Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני אני מצטרף לשאלה, השרשור הזה כ"כ ארוך שהתבלבלתי ממנו לגמרי כשהגעתי לעמוד 30...

אני מחפש מצלמה שתהיה קטנה ואמינה.

לא אכפת לי מפיצ'רים, לא אכפת לי ממסך, כלום. רק רוצה שבמידה וחלילה קוראת תאונה, אני לוחץ על כפתור ויש לי תיעוד של מה שהתרחש.

אני לא רוצה חוטים נגלים באותו בשביל כוח למצלמה (מה עושים? טוענים אותה? מעבירים חיווט פנימי? לא מצאתי התייחסות לסוגיה למרות שבטח יש את זה איפשהו בשרשור הענק הזה..), ובכלליות הייתי שמח אם המצלמה היתה קטנה ככל האפשר כך שלא אשים אליה לב.

 

מוכן לשלם ~300 ש"ח.

יש משהו כזה?

 

בלי מסך - מוביוס

עם מסך - G1W לסוגיו (G1W, G1WH, G1W-C). או A118 (לדעתי היא קטנה יותר), ייתכן שיש מצלמות טובות יותר בסף מחיר הזה.

 

כבלים מעבירים בצורות שונות בפלסטיקים ומאחורי התא כפפות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

צריך עצה לגבי המוביוס שלי - היא נכבית בצורה רנדומאלית ואני צריך לנתק אותה מהחשמל ולחבר שוב בשביל שהיא תעבוד שוב.

האם אלו תסמינים של סוללה גוססת? כי המצלמה עצמה חדשה בת כמה חודשים שלא בכולם נעשה בה שימוש.

2017 Citroen C3 Shine

פורסם

חיפשתי מוביוס, אבל היא די יקרה (90 דולר, לפני שמפקטרים כרטיס זכרון...)

 

מה לגבי מצלמה כזו, היא תעשה את העבודה? הביקורות נראות סבבה בסה"כ, והמחיר די אטרקטיבי. כאמור - איני מעוניין באיכות יוצאת דופן, רק משהו לטובת כסת"ח במידה וחלילה יש תאונה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני לא ממליץ כל כך על הg1w. שימו לב שיש המון תלונות, גם ממשתמשים כאן על האמינות שלהם.

 

אני ממליץ על הויקו sf2. אומנם יקר יותר - 366 כולל משלוח בדואר שליחים, אבל מגיע תוך ימים בודדים, יצרן איכותי ולא רולטה רוסית (למרות שאתם מקבלים גרסה רוסית [emoji6]) ויבואן בארץ, שטרם בדקתי אותו - אבל אני בטוח שאת האחריות בסין אף אחד לא יממש על מוצר של 200₪

פורסם

האמת שגם אני שוקל את הויקו לרכב של ההורים, רק בגלל הסיבה שברכב זה המצלמה תותקן

פעם אחת ותישאר על השמשה ולא כמו שאני עשיתי ברכבי עם ה G1WH, שהורדתי בכל פעם ואיפסנתי

בתא כפפות (שלבסוף הפסיקה לעבוד בכל זאת אחרי כמה חודשים).

השאלה האם הויקו תהיה עמידה למזג האוויר הישראלי ולא תתקלקל - ואם היא כן תתקלקל,

האם היבואן ישא באחריות ויחליף, או שמא יטען שהנזקים אינם סבירים (אני לא צריך לספר לכם מה הטמפרטורה

ברכב סגור בקיץ בשמש). היבואן (אילן) נמצא פה מפעם לפעם בשרשור, אודה אם תוכל לענות לשאלותיי.

פורסם

התייעצות קטנה בבקשה, איך המצלמה BLACKSYS CW-100 ?

היא נמכרת באייבורי ב-145 שקל,שווה קנייה או שסתם חבל?

אני מחפש מצלמה די פשוטה,לא משהו יותר מדי יקר ומעדיף מצלמה ממש קטנה,קנייה בארץ (ירושלים),יש עוד המלצות?

כרטיס זיכרון כבר יש לי אז לא צריך לקנות עוד אחד.

 

 

כרגע אני משתמש בפלאפון,בגלל שהמתקן החדש פחות נייד בתזוזה אז אני כבר לא יכול לצלם באמצעות הפלאפון (לא תופס לי אפילו חצי מהטווח),ולכן עלה הצורך במצלמה בשעה טובה.

 

תודה.

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

רציתי לעדכן בקשר למצלמה התקולה שקיבלתי מבנגגוד, שלחתי להם מייל ואף אחד לא חזר אלי בגלל החג שלהם, בגלל שהייתי קרוב ל סוף תקופה שבה אני יכול לפתוח קייס בפייפאל אז החלטתי לא לקחת סיכון ופתחתי קייס בפייפאל, היה שקט איזה כמה ימים עד שלשום קיבלתי מייל מבנגגוד שהם שולחים לי מצלמה חדשה ושאני אראה את זה בחשבון האישי שלי שהמצלמה נשלחה, אמרתי נמתין עד שזה יופיע בחשבון ואז נסגור את הקייס בפייפאל, פתאום אתמול אני מקבל מייל מפייפאל שהמוכר החליט לסגור את הקייס והחליט לזכות אותי במלוא הסכום ולכן הקייס סגור.

אמרתי לעצמי אם כבר זה המצב אז נזמין כבר את הדגם A118C המבוססת על קבלים ולא על סוללה, רק שהפעם הזמנתי מ gearbest, עכשיו נותר להמתין שתגיע.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

^ אתה יכול לתת קישור למצלמה שהזמנת מהם?

הדגם עם קבלים הוא טוב יותר?

כי המצלמה שלי גם מבנגגוד נדפקה אחרי 3-4 חודשים בלבד (קפואה, לא מקליטה באמת וכו').

פורסם

בבקשה http://m.gearbest.com/car-dvr/pp_142025.html חפש קופון ברשת נותן הנחה של 5 דולר בקנייה באתר הנל.

הדגם עם הקבלים עדיף.

איזו מצלמה בדיוק נדפקה לך מבאנגגוד? יש לי 2 מצלמות שקניתי לפני קצת פחות משנה g1wh ושתיהן מתפקדות יופי!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

היא רק עם דבק?

 

הדגם שציינת, g1wh הזה , רכשתי אחרי שהמליצו פה בדיון עליו הרבה פעמים והרבה רכשו אותו.

עלתה איזה $55 אם אינני טועה עם קופון שמישהו סיפק אותו דרך החתימה שלו כאן בפורום.

פורסם

כן היא רק עם דבק, אני אישית עשיתי קומבינה לתפס שלה, תוכל לראות כמה עמודים אחורה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אני לא ממליץ כל כך על הg1w. שימו לב שיש המון תלונות, גם ממשתמשים כאן על האמינות שלהם.

 

אני ממליץ על הויקו sf2. אומנם יקר יותר - 366 כולל משלוח בדואר שליחים, אבל מגיע תוך ימים בודדים, יצרן איכותי ולא רולטה רוסית (למרות שאתם מקבלים גרסה רוסית [emoji6]) ויבואן בארץ, שטרם בדקתי אותו - אבל אני בטוח שאת האחריות בסין אף אחד לא יממש על מוצר של 200₪

 

לא המלצתי על הויקו כי היא באמת חרגה מהתקציב.

 

אגב את האחריות אני מימשתי על ה-G1WH שקיבלתי תקולה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...