב. וכן לכל מה ששאלתה

 
 

 

 
 
פורסם (נערך)

מה ההבדל בין הדגם החדש A118C לדגם הרגיל?

חוץ מזה, אתם משאירים את המצלמה בתוך הרכב כשאתם חוזרים הביתה/חונים או מוציאים אותה?

עריכה אחרונה על ידי Acejin
פורסם
מה ההבדל בין הדגם החדש A118C לדגם הרגיל?

חוץ מזה, אתם משאירים את המצלמה בתוך הרכב כשאתם חוזרים הביתה/חונים או מוציאים אותה?

בדר"כ גרסאות עם האות C מסמלות CAPACITOR (קבל במקום סוללה)

 

תגידו גם לכם קורה שאם יש אפילו קצת אבק על השמשה אז כל התמונות של המצלמה נהיות מטושטשות לגמרי?

 

לי לפחות כן.

אני בדר"כ משתמש במתזים באופן יום-יומי תלוי בכמות האבק

וברגע שמתאפשר לי אני נוהג לנקות את השמשה עם נוזל ניקוי ומטלית.

פעם ב.. גם מנקה את השמשה מבפנים.

פורסם

TAMIR FR - נקודה חשובה, נראה שהמגבים ברכב שלך עובדים מהצד לאמצע, בדקת שהמצלמה לא נמצאת בשטח המת של המגבים ?

לי זה נראה ככה, אבל השמשה שלך נקיה מאד בתמונות אז קשה ממש לדעת, רק לפי הרדיוסים של המגבים עושה רושם.

אם כן - תהיה חייב להזיז אותה לשטח בכיסוי של המגבים אחרת לא תראה כלום בצילום...רק ביום שהרכב יצא מניקוי ולא יורד גשם :)

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

Tamir FR - אתה מתכנן להשאיר את המצלמה בתוך הרכב כשאתה חונה/מגיע הביתה או להוציא אותה? מסקרן אותי לדעת כי גם לי יש אותה מצלמה.

פורסם (נערך)

העיניין של מיקום המצלמה הדיר שינה מעיני , אכן המצלמה מוקמה בדיוק איפה השמשה לא מתנקה. נאצלתי להזיז אותה :( עכשיו זה נראה כבר התקנה פחות נקייה , וגם הדבק 3M נחלש. היה פרוייקט להוריד אותו מהשמשה , דבק נורא נורא חזק

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם

שאלה יהיו הצרות שמדירות שינה מעיניך :)

תעלה תמונה עם המיקום החדש, אני הייתי שם אותה בצד ימין של המראה, ככה שהיא עדיין תהיה נסתרת מהזווית של הנהג, ולא מוריד אותה למשל מתחת למראה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

מעניין אותי איכות הצילום של המצלמה הזאת, בעיקר בלילה, ועמידות המצלמה לחום. אם היא תעמוד בשני הדברים האלה, מצאתי מצלמה חדשה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)
שאלה יהיו הצרות שמדירות שינה מעיניך :)

תעלה תמונה עם המיקום החדש, אני הייתי שם אותה בצד ימין של המראה, ככה שהיא עדיין תהיה נסתרת מהזווית של הנהג, ולא מוריד אותה למשל מתחת למראה.

 

זה בידיוק מה שעשיתי.

קודם כל התזתי מים על השמשה , הפעלתי ניגוב כדי ליצור גבולות שהמצלמה יכולה לשבת בה , מיקמתי את זה מימין למראה, כך שאני עדיין לא רואה אותה. אבל כרגע היה קצת יותר נמוכה וקצת יותר בולטת לעין מבחוץ. יכולתי לקחת עוד ימינה ולעלות אותה למעלה , אבל השתדלתי כמה שאפשר שתיהיה ממורכזת ביחס לשמשה , שעדיין יהיה אפשר לראות אם מישהו חותך אותי משמאל.

הזמנתי דבק חדש של 3M שחור , במקור שייך למעמד של GOPRO שזה אותו דבר בידיוק , אני רק אגזור אותו לגודל המתאים של התושבת.

הדבק כרגע כבר מתוח ומעט בלוי , הצבע שלו אפור יותר ולכן התושבת בולטת יותר דרך החלון.

 

GhostBuster

בדרך בנסיעה לעבודה כבר כבר הספקתי להקליט ולראות את איכות ההקלטה , האיכות מעט גבוה יותר ממה רואים בYOUTUBE(בגלל הקומפרסיה שהם מבצעים) אבל מבחינת משחקי תאורה , חשיפות וכאלה היא בדיוק כמו שמראים בYOUTUBE , לטוב ולרע.

אתה יכול לראות סרטונים ביוטיוב של צילום בלילה. לפי מה שראיתי היא סבירה כמצופה ממצלמת "BUDGET".

בהשוואה לSJ4000 שהייתה לי , איכות זהה לגמרי.

2015-03-10 09.45.57 HDR.jpg

עריכה אחרונה על ידי Tamir FR
 
 

 

 
 
פורסם

שלום אני צריך עזרה :אני מחפש מצלמת רכב טובה במחיר 400-500 שח שהמאפיינים שלה יהיו כמו של זאת:http://www.ebay.com/itm/Original-DOD-RX7W-Super-slim-Rearview-Mirror-HD-1080P-Car-Dash-Camera-Cam-DVR-/261710515078?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cef298b86

אני רוצה שהיא תודבק בדבק ולא בוואקום אני מצאתתי את המצלמה הזאת

http://www.ebay.com/itm/201007697219

איפה אפשר למצוא מצלמה כזאת או מצלמה דומה בארץ ובכמה היא תעלה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...