Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלי ברכב מותקנת מוביוס כבר שנה, לקראת הקיץ שבא עלינו לטובה החלטתי להזמין קבל.

אז לכל בעלי המוביוס שחושקים בקבל בעלות של 24 שקל:

בבקשה

ברגע שאגיע אני אעדכן.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ה-DOD שלי התבשלה יותר מדי בשמש, האיכות ירדה (כמעט 3 שנים).

 

מה לקנות? אני רוצה איכות טובה, עדשה רחבה, לא פחות מ-1080P ו-30FPS.

 

כך תפקדה ה-DOD בימים טובים יותר (העדשה רחבה אך אינה FISHEYE והתמונה ישרה):

 

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
לי הייתה ויקו, ובזמנו יוליאן חבר הפורום עשה השוואה בין הויקו לg1wh ובבירור רואים שהאיכות של g1wh יותר טובה.

אם אתה רוצה מצלמה טובה אז תשקול לרכוש את ה a118c, אני רכשתי לאחרונה כזאת, איכות מצויינת כמו של ה g1wh וגם יש לה קבל.

בטח, אני זוכר את הסיקור של יוליאן ;-)

אני מוכן להתפשר במקרה הזה על איכות לא מושלמת לטובת אמינות מוחלטת (לרכב שלי, בו אני מוריד את המצלמה מהשמשה כשהרכב

חונה בשמש, הבחירה וסדרי העדיפויות היו שונות כמובן).

אפרופו אמינות, מה קרה למצלמה שלך שהיא עברה לסטטוס "הייתה"? :-)

פורסם

רוצה לעדכן בנוגע לG1WH שהוזמנה מBanggood לפני שלושה חודשים, בגדול אני לא ממליץ להזמין מBanggood, הזמנתי מהם G1WH (זאת השניה שלי) ואחרי שימוש רגיל של 3 חודשים פשוט התפרק הקונקטור Micro-usb, שלחתי להם שזה כנראה מוצר עם פגם יצור מכיוון שיש לי אחת בת יותר מחצי שנה שעובדת .

(לא שולל אופציה שפשוט נפלתי על מוצר לימון אבל לאור הדיווחים שהם החליפו ספק ושהם מוכרים את המצלמה מסוג ירוד אני לא ממליץ להזמין מהם...)

 

בכל מקרה אני חושב להחלים את זה חזרה למעגל אבל זה יקרה רק כאשר אני אקבל תשובה שלילית משירות הלקוחות שלהם בנוגע להחלפה של המצלמה.

 

ד״א מG1WH הוותיקה שלי (זאת שעובדת והכל תקין בה אחרי שימוש של חצי שנה) אני מאוד מרוצה ולדעתי היא בהחלט התמורה הכי טובה למחיר שלה.

פורסם

להזכיר לחברי הפורום השונים , המבצע ל-VICO SF2 ממשיך , נשאר מלאי מצומצם.

מחיר בפרטי או בטלפון 0549008174

איסוף עצמי מיבנה .

אמינות,מחיר ואיכות צילום ללא תחרות.

 

למי שרוצה לקנות באתרים השונים :

http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9A-vico-sf2-vicovation-%D7%96%D7%95%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A8%D7%97%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-h/pi5vqwcvicoh5d2

 

http://www.bigdeal.co.il/Default.aspx?CampaignId=14840

 

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
בטח, אני זוכר את הסיקור של יוליאן ;-)

אני מוכן להתפשר במקרה הזה על איכות לא מושלמת לטובת אמינות מוחלטת (לרכב שלי, בו אני מוריד את המצלמה מהשמשה כשהרכב

חונה בשמש, הבחירה וסדרי העדיפויות היו שונות כמובן).

אפרופו אמינות, מה קרה למצלמה שלך שהיא עברה לסטטוס "הייתה"? :-)

עדיין עובדת מצויין, עברה לרכב השני ולאוטו החדש קניתי את ה A118C, האיכות מצויינת כמו של ה G1WH אולי יותר טובה בקצת.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

משהו לא ברור לי. יכול להיות שאני מפספס משהו כאן.

ממה שראיתי ל-A118C יש זוית צפייה של 170 מעלות, לעומת 120-140 של רוב המצלמות האחרות.

ז"א של ה 1920x1080 פיקסלים שלה נפרשים לאורך תמונה גדולה יותר בהרבה מאשר מצלמות אחרות. אמנם זוית הצפייה טובה יותר, אך איכות התמונה והפירוט צריכים להיות ברמה פחותה.

איך עם זאת יש הרבה שטוענים שאיכות התמונה טובה יותר מהמצלמות האחרות?

 

מהסרטים שראיתי ביוטוב, ברוב המקרים היה קשה מאוד לפענח לוחיות רישוי אלא אם הרכב היה ממול ובעמידה מוחלטת.

למשל ממה שראיתי לראות לוחית של רכב בנתיב ליד זה כמעט בלתי אפשרי.

פורסם

קודם כל אתה צריך לשים לב לנתונים שכל יצרן מפרסם.

שים לב אם בהגדרה של זווית מתייחסים לאופקית או לאלכסונית.

בכל מקרה אם תשווה בין מצלמות עם אותה "הגדרה", זווית צילום רחבה יותר בעצם תקטין לך את התמונה עצמה ותכניס לשם עוד כמה מטרים אבל הפרטים יראו קטנים יותר (ובגלל זה קשה יותר להבחין במספרים).

תחשוב על זה כמו מראה רגילה מול מראה פנורמית.

 

כשאתה מתייחס לאיכות, חוץ מאיכות העדשה (סוג הזכוכיות, מספרן וכו'..), זה תלוי במעבד ובחיישן.

אל תחשיב מצלמה שמצלמת בצורה רחבה יותר כנחותה יותר באיכות, אין קשר.

פורסם

אני קניתי מפה: http://m.gearbest.com/a118c-_gear/

חפש ברשת יש קופונים שנותנים הנחה של עןד איזה 5 אחוז.

דווקא הגיע מהיר תוך שבועיים.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם (נערך)

הויקו יותר יקרה אבל איכות הצילום פחות טובה אבל בנוייה טיפה יותר טוב ומגושמת יותר,לעומת זה ה a118c איכות הצילום יותר טובה, זולה יותר, איכות החומרים ובנייה טובים אך לא כמו בויקו והמצלמה עצמה קטנה יותר בהרבה מה שמאפשר להתקין אותה בצורה שלא תפריע לשדה הראיה.

שתי המצלמות מגיעות עם קבל על ככה שמהבחינה הזאת שתיהן שוות.

עכשיו תחליט בעצמך.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

הויקו מפורסמת ב 320 ש"ח בארץ וה A118C מפורסמת ב 300 ש"ח בחו"ל מבחינת מחיר הם דיי דומות ואפילו יתרון קל לויקו שיש אחריות בארץ ומשלוח יותר קצר

 

והשאלה היא - מה אתם הייתם עושים?!

פורסם

זה תלוי בצרכים שלך.

אם אתה נעול על הויקו, אז אין טעם להזמין ויקו מחו"ל, המחיר מהבחור שמשווק אותן (הבחור מיבנה) בהחלט משתלם.

אם אתה רוצה מצלמה קטנה יותר, שפחות תבלוט ושלל היתרונות (ותתייחס גם לחסרונות), אז תחשוב על מצלמות קטנות יותר כמו ה A118 והמוביוס.

שוב, זה תלוי בצרכים שלך.

פורסם
הויקו מפורסמת ב 320 ש"ח בארץ וה A118C מפורסמת ב 300 ש"ח בחו"ל מבחינת מחיר הם דיי דומות ואפילו יתרון קל לויקו שיש אחריות בארץ ומשלוח יותר קצר

 

והשאלה היא - מה אתם הייתם עושים?!

ה a118c אפשר לקנות ב 59 דולר לאחר הנחת קופון, שזה יוצא בערך 240 שח שזה כמעט 80 שקל הבדל.

שוב כמו שרשמתי,היה לי את הויקו ומכרתי אותה, והבאתי במקומה g1wh ועכשיו לאוטו החדש הבאתי את ה a118c.

לפי דעתי הויקו נותנת תוצאות פחות טובות והיא יותר גדולה בהרבה ודי מפריעה על השמשה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...