Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים, אני מחפש מצלמת לרכב (לא אקסטרים, ליומיום) שתצלם גם את מה שקורה מאחורי הרכב אם יש דבר כזה.

אני לא מבין במצלמות ובשרשור לא מצאתי משהו שעזר לי. אם למישהו יש שם לתת לי או אפילו לינק לEBAY אני אודה לו מאד.

 

חשוב שיהיה בה צילום בלופ ואיכות טובה (HD או 720P).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למרות שכתבתי לגבי זה באוף-טופיק, מכיוון שהעלתי את הנושא גם פה בשרשור,

אעדכן גם פה (לגבי ה G1W-C המזוייפת שקיבלתי מ BANGOOD):

אחרי התכתבויות רבות מאוד, באנגגוד הסכימו לשלוח מצלמה נוספת, הפעם מקורית ותקינה להבטחתם.

היום, לאחר המתנה ארוכה נוספת, הגיעה סוף סוף המצלמה.

בפתיחת המצלמה התגלה שגם המצלמה הזאת אינה G1WC! יש שם סוללה ולא קבל.

 

 

עכשיו אני מחכה לראות מה יהיה לבאנגגוד לומר הפעם. בכל מקרה, מי שבוחר להזמין משם שיקח זאת בחשבון ויבדוק פעמיים

שהוא קיבל את מה שהזמין.

אני מצרף תמונות של המצלמה לאחר פתיחתה:

 

IMG_2161.jpgIMG_2160.jpg

פורסם

הלוח נראה דומה לזה של ה-G1WC רק עם בטריה, הלוח של ה-G1W/H נראה אחרת, תראה בשרשור באוף טופיק את התמונות שצירפתי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

למיטב הבנתי יש מפרט קבוע ל G1W/H/C ולפיו המצלמות

מיוצרות במקומות שונים, כך שאולי יכול להיות שוני בצבעים של הרכיבים.

בכל מקרה, ברגע שיש סוללה ולא קבל, זאת לא יכולה להיות G1WC בשום מצב.

 

עריכה: לאחר צפייה בתמונות, אכן הבורד ניראה זהה לשל G1WC, אך אצלי יש סוללה, מה

שמבטל את זה שמדובר ב G1WC כפי שהיא צריכה להיות וכן מבטל את כל היתרון שקיים בדגם זה.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

איך איכות הצילום? בדקת? (לפחות שתהיה איכות נורמלית של G1WH אם יש שם סוללה ולא קבל).

או שזה מראש אומר שזה זיוף.

 

דווקא G1WH שקניתי משם בסדר, גם מבחינת איכות הצילום, והסטנד שהגיע איתה בסדר גמור,

חשבתי שהתחלה שחובה להזמין את התופסן למראה.

 

 

so far so good so what

פורסם
למיטב הבנתי יש מפרט קבוע ל G1W/H/C ולפיו המצלמות

מיוצרות במקומות שונים, כך שאולי יכול להיות שוני בצבעים של הרכיבים.

בכל מקרה, ברגע שיש סוללה ולא קבל, זאת לא יכולה להיות G1WC בשום מצב.

 

עריכה: לאחר צפייה בתמונות, אכן הבורד ניראה זהה לשל G1WC, אך אצלי יש סוללה, מה

שמבטל את זה שמדובר ב G1WC כפי שהיא צריכה להיות וכן מבטל את כל היתרון שקיים בדגם זה.

 

הבורד דומה ל-C, אבל יש סוללה -> זה לא C.

הבורד לא דומה ל-G1W/H -> זה לא G1W/H.

 

זה נראה שזה בכלל לא מהסדרה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
הבורד דומה ל-C, אבל יש סוללה -> זה לא C.

הבורד לא דומה ל-G1W/H -> זה לא G1W/H.

 

זה נראה שזה בכלל לא מהסדרה

 

זו מצלמה של הגששית מהמאדים , הניקל של המסגרת של העדשה נראה תוצרת עזה . תבדוק אותה ותראה את איכות הצילום .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

ד"א אפשר צילום של הצד השני של הבורד m1011409?

לפחות נדע אם זה אותם צ'יפים?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אכן תעלומה, מעניין מה יהיה לבאנגגוד לומר על זה הפעם :-)

 

לעומת המצלמה הקודמת שהם שלחו לי, איכות הצילום הפעם טובה יחסית ומזכירה את

האיכות שהייתה לי ב G1WH, רק הזווית צרה יותר.

 

לגבי פירוק וצילום הצד השני - אני מעדיף כרגע לא לפרק אותה יותר - היא עובדת, כך שלפחות יש

לי מצלמת דרך תקינה, לא כזאת שהזמנתי וציפיתי, אבל לפחות פועלת.

פורסם
איך לעשות את זה. יש לי כבל usb to mini usb - לאן אני מתעלק איתו? צריך ממיר מתח כלשהו?

 

מצטרף לשאלה.

ואם יש למישהו תמונות מהביצוע זה יהיה נהדר.

פורסם (נערך)

אתה חיייב ממיר מתח אחרת המצלמה תשרף.

או שתקנה מאיביי או פרק את המטען המקורי ותשמש בפלוס ומינוס שלו(פלוס זה האצצעי מינוס בצד).

עכשיו נשאר רק לחבר אותו לנק חשמל אחרי הסויץ, של הרדיו או מצת וכו תלוי ברכבך ובמה שנוח לך.

הממיר הוא:

12 v to 5v 2A

עריכה אחרונה על ידי SHAI-SPORTWAGON

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...