Jump to content

DashCam

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של DashCam

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני מחפש מצלמה בטווח של עד 200-250 שקלים (האם זה קצת מידי?) כמובן שבמחיר הזה אני לא מחפש את שיא הטכנולוגיה, אלא מצלמה פשוטה איך איכותית, בעיקר חשוב שלא יהיה טשטוש והמספרים של המכוניות יהיו ברורים. בנתיים ממה שראיתי ביוטיוב הf900lhd נראת אחלה ושאלה, מה הנפח של הכרטיס זכרון שרצוי שיהיה? תודה.
×
×
  • תוכן חדש...