Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האיכות השתפרה אף על פי שהם ביטלו את פונקציית ה SDR בגרסה החדשה?

 

תודה על הלינק.

 

אתה יכול לשלוח אולי תמונה של ההתקנה שביצעת?

 

בנוסף שמתי לב למשהו מוזר, כשאני מניע את הרכב המצלמה נדלקת ונכבית 3 פעמים עד שהיא נדלקת כראוי ומתחילה לצלם, עוד מישהו נתקל בתופעה הנ"ל?

 

האיכות צילום - גם בלילה השתפרה לדעתי.

http://i1203.photobucket.com/albums/bb397/assafu77/20150313_092735_zpscn3fjta4.jpg

 

http://i1203.photobucket.com/albums/bb397/assafu77/20150313_092656_zpsourjwj8l.jpg

פורסם

מישהו יכול לחוות דיעה על מצלמה 0806? על פניו נשמע מרשים מאוד עם צ'יפ אמברלה, כולל GPS.

מצד השני מוכר הוא FOXOFFER. אומנם הפידבק מעל 99% חיובי, אבל השלילי שלו די מדאיג: מוצרים פגומים שלא עובדים ובעיות עם החזרת הכסף - הוא דורש החזרת מוצרים (עם מחירי דואר זה לא משתלם).

http://www.ebay.com/itm/351285333385?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

מה דעתכם?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

^ אני קניתי את המצלמה הראשונה שלי מ-FOXOFFER אחרי שהמליצו עליו.

קיבלתי את המצלמה וכבל הטעינה הפסיק להטעין אחרי חודש-חודשיים. אמרתי להם על זה, ושום תגובה. כלום.

אחרי כמה חודשים המצלמה בסוף מתה.

פורסם

תודה. לאור הפידבקים השליליים של FOXOFFER באיביי ולאור מה שאתה כותב לא אקנה את המצלמה ממנו.

למרות שיש לו פידבק 99%+ חיובי, השליליים שלו כולם ממש גרועים.

 

מצאתי עוד מוכר: http://www.ebay.com/itm/Mini-0806-A7LA50-Chip-Super-HD-1296P-Dash-Car-Camera-Cam-DVR-GPS-Mount-CPL-/371278793839?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5671f0cc6f

הפידבקים השליליים שלו נראים יותר טוב, אבל זה מכרז ומחיר התחלתי יותר גבוה ב5$.

 

המצלמה הזאת נמכרת הרבה יותר יקר, רק המחיר של FOXOFFER נמוך באופן חשוד.

 

גם שאר המוכרים, המשלוח לא חינם וגם המצלמה הרבה יותר יקרה. ויש מעט מאוד הצעות.

 

ל0806 יש שני סלוטים לכרטיס זיכרון, אבל ניתן לבחור רק אחד מהם לעבודה כל פעם. די מיותר לדעתי.

 

יש את 0805 יותר זולה ויותר זמינה. על פניו חוץ מסלוטים של כרטיסים היא כימעט זהה.

 

מה אתם חושבים?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

אני מחפש מצלמה בטווח של עד 200-250 שקלים (האם זה קצת מידי?) כמובן שבמחיר הזה אני לא מחפש את שיא הטכנולוגיה, אלא מצלמה פשוטה איך איכותית, בעיקר חשוב שלא יהיה טשטוש והמספרים של המכוניות יהיו ברורים.

בנתיים ממה שראיתי ביוטיוב הf900lhd נראת אחלה

 

ושאלה, מה הנפח של הכרטיס זכרון שרצוי שיהיה?

 

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי DashCam
פורסם

מצאתי את הSJ הזו באיביי, על פניו מחיר זול מאוד.

האם היא מקורית?

האם יש לה אופציה של הדלקה וכיבוי אוטומטים וצילום מרגע ההדלקה?

כמו כן, האם היא יודעת לגרוס סרטונים ישנים ולהקליט חדשים אוטומטית?

בקיצור, האם היא מקורית והאם היא יכולה לשמש בתור DVR?

 

http://www.ebay.com/itm/New-SJ4000-Waterproof-Sports-Camera-1080P-12MP-HD-DV-Video-Action-Camcorder-/231503307753?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35e6ac23e9

פורסם
מצאתי את הSJ הזו באיביי, על פניו מחיר זול מאוד.

האם היא מקורית?

האם יש לה אופציה של הדלקה וכיבוי אוטומטים וצילום מרגע ההדלקה?

כמו כן, האם היא יודעת לגרוס סרטונים ישנים ולהקליט חדשים אוטומטית?

בקיצור, האם היא מקורית והאם היא יכולה לשמש בתור DVR?

 

http://www.ebay.com/itm/New-SJ4000-Waterproof-Sports-Camera-1080P-12MP-HD-DV-Video-Action-Camcorder-/231503307753?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item35e6ac23e9

מעניין אם היא מקורית, ובאם כן אז אני אזמין כזאת.

וכן אני בטוח ב- 99% שהיא יכולה לשמש כ- DVR - בהגדרות משנים ל- Car Mode.

עומר :-)

פורסם

fish, לפי דעתי המצלמה מזוייפת. המחיר נמוך באופן חשוד והמוכר חדש עם פידבר רק 116 ואפילו לא 100% חיובי.

המלצה שלי: תתרחק כמו מאש. יש מלא זיופים למצלמה הזאת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

רוצה לקחת סיכון? החלטה שלך. הפידבקים מהמוצרים הזולים כניראה ממכירות שהוא ביצע בעצמו לעצמו (שם משתמש אחר). ככה באיביי מעלים פידבק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כמה חברי פורום רכשו את הויקו SF2, אשמח לשמוע את דעותיכם לגביה.

כמו כן, אם מישהו יכול לצרף קישור לקטעים שהוא צילם בעזרתה (בדגש על צילום בלילה) זה

יעזור לי בהתלבטות.

 

אני מחפש מצלמה שתישאר באופן קבוע על השמשה ברכב זה, כך שהעמידות והאמינות של

המצלמה חשובים ביותר. מבחינת איכות, אם היא תספק איכות מקבילה ל G1W זה יהיה מספיק

מבחינתי.

 

ההתלבטות היא האם לרכוש G1WC למשימה, לשלם פחות כסף אבל לא לקבל אחריות, או לבחור בויקו

ולקנות אותה בארץ עם שירות ואחריות (אגב, למישהו יצא להיעזר באחריות עם מצלמה זו?).

פורסם

לי הייתה ויקו, ובזמנו יוליאן חבר הפורום עשה השוואה בין הויקו לg1wh ובבירור רואים שהאיכות של g1wh יותר טובה.

אם אתה רוצה מצלמה טובה אז תשקול לרכוש את ה a118c, אני רכשתי לאחרונה כזאת, איכות מצויינת כמו של ה g1wh וגם יש לה קבל.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...