Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
ראיתי ממירים יותר זולים גם, אבל מוציאים אמפרז' גבוהה יותר וצריך להזהר מזה.

 

אני רוצה דווקא לנסות להרכיב לבד, למרות שאין לי ניסיון :wink:

אני חושב שאני גם אנסה, ראיתי עכשיו בתגובה מעליי את הממיר מתח לחיבור של המצלמה לתיבה של הפיוזים, חיבור שנראה הרבה יותר נוח ואסתטי מהחיבור של המצלמה למצת של הרכב. אני אקנה את הקיט של המצלמה ואקווה לטוב :)

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

במקרה היום התקנתי A118 בהתקנה סמויה ברנו סניק שלי - ההתקנה לקחה שעתיים וזה רק כי עבדתי ממש לאט. בהתחלה חשבתי לנסות ולצלם את התהליך, אבל זה כל כך פשוט שממש אין שם מה לצלם.

 

המצרכים (כמו שכתבו לפני): ממיר מתח עם פיוז, אני לקחתי גם מחבר עמיד למים (של סירות) כדי שאוכל לפרק את ההתקנה בלי לפתוח הלחמות. פירוק פלאסטיקים, התעלקות על החיבור של המצית (לקחתי משם פלוס ומינוס), והשחלה של הכבל של ממיר המתח עד לאזור המראה הפנימית, וזהו. פשוט וקל, לא רואים את ההתקנה, האוטו נשאר "נקי", והמצית נשארת פנויה לטעינת ניידים.

 

אם למישהו יש שאלות או שצריך עזרה, אשמח לעזור.

פורסם

Fazer - שאלה קטנה ברשותך, אני גם מתכנן לקנות הקיט של הממיר מתח, אבל נזכרתי שתיבת הפיוזים ברכב אצלי נמצאת מתחת למכסה מנוע, עד כמה זה משנה את תהליך ההתקנה, אם בכלל? תודה!

פורסם

לא ברור לי למה להגיע עד לתיבת הפיוזים - מתעלקים על החיבור של המצית/שקע 12V, הוא כבר מחובר דרך פיוז, ובדר"כ הוא נותן מתח רק כשהסוויץ' פתוח, שזה מה שצריך למצלמה.

פורסם
לא ברור לי למה להגיע עד לתיבת הפיוזים - מתעלקים על החיבור של המצית/שקע 12V, הוא כבר מחובר דרך פיוז, ובדר"כ הוא נותן מתח רק כשהסוויץ' פתוח, שזה מה שצריך למצלמה.

אני לא מוצא את הפוסט שמישהו שם כאן קודם עם קישור ל-youtube לבחור מוכשר שמתקין מצלמה ומסביר למה כדאי לעשות זאת דווקא בדרך הזאת ולא לחפש קיצורי דרך, אבל מאוד התרשמתי

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

אחרי שהערתם את צומת ליבי לעניין הדבק הדו צדדי האפור, שאלתי את החברה והם אישרו לי שהדבק אפור, באמת שאיבדתי את ההגיון .. המצלמה אמורה להיות דסקרטית אז אתם יוצרים מצלמה דיסקרטית אבל מביאים מדבקה שמושכת את העין???.

 

בקיצור אני צריך המלצה לדבק דו צדדי שקוף שיחזיק מעמד..

פורסם

שאלה לחברים עם g1w-c: קניתי והתקנתי מצלמה כזאת ולא מצאתי מצב של כיבוי המסך, הדבר מפריע בנסיעה בלילה, כמו כן כנראה בגלל הקבל המצלמה נכבית מיד עם כיבוי הרכב, האם זה רגיל או שיש למצלמה שאצלי בעיה של שמירה על מתח? תודה מראש

פורסם

יש אופציה בהגדרות של כיבוי המסך לאחר מספר שניות.

והמצב תקין, המצלמה לא יכולה לעבוד על הקבל בלבד, הוא נועד סה"כ כדי לשמור על ההגדרות בזמן שלא מגיע מתח.

פורסם
מה שמותקן במצלמה שלי זו סוללה ולא קבל, חד משמעית.

לכן תשובתם אינה הגיונית בשום מצב ומהווה צחוק מעבודה, וממשיכה על אותו קו

של לענות אחת ליום-יומיים תשובה לא קשורה או סתם משהו ולחכות שאתייאש.

הנה תמונה של G1W רגילה (מאתר dashcamtalk):

[ATTACH=CONFIG]412638[/ATTACH]

 

אגב, m3x7r3m3, כניראה שהמחשבה שהלוח הוא כמו של ה g1wc נבעה מכך שב g1wh יש לוח שונה,

בעוד שכניראה שב g1w וב g1wc יש לוח דומה והשוני העיקרי הוא בסוללה/קבל.

 

לא הבנתי איך אתה יודע שמה שיש לך זה סוללה ולא קבל ? יש סופר קבלים שנראים בדיוק כמו הסוללות האלה. שטוחים !

איך אתה יודע מה יש לך שם ?

פורסם

והפין הבודד למעלה אתה מלחים לו מינוס,ועוטף הכול עם איזולירבנד שלא יקצר.

ואז אתה יכול לחבר אותו ישר למערכת חשמל של הרכב.[ATTACH=CONFIG]412622[/ATTACH]

 

להיפך: הפלוס בקצה והמינוס בצד. הפוך ממה שכתוב בשרטוט.

 

דני

פורסם

בוקר טוב ושבוע טוב

 

הגיעו מצלמות למלאי , מחירים בפרטי :

VICO SF2

VICO MARCUS 1

VICO MARCUS 2

VICO MARCUS 4

 

מבטיח להיות זול יותר מ-EBAY אבל אל תצפו למחירי מצלמות סיניות זולות.

IMG_3122.jpg

IMG_3124.jpg

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

אני מעדכן אחרי שבוע+ עם הsf2.

 

בהתחלה התבאסתי עקב תגובת כפתורים איטית וכו׳ - הכל נגרם עקב כרטיס זיכרון דפוק.

 

הוחלף כרטיס זיכרון, המצלמה מגיבה היטב, עובדת נהדר ואני מאוד מרוצה.

מסקנה - חשיבות גבוהה לכרטיס זיכרון מקורי ותקין ולא משהו מdx.

 

 

החיסרון שלה בעיני נותר בגודל שלה. מצד שני במחיר אטרקטיבי למצלמת מותג - התפשרתי.

 

ביצעתי התקנה נסתרת פרט לעניין החיבור למתג usb.

בהקדם אני אסדר גם את זה

פורסם
לא הבנתי איך אתה יודע שמה שיש לך זה סוללה ולא קבל ? יש סופר קבלים שנראים בדיוק כמו הסוללות האלה. שטוחים !

איך אתה יודע מה יש לך שם ?

טוב שלא שאלת איך אני יודע שזאת מצלמה ולא מצבר :roll:.

ככה ניראית הסוללה של ה G1W, הקבל שאמור להיות ב G1WC ניראה אחרת לחלוטין.

נניח שאני מקבל את ההשערה שלך שכך עשוי להיראות קבל (והוא לא עשוי להיראות כך למיטב ידיעתי), בכל מקרה בדגם זה

חייב להיות קבל מדגם מסוים שניראה אחרת - כמו בתמונה שצירפתי להשוואה.

 

הסוללה במצלמה נראית בדיוק כמו הסוללה ב G1WH שהייתה לי, זה מספיק בשבילי בשביל לדעת שמדובר בסוללה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...