Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

רכשתי את ה Vico sf2 לי ולאישתי לפני כמה שבועות. רכשתי דרך היבואן שלהם שגם מופיע פה בפורום והשירות היה מהיר מאוד. עשיתי עדכון גרסה מהאתר העולמי שלהם ששיפר מאוד את איכות התמונה ואני מאוד מרוצה.

הזמנתי מאיביי תפס שנדבק לשמשה במקום זרוע הואקום שהרגישה לי גדולה מדי, וככה המצלמה גם קצת יותר דיסקרטית.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ראיתי שכתבו על נושא קליטת ה GPS עם המצלמה G1WH,

אצלי אין שום שינוי או הפרעה בקליטה ושני המכשירים ממוקמים דיי קרוב אחד לשני.

 

 

so far so good so what

פורסם

הגיע :shock:

 

אז חוות דעת ראשונית ביותר:

הזמנתי ביום שלישי באתר P1000, הגיע היום דרך UPS, כל הכבוד.

 

העלות של המכשיר + משלוח - 366 ש"ח.

 

מבחינת אריזה - היא מכילה את המכשיר עצמו, כבל ארוך טעינה לרכב שמתחבר למצת, זרוע ואקום שנתפסת למכשיר בקליק עם נעילה וכן אופציה נוספת שכוללת בראקט לשחרור מהיר.

 

צורף חיצונית כבל USB-MINI USB קצר לחיבור למחשב.

 

האריזה ברוסית. גם שעושים גוגל למכשיר רואים הרבה תוצאות ברוסית.

 

חיבור ראשוני בבית - התפריט גם ברוסית - צריך לשנות לאנגלית - לא פשוט למי שלא יודע רוסית, אבל הסתדרתי 8)

 

המכשיר די גדול פיזית. מסך 2.4" עם לא מעט סרחי עודף מסביב ובנוסף הוא בצבע כחול כהה - לא מכשיר דיסקרטי מאוד.

 

ירדתי לרכב - חיברתי. מופעל. נסיעה קצרה בחושך - איכות צילום סבירה - לא הרבה מעבר.

בנוסף התפסן ואקום נפל. לדעתי בגלל שמשה שומנית ברכב הספציפי שבדקתי. אני אנסה ברכב שלי ואעדכן.

 

בנוגע ל-2 פיצ'רים נחמדים שיש במצלמה -

1. לחצן מצוקה - שומר מצב חירום (30 שניות לפני ואחרי הלחיצה) - נדרשו מספר לחיצות, לא קרה כלום ואז הוא הפעיל מצב מצוקה כשנייה לאחר הלחיצות. הוא לא הגיב ב"ביפ" ללחיצות. לוקח לו כדקה-שתיים לאחר מכן לשמור את הקובץ ולכן אסור לכבות את הרכב בזמן הזה (לא תמיד ישים במצבי מצוקה..)

 

2. חיישן G - אמור לבד להפעיל מצב מצוקה בעת הרגשת כוחות G. נתתי כמה מכות קטנות למכשיר - לא התרגש מזה. אנסה בהמשך לבדוק את האופציה. ראיתי גם שאפשר לכייל אותו.

 

סה"כ נראה בסדר. צריך לבדוק לאורך זמן ארוך יותר.

מישהו אמר משהו על עדכון תוכנה?

פורסם (נערך)

קניתי כרטיס מיקרו SD חדש, והמחשב/טלפון/מצלמה לא מזהים אותו.

בנוסף, אני לא מוצא אותו ב- Disk Management במחשב (חשבתי שאולי זה עניין של פורמט).

השוותי עם כרטיס זיכרון אחר, והשני המחשב/טלפון/מצלמה זיהו אותו בלי בעיה.

 

זה קרה למישהו? יש מה לעשות?

אם לא, אז כתוב על החשבונית שיש אחריות ל-24 חודשים, אני מאוד מקווה שלא יעשו לי בעיות , נראה ביום ראשון :-(...

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow
פורסם (נערך)

לבעלי המוביוס שוחררה קושחה 2.29.

 

Added Auto White Balance and Auto Exposure Manual Lock ability

Added Lens C color correction toggle

Fixed MP4 continuous S/S/C file audio sync bug

Added tweaks to suppress "phantom horizontal line" artifact

עריכה אחרונה על ידי ALÞћÃ
פורסם

^

כמה זמן הסוללה הייתה בשימוש עד שנפגמה?

ועוד שאלה, אם המצלמה מחוברת ברכב אז העובדה שהסוללה פגומה לא משפיעה על הצילום נכון?

פורסם

הסוללה המקורית החזיקה מעמד ממאי עד ספטמבר, החדשה מספטמבר.

אין טעינה לסוללה , כאשר המצלמה מחוברת לחשמל היא עובדת.

התאריך והשעה מתאפסים בהפעלה הבאה.

פורסם

SJ1000 מצלמת אקסטריים בעברית +אחריות, ניתנת להתקנה ברכב עם מעבד כמו ב-G1WC רק 230 ש"ח +משלוח 40 ש"ח

איסוף עצמי ביבנה למי שרוצה לחסוך עלות משלוח

sj1000.jpg

 

יותר זול מ-EBAY באספקה מיידית ,מלאי מוגבל , קיים בצבע שחור ואדום

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

המצלמה משתמשת בסוללה, כך שהשוואתה ל G1WC לא כל כך ברורה (אם כבר ל G1W).

דווקא ממך לא ציפיתי להמליץ על מצלמה סינית לרכב, אחרי כל הזמן שכתבת כמה הן לא אמינות

ובעייתיות (ולמען האמת, לאור הניסיון האחרון שלי, כבר התחלתי מעט להשתכנע מדבריך).

פורסם
המצלמה משתמשת בסוללה, כך שהשוואתה ל G1WC לא כל כך ברורה (אם כבר ל G1W).

דווקא ממך לא ציפיתי להמליץ על מצלמה סינית לרכב, אחרי כל הזמן שכתבת כמה הן לא אמינות

ובעייתיות (ולמען האמת, לאור הניסיון האחרון שלי, כבר התחלתי מעט להשתכנע מדבריך).

 

 

היא מצלמת אקסטרים , אבל כזו שיכולה להיות מותקנת ברכב . אני היבואן של VICO אבל גם של מוצרים אחרים ותפקידי לספק לכל מגוון הלקוחות את כל סוגי המצלמות במחירים ללא תחרות , כמובן שלרכב אין תחליף ל-VICO מבחינת אמינות ואיכות .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...