Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

אחרי 305 דפים ופוסט משנת 2012

מה באמת חדש בתחום?

מעוניין לקנות מצלמה שבאמת מומלצת(צילום נקי לילה יום, איכות HD, כמובן שתהיה קבילה בבית משפט)

אשמח לשמוע ולקבל חוות דעת על מצלמות שקיימות בשוק עד מחיר של 350-300 שקל(אפשרי גם הזמנה מEbay)

טל.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האם אתה רוצה מצלמה עם מסך/בלי מסך?

 

מה חשוב לך פרט למה שציינת.

 

כמו שראית אני ממליץ על הויקו sf. אבל היא מצלמה יחסית גדולה, יש כאלו שמעדיפים מצלמות קטנות ללא מסך.

פורסם (נערך)
האם אתה רוצה מצלמה עם מסך/בלי מסך?

 

מה חשוב לך פרט למה שציינת.

 

כמו שראית אני ממליץ על הויקו sf. אבל היא מצלמה יחסית גדולה, יש כאלו שמעדיפים מצלמות קטנות ללא מסך.

 

לא קריטי עם מסך או בלי מסך כי המקום שלה מאחורי המראה.

דרישה קטנה עדיפות למצלמה שתתחבר לזרוע של המראה ולא בווקום

אין העדפות למצלמה מסויימת, חשוב הפרמטרים שציינתי וכמובן אם יש עוד דברים חשובים שצריך לדעת אשמח לשמוע.

אשמח לקבל קישור למצלמה של הויקו SF

 

טל.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
פורסם

טוב, אז אחרי שהשקעתי בלקרוא 305 עמודים הצלחתם לבלבל אותי...

כיום אני עם מצלמה של שקל וחצי והאיכות בהתאם מה שאומר שחייבים לשדרג.

 

חשבתי כבר לקנות מצלמת אקסטרים כדוגמת הSJ4000 ואז גם הרווחתי מצלמה לטיולים.

ועכשיו לחלק שלכם, למה בעצם לא לקנות אותה אותה במקום מצלמת DVR רגילה?

היכן אפשר לקנות מצלמה מקורית בוודאות ולא חיקוי?

 

תודה.

פורסם
לא קריטי עם מסך או בלי מסך כי המקום שלה מאחורי המראה.

דרישה קטנה עדיפות למצלמה שתתחבר לזרוע של המראה ולא בווקום

אין העדפות למצלמה מסויימת, חשוב הפרמטרים שציינתי וכמובן אם יש עוד דברים חשובים שצריך לדעת אשמח לשמוע.

אשמח לקבל קישור למצלמה של הויקו SF

 

טל.

 

http://www.vicovation.com/product.asp?IDno=18&lang=en

 

לקנייה :

 

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

יש מצלמה סינית מומלצת ואיכותית שיש אותה כאן למישהו מעל לחצי שנה-שנה? עם מסך, כמה שיותר גדול, הקלטה אוטומטית ודברים בסגנון.

אני קניתי את שלי מבנגוג, מתה אחרי חודשיים. מאז אני בלי מצלמה... יום עובר ועוד יום ועוד יום ואתה שוכח כל פעם שאין לך מצלמה.

כבר איזה חודשיים בלי מצלמה.

היתה לי את ה-

g1w, משהו כזה עם עדכון קושחה. אולי מכרו לי מזויפת, אין לי שמץ.



 

פורסם

הg1w שרכשתי לאבי שנה שעברה עדיין עובדת כמו גדולה, היא מקורית.

ואני עם מוביוס כבר למעלה משנה ופועלת מצויין.

נקמיצ'י למה אתה קורא מצלמת מותג נורמלית? לוויקו? למה לי לשלם יותר כסף וגם לקבל מוצר נחות יותר?

בגלל מותג?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

קודם כל - אני בעד לשלם הכי פחות עבור מוצר שייתן את התמורה הכי טובה.

 

 

הכי חשוב שהמצלמה תצלם ברגע האמת. פחות חשוב אם זה 1080 או 720 או לא יודע מה. כי את התמונה הכללית כל שופט יכול לראות, השאר בקטנה. כמובן שיותר ברור זה יותר טוב.

 

אני רשמתי את הניסיון הרע שלי וממה שראיתי גם של עוד רבים אחרים מהמצלמות העלומות שם.

אצלי אישית הDVR איכזב ברגע האמת - מה שעלה לי אלפי שקלים בעו"ד.

 

הויקו - היא סתם דוגמא. נתקלתי בה לראשונה כאן - עקב היבואן. המחיר סביר (360 למכשיר שמגיע תוך יומיים עם שליח הביתה ואחריות).

 

יש גם DOD ועוד חברות.

אגב, אני לא מרגיש שהויקו נחותה מאף מצלמה אחרת באופן כזה משמעותי.

 

אגב 2 - הזמנתי גם מצלמת מראה כולל מסך שמריץ אנדרואיד. שהיא תגיע אתן את חוות דעתי גם עליה. אבל כרגע אני מאוד מבסוט על הויקו ושוקל רכישת אחת נוספת לרכב השני במקום המצלמה שקופאת לעיתים.

פורסם

קניתי G1WH ואני רואה שיש שם נורת LED באחת האפשרויות אני רואה שיש אופשריות להפעיל אותה והיא עובדת קבועה.

חשבתי שזה אמור להיות רק לחושך או משהו כזה, מישהו גם מכיר את האפשרות של הדלקת הLED למה מיועדת ולמה בהדלקה היא דולקקת כל הזמן אם זה לא צריך להיות רק בחושך

תודה

פורסם

Nakamichi - אני פשוט לא רוצה להוציא מאות שקלים על מצלמה שבסוף שוב פעם תמות לי.

אחריות בארץ וכו' שמענו. מניסיון מר עם מוצרים אחרים, שווה לתחת וסליחה על הביטוי.

לא מתכוון להתרוצץ אחרי היבואן לאחריות, הוא יאשים שגרמתי נזק למצלמה וכו' וכו' ונשארתי בלי כלום.

אלך למשפט על אחריות למצלמה בשווי כ-400 ש"ח? לא נראה לי. יום עבודה שווה יותר מזה.

חוץ מזה, ראיתי שהמוצר של הויקו נמצא ביבנה. לנסוע לשם לאחריות לא נראה לי אידיאלי, לפחות לא עבורי והרכב שיש לי. הדלק יעלה לא מעט (לפחות פעמיים).

 

בסינים אם אתה נופל, לפחות זה לא בסכום גדול ולעיתים יש עם מי לדבר יותר מאשר בארץ (יש לי ניסיון עם סלולארי בקטע הזה).

מה שאני יכול לקנות בארץ ב-400 ש"ח אפשר לקנות ב-250 ש"ח או פחות בדרך כלל. זו המטרה שלי.

בגלל זה רוכשים ממישהו שממליץ. לא יודע אם בנגוג האלה ידעו שיש להם מזויפת או שהמצלמה תקולה במקרה, אין לי שמץ.

פורסם

D30 - הויקו בחו״ל יקרה יותר מאשר בארץ

 

קניתי אותה כי זה מותג מוכר עם ביקורות טובות.

 

תקנה מה שטוב לך. תאמין לי שאגורה אני לא רואה מהמצלמות האלה.

 

לי היה ניסיון חרא ונמאס לי מכל ההעתסקויות והגליצים. בינתיים הויקו מוכיחה את עצמה

פורסם

חס וחלילה, לא רמזתי או אמרתי שאתה קשור איכשהו ליבואן או מקבל עמלת הפניה.

את הויקו גם מייצרים בסין? היא עוברת בדיקת איכות כלשהי? בן כמה הדגם ה-SF2?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...