Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

טוב אני שוקל לשדרג את ה DVR270 שלי (אחת המצלמות הכי טובות שהיו לי, אולי 3 שנים ברכב בכל תנאי מזג האוויר ובמקרה הכי גרוע הוצאתי את הסוללה והחזרתי שהיא לא נדלקה והיא חזרה לעבוד) מה שכן הייתי צריך להזמין 2 מטענים לרכב כי הם מתו לפני המצלמה :)

 

בכל אופן ראיתי את כל הדיבורים על ה G1W בגרסת ה C (קבל) וראיתי שלא כל כך מומלץ (לפחות על סמך חבר פורום פה) להזמין מ BG.. אז מצאתי לינק לאיביי לאותה גרסא ממוכר מסין שהוא TOP RATED השאלה אם יש סיכוי שזה מזויף? הייתם הולכים על זה?

 

אופציה ראשונה מ FOX OFFER:

 

http://www.foxoffer.com/g1wc-full-hd-1080p-vehicle-blackbox-dvr-no-battery-p-653.html#.VLpe_keUc0N

 

אופציה שניה שזה כניראה זיוף וודאי אבל ברמה סבירה: איביי:

 

http://www.ebay.com/itm/G1W-C-Full-HD-1080P-H-264-Capacitor-Model-No-Battery-Dash-Camera-NTK96650-Chip-/261497148802?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ce271d582

 

תודה,

עריכה אחרונה על ידי Tricepz
פורסם (נערך)

מצורפות תמונות של ה A118

צולם אתמול בערב , אקח עוד 2-3 באור יום.

 

המצלמה מוקמה בכוונה מאחורי המראה ( בכדי לא להפריע בנסיעה )

ורק אורות החיווי גלויים לנהג

IMG_8789.jpg

IMG_8790.jpg

IMG_8794.jpg

עריכה אחרונה על ידי AMOS

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

ממליץ לך להחליף את דבק הדו"צ, לדו"צ בצבע שחור.

קיבלת עם המצלמה את החלק העליון שכאילו אמור להסתיר חוטים?

אם כן, תוכל לחתוך אותו כך שיתאים ל 5-10 ס"מ של הרווח שיש לך בין המצלמה לחלק המושחר בשמשה (שמעל המראה).

זה יסתיר מעט את המצלמה, ונדליסטים וגנבים יחשבו שזה איזה חיישן או משהו ולאו דווקא מצלמה.

פורסם

דוצ צבע שחור - צודק בהחלט

הוזמן מאיבי שתי פיסות בצבע שחור - יוחלף כשיגיע

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
ממליץ לך להחליף את דבק הדו"צ, לדו"צ בצבע שחור.

קיבלת עם המצלמה את החלק העליון שכאילו אמור להסתיר חוטים?

אם כן, תוכל לחתוך אותו כך שיתאים ל 5-10 ס"מ של הרווח שיש לך בין המצלמה לחלק המושחר בשמשה (שמעל המראה).

זה יסתיר מעט את המצלמה, ונדליסטים וגנבים יחשבו שזה איזה חיישן או משהו ולאו דווקא מצלמה.

 

מצטרף להמלצה להחליף את הדבק דו-צדדי בדבק דו-צדדי מסוג אקרילי כגון 3M עם המדבקה האדומה. יום שמש אחד והמצלמה על הריצפה .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
אפשר בבקשה המלצה למצלמת דשבורד איכותית ובמחיר סביר?

חשוב שהיא תוכל להסתובב בקלות מבלי צורך לנתק אותה

ושתצלם באיכות גבוהה גם בחושך.

 

אשמח לקבל המלצות ממישהו שיש לו מצלמה כזו ברכב

 

תודה

 

ממליץ לך על VICO SF2, מצלמת מותג במחיר יחודי לחברי הפורום .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

vico-israel, אני חייב לתת דעה ולשאול, למה אתה אף פעם לא כותב גילוי נאות בהמלצות שלך? מה שבחתימה זה לא ממש מספיק.

זה גם אמין יותר ברגע שאתה מזדהה בתור ספק של אותו סוג של מצלמה שאתה במקרה ממליץ עליה.

"למען הגילוי הנאות, אני ספק\יבואן של המצלמה שאני ממליץ לך עליה".

חוץ מזה, המשך כך ומאחל לך הצלחה רבה.

פורסם

הסרתי היום את הכרטיס זיכרון בכדי להתרשם מאיכות הצילום .

לדעתי התוצאה טובה מאוד ומספקת .

מה שכן רציתי לשאול אולי מישהו נתקל ...תחת התיקייה של CARDV

קיימת תיקיית בשם MOVIE שמחזיקה את מרבית הקבציםאבל קיימת תיקייה נוספת בשם RO שמכילה קבצים נוספים .

מדוע יש פיצול כזה בין התיקיות ?

 

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
הסרתי היום את הכרטיס זיכרון בכדי להתרשם מאיכות הצילום .

לדעתי התוצאה טובה מאוד ומספקת .

מה שכן רציתי לשאול אולי מישהו נתקל ...תחת התיקייה של CARDV

קיימת תיקיית בשם MOVIE שמחזיקה את מרבית הקבציםאבל קיימת תיקייה נוספת בשם RO שמכילה קבצים נוספים .

מדוע יש פיצול כזה בין התיקיות ?

 

 

כנראה התקייה הנוספת שייכת לגלאי תאונה או חישן תנועה , תבדוק בהוראות .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
יש לי בעיה - ונדליזים בשעות הלילה. כבר כמה פעמים שברו לי את מראות הצד של הרכב.

 

האם יש מצלמה שתצלם בשעות הלילה.

 

אני חייב לתפוס את המנוול שמחבל לי ברכב.

 

ועוד משהו לסיום

 

יש למישהו המלצה למצלמת רוורס + מסך לרכב. שיהיה איכותי (בהזמנה מחו"ל - נמאס מהיקרנים בארץ איזה מתקין ניסה למכור לי מערכת סינית NONAME ב 1200 ש"ח) -

לגבי התקציב אני לא סגור העיקר שמצלמת הרוורס תצלם היטב גם ביום וגם בלילה.

 

תודה רבה

 

לא מכיר מצלמות רוורס, אבל לגבי המצלמת ונדליזם אולי מצלמה שתחובר ל-12V הקבוע (מהמצבר, לא מהסוויצ') עם הקלטה בזיהוי תנועה?

ב-G1W אגב הזיהוי תנועה לא עובד טוב.

 

אהלן חברים!

 

אני נובר כאן בפורום כבר כמה ימים ובכלל בweb, אז דבר ראשון מרשים ונחמד לראות שרשור שרץ כבר שנתיים וחצי בערך וכל זה על מצלמה לרכב?! סתם, סתם שאפו, למדתי המון רק מהקריאה כאן...

אז ככה, המטרה היא למצוא מצלמה עם:

1. איכות תמונה טובה גם בלילה (זיהוי מספרי רכב גם בלילה)

2. שתצלם בלופ בלי לאבד פרטים בדרך

3. ג'י סנסור כמובן

4. GPS, לא מבין מה התועלת אשמח להסבר קצר

5. אולי הפרט שהכי חשוב לי, מצלמה שתצלם גם את תא הנוסעים\נהג [לא דובר כאן הרבה בעניין לפחות ממה שאני הצלחתי לקלוט (בכל זאת יש כאן עוד רגע 300 דפים) אשמח לקבל המלצות בעניין)

6. תקציב 100$ +-

 

זהו פחות או יותר,

אשמח להמלצות מניסיונכם

אם החסרתי משהו חשוב יותר מאשמח להכוונה כלשהי

תודה מראש,

אליעד

 

GPS זה בשביל מיקום ומהירות.

אני לא מכיר מצלמות טובות שהן דו כיווניות.

 

שלום לכולם,

קיבלתי את ה G1W-C ואני יושב עכשיו על ההגדרות.

יש לי 2 דברים שלא ברורים לי:

1. הקלטה בלופ עובדת ל 2 / 3 / 5 דקות או מבוטלת - האם זה אומר שכשאני מבטל את האופציה והכרטיס נגמר הוא לא מתחיל להקליט מתחילת הכרטיס? (כלומר מוחק את הסרטון הישן ביותר).

2. למה משמש ה G-Sensor?

 

בלי קשר אשמח להגדרות מומלצות - לא הצלחתי למצוא בחיפוש.

 

תודה לעוזרים!

 

1. לדעתי לא אם כי לא בדקתי את זה.

2. נעילת סרטונים באופן אוטומטי במקרה פגיעה.

 

אפשר בבקשה המלצה למצלמת דשבורד איכותית ובמחיר סביר?

חשוב שהיא תוכל להסתובב בקלות מבלי צורך לנתק אותה

ושתצלם באיכות גבוהה גם בחושך.

 

אשמח לקבל המלצות ממישהו שיש לו מצלמה כזו ברכב

 

תודה

 

להסתובב מה זאת אומרת? להסתובב על הציר שלה ולצלם את הפנים של הרכב?

 

טוב אני שוקל לשדרג את ה DVR270 שלי (אחת המצלמות הכי טובות שהיו לי, אולי 3 שנים ברכב בכל תנאי מזג האוויר ובמקרה הכי גרוע הוצאתי את הסוללה והחזרתי שהיא לא נדלקה והיא חזרה לעבוד) מה שכן הייתי צריך להזמין 2 מטענים לרכב כי הם מתו לפני המצלמה :)

 

בכל אופן ראיתי את כל הדיבורים על ה G1W בגרסת ה C (קבל) וראיתי שלא כל כך מומלץ (לפחות על סמך חבר פורום פה) להזמין מ BG.. אז מצאתי לינק לאיביי לאותה גרסא ממוכר מסין שהוא TOP RATED השאלה אם יש סיכוי שזה מזויף? הייתם הולכים על זה?

 

אופציה ראשונה מ FOX OFFER:

 

http://www.foxoffer.com/g1wc-full-hd-1080p-vehicle-blackbox-dvr-no-battery-p-653.html#.VLpe_keUc0N

 

אופציה שניה שזה כניראה זיוף וודאי אבל ברמה סבירה: איביי:

 

http://www.ebay.com/itm/G1W-C-Full-HD-1080P-H-264-Capacitor-Model-No-Battery-Dash-Camera-NTK96650-Chip-/261497148802?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3ce271d582

 

תודה,

 

המוכר הזה מוכר ולא מוכר זיופים באותו מחיר:

http://stores.ebay.com/estore009/G1W-G1W-C-/_i.html?_fsub=6696841013&_sid=846893523&_trksid=p4634.c0.m322

(ההפנייה ישירות לעמוד של ה-G1W/C).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שלום, חברים.

 

לא ראיתי כאן יותר מידי המלצות עבור מצלמות שמובנות בתוך מראה. אני מעוניין לשמוע את דעתכם על זוג הבא:

 

http://www.ebay.com/itm/111540425400?_trksid=p2060778.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

 

חיפשתי סיקור אצל TECHMOAN אבל מצאתי רק זה:

 

 

זה דומה, אבל בכל זאת לא אותה אחת..

לכן, אם מישהו מכיר, אשמח לקבל מידע

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

 

 

 

 

אני לא מכיר מצלמות טובות שהן דו כיווניות.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

על איזה פתרון אתה ממליץ למי שחייב מצלמה לפנים הרכב, למשל בכדי להוכיח לשוטר שלא דיברתי בנייד?

 

או לחילופין מבין הכי לא טובות, מה הכי פחות גרועה?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...