Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, 2 הדברים שלא מדגישים לגבי מצלמות האקסטרים להבדיל ממצלמות הרכב הן:

1. הן לא מתחילות לצלם אוטומטית. צריך להתעסק עם זה.

2. בחלקן אין צילום בלופ. כלומר מקטעים וכל פעם המקטע הכי ישן נמחק.

 

לדעתי הן פחות מתאימות כמצלמות רכב.

אחת הסיבות שנכתבו עליהן כעדיפות זה הפירוק וזה לדעתי ממש לא רלוונטי.

זה אותו דבר בכל סוגי המצלמות. בvico לדוגמא מגיעהגם תושבת לשחרור מהיר

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אגב, 2 הדברים שלא מדגישים לגבי מצלמות האקסטרים להבדיל ממצלמות הרכב הן:

1. הן לא מתחילות לצלם אוטומטית. צריך להתעסק עם זה.

2. בחלקן אין צילום בלופ. כלומר מקטעים וכל פעם המקטע הכי ישן נמחק.

 

לדעתי הן פחות מתאימות כמצלמות רכב.

אחת הסיבות שנכתבו עליהן כעדיפות זה הפירוק וזה לדעתי ממש לא רלוונטי.

זה אותו דבר בכל סוגי המצלמות. בvico לדוגמא מגיעהגם תושבת לשחרור מהיר

פורסם

^

לא יודע לגבי מצלמות אקסטרים אחרות- במקרה של שתי מצלמות ה-sj הנ"ל יש בתפריט "מצב car dvr" שאם הוא מופעל, המצלמה תתחיל לצלם באופן אוטומטי ברגע שיש זיהוי של מתח (כלומר חיווט כלשהו שמופעל עם הסוויץ'). ברור שיש גם צילום בלופ.

 

ובמקרה של ה-1000, יש גם שליפה מהירה מהתושבת.

פורסם

קניתי מ banggood עם קופון הנחה של 15 אחוז, חפש ברשת תמיד יש קופונים לאתר זה.

יצא לך באזור ה 200 שקל.

אני קיבלתי את שלי בתחילת השבוע והכל נראה ועובד תקין, גם עשיתי לה עידכון גרסא.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אגב, 2 הדברים שלא מדגישים לגבי מצלמות האקסטרים להבדיל ממצלמות הרכב הן:

1. הן לא מתחילות לצלם אוטומטית. צריך להתעסק עם זה.

2. בחלקן אין צילום בלופ. כלומר מקטעים וכל פעם המקטע הכי ישן נמחק.

 

לדעתי הן פחות מתאימות כמצלמות רכב.

אחת הסיבות שנכתבו עליהן כעדיפות זה הפירוק וזה לדעתי ממש לא רלוונטי.

זה אותו דבר בכל סוגי המצלמות. בvico לדוגמא מגיעהגם תושבת לשחרור מהיר

 

למה אתה קורא 'צילום בלופ' ? מה שתארת כצילום במקטעים זו בדיוק הצורה שכל מצלמות הDVR עובדות, ממלאות את הכרטיס בקטעים של כמה דקות כל אחד, וברגע שנגמר המקום נמחק הקטע הישן ביותר. כך תמיד יש לך X שעות אחרונות של נהיגה מלאות בכרטיס, כש-X תלוי בנפח הכרטיס כמובן.

כמו שנאמר להרבה מצלמות אקסטרים יש אופציה לתפקד כDVR ואז הן גם מתחילות לצלם בהדלקת מתח. לי יש למשל DRIFT GHOST שעושה את זה, אבל אני לא משתמש בה כDVR בלי קשר.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

המצלמה עולה באתר הזה 310 ש"ח, מחיר מטורף. מצאתי קופנים של 5%, אבל גם עם קופון של 15% אפשר למצוא מחירים יותר זולים באיביי. אפשר לדעת איך עשית עדכון גרסה? יש לי את המצלמה, אני רוצה להזמין עוד אחת בשביל אחי.

 

תודה.

פורסם

מרB. נכון, יש מצב CAR DVR לחלקן אך לא לכולן.

 

אני עדיין לא מצאתי אף יתרון של מצלמת אקסטרים על מצלמת DVR פשוטה לרכב פרט לכך שהסוללה כנראה מחזיקה יותר זמן ללא מקור חשמל.

פורסם

תסתכל דף אחד אחורה שם נתתי קישור להורדה והסבר איך לעדכן.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

עברתי על השרשור הזה וחיפשתי משהו שיתאים לתקציב שלי (פחות מ 200 ש"ח).

חשבתי על G1W-C, שניתן למצוא באיביי בסביבות ה 190 ש"ח.

האם זה כדאי יהיה, לקנות לדוגמא מהמוכר הזה?

לפי הפירוט שרשום שם, יהיה משהו נוסף שאצטרך לקנות או שהכל כלול?

תודה.

פורסם
מרB. נכון, יש מצב CAR DVR לחלקן אך לא לכולן.

 

אני עדיין לא מצאתי אף יתרון של מצלמת אקסטרים על מצלמת DVR פשוטה לרכב פרט לכך שהסוללה כנראה מחזיקה יותר זמן ללא מקור חשמל.

 

גם אני לא בעד, אבל מסיבות אחרות. מצלמות אקסטרים לא מתאימות מבחינת מבנה פיזי, עבורי לפחות. אני רוצה מצלמה כמה שיותר קטנה ובלתי נראית (משתמש במוביוס ומרוצה מאד).

עניין הסוללה לא רלוונטי לשימוש בנסיעה, ודווקא קיומה של סוללה הוא גורם סיכון להרס של המצלמה עקב התנפחות. למוביוס שלי יש קבל על שפותר את הבעיה.

אני גם בעד הפרדה, יש לי מצלמת אקסטרים שזה הייעוד שלה והיא יקרה מדי מכדי לשים אותה ברכב, ומצלמה לרכב שזה הייעוד שלה ולא יוצאת מהרכב.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

היא לא בדיוק מצלמת אקסטרים, היא יותר מצלמה קלה שיועדה לנשיאה ע"י מסוקים ורחפנים על שלט.

עצם זה שהיא לא חסינה למים והסוללה שלה קטנה מאד ולא ניתנת להחלפה מהירה הופכת אותה ללא שמישה כמצלמת אקסטרים ממש.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...