Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי G1WH, אני פשוט רוצה עוד אחת לאחי הגדול. נכון להיום אני לא מכיר שום מצלמה אחרת שנותנת כזאת תמורה למחיר.

כל החברים שלי שראו סרטונים מהמצלמה הזאת לא האמינו לי שהיא עלתה לי 160 שקל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

GhostBuster

 

גם אני התלבטתי דיי הרבה זמן, בהתחלה לגבי דגמים, ואז בעיקר מאיפה להזמין,

בסוף הלכתי על BG, באמת לא נראה שבמחירים האלה לאיכות וידאו כזה יש תחרות.

 

elians

 

 

מצורפת תמונה



[ATTACH=CONFIG]410602[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]410601[/ATTACH]

 

 

זה לא מפריע שכבלי הטעינה לפלאפונים יורדים ככה מטה כשמחברים אותם?

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם

אהלן חבר'ה, מחפש מצלמה לרכב (לרכישה בארץ) ליום הולדת של אביה של בת זוגתי.

צריך להיות משהו יותר מתקדם מהבסיסיות (סה''כ, מתנה ליום הולדת :) ).

 

נתקלתי במצלמה DOD LS430 שממליצים עליה כאן:

http://www.kvishim.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A9%D7%91%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA%D7%99/

 

מה דעתכם עליה? אשמח להמלצות אלטרנטיביות, 1000 ש''ח נראה לי טיפה מוגזם.

 

פורסם

בארץ יש לך את ה-DODים למיניהם (LS430W, LS460W, LS360W וכו') באיזור המחיר של ה-900-1000 שקל, יבואן no-risk ספונסר כאן בפורום.

יש לך HPים בסביבות 700 שקל

ויש לך Vicoים מ-350 שקל בערך והיבואן vico-israel גם ספונסר כאן בפורום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הוא לא ספונסר. הוא פשוט מוכר את המוצר שלו דרך השרשור הזה (בניגוד לחוקי הפורום) ובאתר P1000.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

מעניין, היה שלב כלשהו שבו הוא היה ספונסר לאחר שהוא הורחק מפה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אהלן חברים,

מה דעתכם על כל עניין מצלמות הWIFI שקיימות בשוק?

ראיתי כמה נחמדות, המחיר שלהן קצת פחות השאלה אם יש למה להשקיע?

דבר נוסף שזה מעלה לי, האם יש אפשרות להוציא את הזיכרון מהמצלמה ולשים בסמארטפון ולצפות בסרטונים, למשל במקרה של תאונה כדי לראות שזה הוקלט וכאלה?

מה דעתכם?

פורסם
GhostBuster

 

גם אני התלבטתי דיי הרבה זמן, בהתחלה לגבי דגמים, ואז בעיקר מאיפה להזמין,

בסוף הלכתי על BG, באמת לא נראה שבמחירים האלה לאיכות וידאו כזה יש תחרות.

 

elians

 

 

 

זה לא מפריע שכבלי הטעינה לפלאפונים יורדים ככה מטה כשמחברים אותם?

 

לאו דווקא, זה ישר לידיים של הבת זוג , ואם היא לא רוצה להחזיק, פשוט תוקעת אותו על הסוכך שמש הצמוד.

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
גם אצלי הופיע returned to overseas המקולל, מקווה שזה תקין:

 

כפי ש- epiphone אמר, כנראה שזה תיאור לא טוב של הסטטוס.

מצאתי עוד מישהו ששאל על הנושא באתר אחר:

111111111.jpg

פורסם
בארץ יש לך את ה-DODים למיניהם (LS430W, LS460W, LS360W וכו') באיזור המחיר של ה-900-1000 שקל, יבואן no-risk ספונסר כאן בפורום.

יש לך HPים בסביבות 700 שקל

ויש לך Vicoים מ-350 שקל בערך והיבואן vico-israel גם ספונסר כאן בפורום.

 

תודה על ההמלצות!

ה-VICO נראת מעניין. מה דעתכם על הVICO SF2 ב590 ש''ח?

http://dash-gadget.co.il/%D7%94%D7%9E%D7%95%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A9%D7%9C%D7%A0%D7%95/camera-vico-sf2-detail

 

פורסם

צור איתו קשר:

 

ממליץ לך על VICO SF2, מצלמת מותג במחיר יחודי לחברי הפורום .

 

ותראה את החתימה שלו:

מצלמות דרך הטובות בעולם VICOVATION



VICO SF2 במחיר מיוחד 320 ש"ח.

http://www.vicovation.co.il

התקשרו להזמנות 0549008174

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...