Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אכן תעלומה, מעניין מה יהיה לבאנגגוד לומר על זה הפעם :-)

 

עידכון:

ניראה ש banggood פשוט בוחרים לעשות צחוק כרגיל במקום לענות לעיניין. על שאלתי מדוע יש שם סוללה

כשאמור להיות שם קבל, זה מה שהם ענו לי: :roll:

ללא שם.jpg

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
האם צפויים להיות בעיות במידה ואשתמש בכרטיס מיקרו sd קלאס 10 במצלמת מוביוס? (דגש על הקלאס)

אני משתמש בקלאס 4 בלי שום בעייה. נדמה לי שזה גם מה שהמדריך מציין כמינימום

פורסם
איך לעשות את זה. יש לי כבל usb to mini usb - לאן אני מתעלק איתו? צריך ממיר מתח כלשהו?

 

אתה צריך את החיבור של המצת שהגיע עם המצלמה,אתה לא יכול לחבר למצלמה 12V אתה תשרוף אותה.

אתה צריך לחפש פלוס אחרי סוויצ' ברכב(יש ברדיו) ומינוס(גם יש מאחורי הרדיו)

אתה גם צריך משהו כזה:

http://www.ebay.com/itm/12V-24V-Car-Motorcycle-Motorbike-Boat-Cigarette-Lighter-Power-Socket-Outlet-Plug-/310833322173

 

או שאתה לוקח את החיבור למצת שהגיע עם המצלמה,יש לו 2 פינים בצדדים,אתה מלחים להם חוט אחד ביחד,שהוא בעצם פלוס.

והפין הבודד למעלה אתה מלחים לו מינוס,ועוטף הכול עם איזולירבנד שלא יקצר.

ואז אתה יכול לחבר אותו ישר למערכת חשמל של הרכב.xjnrsv1343179599459.jpg

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

טוב, אחרי שהבנתי שבאנגגוד פשוט עושים ממני צחוק - אמליץ חד משמעית להימנע מלקנות מהם.

מכיוון שחשבתי שהם פשוט קשי הבנה ולא עושים זאת בכוונה, אפילו צירפתי להם תמונה עם ההבדלים:

IMG_2160.jpg

אך זאת התשובה שהתקבלה מהם:

Dear friend

 

 

The camera you received is capacitor not a battery.

פורסם

אני לא מומחה לסוללות, אבל האמת תשובתם נראית לי הגיונית. הקבל לא חייב להיות בצבע כחול

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם

מה שמותקן במצלמה שלי זו סוללה ולא קבל, חד משמעית.

לכן תשובתם אינה הגיונית בשום מצב ומהווה צחוק מעבודה, וממשיכה על אותו קו

של לענות אחת ליום-יומיים תשובה לא קשורה או סתם משהו ולחכות שאתייאש.

הנה תמונה של G1W רגילה (מאתר dashcamtalk):

image.jpg

 

אגב, m3x7r3m3, כניראה שהמחשבה שהלוח הוא כמו של ה g1wc נבעה מכך שב g1wh יש לוח שונה,

בעוד שכניראה שב g1w וב g1wc יש לוח דומה והשוני העיקרי הוא בסוללה/קבל.

פורסם
Nakamichi, יש אפשרות להוסיף גם משהו כזה שמתחבר לתיבת הפיוזים, ככה אני התקנתי אצלי.

 

http://www.ebay.com/sch/sis.html?_kw=5A%2C10A%2C15A%2C20A.25A%2C30A+Mini+Blade+Fuse+Tap+Holder+Add+A+Circuit+Line+ATM+APM+Car&_id=151042020866

 

גם אני הזמנתי כזה עם המצלמה a118 :)

זאת רשימת הקניות שלי:

 

בית הפיוז

ממיר מתח

מצלמה

 

עדיין לא מתאר לעצמי איך אוכל לחבר לבית הפיוזים כי באקורד זה ממוקם ליד המנוע ולא מתחת לדשבורד...

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

פורסם
תודה.. ואם אני חותך את הראש הזה של המצת (מגושם ותופס הרבה מקום) או משתמש בכבל usb, אז הממיר מתח שהוצע כאן זה מספיק?

 

כן מספיק.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
גם אני הזמנתי כזה עם המצלמה a118 :)

זאת רשימת הקניות שלי:

 

בית הפיוז

ממיר מתח

מצלמה

 

עדיין לא מתאר לעצמי איך אוכל לחבר לבית הפיוזים כי באקורד זה ממוקם ליד המנוע ולא מתחת לדשבורד...

 

בדיוק חיפשתי ממיר מתח כזה.. מוזר שבפוקסאופר באתר הרישמי מוכרים ב10$, תודה שחסכת לי מנה פלאפל ;).

דרך אגב איזה פיוז שמתם?.

אני כבר מת שהa118c שלי תגיע..

דרך אגב היא עולה עכשיו 65 $ בGearbest, שזה יותר גבוה מהדגם הרגילo.O

פורסם

קיבלתי לפני כמה ימים את המצלמה לרכב A118, התקשרתי אתמול למתקין כדי לקבל הצעת מחיר ונאמר לי שמחיר התקנה עולה 150 ש"ח.

הסיבה היחידה שאני רוצה לגשת למתקין היא כדי שיעלים לי את הכבל USB שאמור להתחבר למצת של הרכב, אני לא יודע איזה פלסטיקים צריך לפרק ואני קצת חושש מלגרום נזק, מה אתם חושבים? לנסות לבד או לגשת למתקין?

 

תודה!

פורסם (נערך)
בדיוק חיפשתי ממיר מתח כזה.. מוזר שבפוקסאופר באתר הרישמי מוכרים ב10$, תודה שחסכת לי מנה פלאפל ;).

ראיתי ממירים יותר זולים גם, אבל מוציאים אמפרז' גבוהה יותר וצריך להזהר מזה.

 

מה אתם חושבים? לנסות לבד או לגשת למתקין?

אני רוצה דווקא לנסות להרכיב לבד, למרות שאין לי ניסיון :wink:

עריכה אחרונה על ידי Dada

Sometimes one middle finger isn't enough to let someone know how you feel. That's why you have two hands

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...