Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שאלה בקשר לשתי מצלמות a118 וmobius.

[h=1]איזה יותר מומלצת?ווmobius איך מכוונים אותו טוב בשביל הצילום וידאו שהיה ישאר.[/h]

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו כאן רכש את הvico ויכול לתת חוות דעת?

הדגם ב320 לא נפוץ בחו״ל וב ebay יש רק מוכר אחד מהארץ שמוכר אותו.

 

בנוסף, איך מחברים את הsj4000 לדש? זה לא יוצא מאסיבי?

פורסם

אפשר לקבל תשובה.יש שאלה בקשר לשתי מצלמות a118 וmobius.

איזה יותר מומלצת?ווmobius איך מכוונים אותו טוב בשביל הצילום וידאו שהיה ישאר

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

בתור אחד שיש לו גם מוביוס וגם A118 , שתיהן עושות את העבודה מצוין, רק שהמוביוס מתחממת מהר וצריך להשגיח עליה או לחלופין להחליף את הסוללה שלה לקבל על.

פורסם

אני קצת בור בנושא אבל לא מצאתי תשובה בחיפוש, האם קיימת מצלמה שממשיכה לצלם באיזור הצילום גם כאשר הרכב כבוי ?

אני חושש שיש ילדים שעושים ונדליזם לרכב שלי ורוצה לדעת האם ניתן גם לצלם כאשר הרכב אינו מונע.

Opel Adam S 2017

פורסם
שאלות לבעלי G1WH -

 

1. כאשר מכבים את הרכב והמצלמה כבר לא מקבלת מתח האם היא נכבית \ ממשיכה לעבוד?

 

2. לכמה זמן מספיקה הבטרייה בצילום? (ללא מקור מתח כמובן)

 

תודה.

המצלמה נכבית, ואם אני לא טועה אתה גם יכול להגדיר כמה זמן ייקח לה להיכבות.

 

הבטרייה מספיקה ל2-3 דקות בקושי. זאת סוללה קטנה מאוד שמטרתה לאפשר למצלמה להמשיך לפעול ולהיכבות כמו שצריך במידה ומקור המתח שלה לא עובד פתאום. כמו UPS במחשב אם אתה יודע מה זה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לכל המעוניין , הגיעו מצלמות VICOVATION MARCUS 2/4 , לקבלת מחירים מיוחדים לחברי הפורום נא לפנות בטלפון

10562761_288407851339342_1658457008130177161_o.jpg

http://vicodirect.com/sites/default/files/marcus4usermanualeng.pdf

 

אני יעלה יותר מאוחר מפרטים ותמונות.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

האם מישהו פה משתמש בSJ5000 כמצלמת רכב? יש להם דגם בשם SJCAM SJ5000 PLUS אשר מצלם 1080P ב60FPS עם מעבד של אמברלה.

האמת שהוא קצת יקר, $170, אבל אני מאמין שאם נחכה קצת המחירים ירדו.

 

מישהו התנסה כבר במצלמה הזאת בתור מצלמת רכב?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

לא מבין מה יתרון בזה? אני רוצה שהמצלמה לא תצטרך שום שליטה מהרגע שהיא ברכב. למה שאני אצטרך להתעסק עם המצלמה בזמן נהיגה ולסכן את עצמי?

לא רק זה, עוד עם הסמארטפון. אז לא רק שאני מסתכן בתאונה, אני מסתכן גם בחתיכת דו"ח.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

התלבטתי בין הdod ls300 לבין הvico sf2

 

הזמנתי את הvico דרך p1000.

מקווה מאוד שהיא לא תאכזב כמו שאר מצלמות הדרך שהיו לי עד היום שפשוט לא שורדות.

 

הבטיחו 10 ימי עסקים. אעדכן שאקבל

פורסם

שלום רב,

מעוניין במצלמת ה-MOVIUS , היא נמכרת במחיר של החל מ-69 דולר אבל ללא אביזרים כמו תושבת לשמשה או כבל USB ארוך דיו להגיע למקור חשמל כמו שקע המצת.

 

מישהו יכול להמליץ על חבילה כוללת שתיתן מענה מלא להתקנה ברכב?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...