Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגופרו כשהיא ערומה, בלי הקייס שלה, לא שמישה לכלום, כי אי אפשר לחבר אותה לשום דבר. אז במצב הזה לא, היא לא מצלמת אקסטרים.

ואם היא במארז, שהוא כלול עם המצלמה בזמן הקנייה - היא חסינה למים עד 60 מטר, וזה המצב הרגיל שלה, ולכן היא כן מצלמת אקסטרים.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם (נערך)

Ooga

 

תצטרך לקנות כרטיס זיכרון.

ובמידה ואתה משתמש בשקע המצת גם לטעינת הפלאפון תצטרך מפצל.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם (נערך)

קצת תמונות מהתקנה של A118, לאחר שבחנתי כמה אופציות של התקנה לבסוף החלטתי להתקין אותה על תופסן מראה שנועד במקור ל G1WH.

על מנת להתקין את המצלמה על התופסן היה צורך לבצע מספר חיתוכים והתאמות, בשלב הראשון קיצרתי את אורך הזרוע של התופסן של המראה של G1WH (רואים את זה בתמונה השנייה מימין) בכחצי סנטימטר על מנת שהמצלמה תשב כמה שיותר צמוד למראה עצמה, לאחר מכן הורדתי את המגרעת של התפסן המקורי של G1WH והדבקתי אותו לתופסן המקורי של A118 שהגיע עם המצלמה. לבסוף קיבלתי מצלמה שניתן לסובב אותה ב 360 מעלות בעזרת התפס הזה, גם ההתקנה שלה לא מפריעה בכלל לשדה הראיה בזמן הנהיגה(בתמונות זה לא נראה ככה אבל בפועל היא לא מפריעה בכלל).

אם למישהו יש שאלות בנוגע להתקנה הוא מוזמן לשאול.

IMG_20150213_144603.jpg

IMG_20150213_144626.jpg

IMG_20150213_144634.jpg

IMG_20150213_144805.jpg

IMG_20150213_144838.jpg

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

כרגע היא מחוברת ישירות למצת הרכב,עד שאני מחכה לפיוז הזה עם החוט שנככנס במקום אחד הפיוזים ולחיבור mini usb בזווית 90 מעלות שאמורים להגיע מאייביי.

הורדתי את המדבקה ברגע שסיימתי לעבוד ולהתקין, לא רציתי שיישרט בטעות, תודה בכל מקרה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
Ooga

 

תצטרך לקנות כרטיס זיכרון.

ובמידה ואתה משתמש בשקע המצת גם לטעינת הפלאפון תצטרך מפצל.

סבבה, תודה!

 

לגבי המוכר, נראה אמין (בלי קשר לזה שהוא כרגע לא נמצא)?

פורסם
סבבה, תודה!

 

 

לגבי המוכר, נראה אמין (בלי קשר לזה שהוא כרגע לא נמצא)?

המוכר מוכר כאמין באופן כללי.

לגבי חוסר ההימצאות כעת - כרגע חוגגים בסין את השנה הסינית החדשה, לכן בימים אלו

הם כולם (הרוב המוחלט) בחופש.

פורסם

לסיכום, האם בטווח מחירים בינוני - 300 ש"ח למצלמה עם קבל, האם A118 היא האופציה העדיפה? (למרות שהיא מגיעה עם סוללה פנימית בכל זאת וצריך לחבר לה קיט התקנה).

 

המטרה למצוא מצלמה סבירה עד 300 שח כולל הכל (למעט כרטיס זיכרון).

 

תודה מראש על העזרה!

פורסם

לפי כמה מס' בפוסט אני מבין שרכשת את המצלמה? כמה זמן בידיך? לפני מס' עמודים רשמת שלא ביצעת התקנה "נקיה" לא דרך שקע המצת. האם מאז ביצעת התקנה כזו?

פורסם

רכשתי, אצלי לדעתי כשבועיים פלוס מינוס.

 

היו לי לפניה dvr027.

מצלמה סינית נוספת מומלצת בדש קאם טאלק - נראה לי גרסה כלשהיא של הg1w - נראה דרך מוכר מומלץ estore009.

מצלמה סינית שקיבלתי מתנה בארץ ביבוא של סולן.

 

בגדול הסיבה שרכשתי אותה היא כי נמאס לי מהגליצ׳ים של המצלמות הסיניות.

 

באחת כמעט הפסדתי במשפט כי המצלמה הקליטה על הקטע האחרון ולא הכי ישן.

 

באחרת התושבת תמיד נופלת.

 

ואחרונה קופאת מדי פעם ואח״כ אתה שם לב שנסעת פז״מ עם מצלמה קפואה ואם משהו היה קורה - אז סתם שמת מצלמה.

 

הויקו מבירור שעשיתי יצרן רציני, המצלמה עושה רושם איכותי.

 

איכות תמונה סבירה.

מחיר מעולה.

 

התקנתי דרך שקע המצת, מצאתי דרך להסתיר היטב את החוט ככה שהוא יוצא 5 ס״מ ליד שקע המצת.

 

לא משתמש במטען המקורי אלא בכבל usb שהזמנתי מebay.

 

בגדול ממליץ עליה בטווח מחירים הזה.

לי נמאס לשחק רולטה רוסית עם מצלמות לרכב

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...