אהלן חברים!
אני נובר כאן בפורום כבר כמה ימים ובכלל בweb, אז דבר ראשון מרשים ונחמד לראות שרשור שרץ כבר שנתיים וחצי בערך וכל זה על מצלמה לרכב?! סתם, סתם שאפו, למדתי המון רק מהקריאה כאן...
אז ככה, המטרה היא למצוא מצלמה עם:
1. איכות תמונה טובה גם בלילה (זיהוי מספרי רכב גם בלילה)
2. שתצלם בלופ בלי לאבד פרטים בדרך
3. ג'י סנסור כמובן
4. GPS, לא מבין מה התועלת אשמח להסבר קצר
5. אולי הפרט שהכי חשוב לי, מצלמה שתצלם גם את תא הנוסעים\נהג [לא דובר כאן הרבה בעניין לפחות ממה שאני הצלחתי לקלוט (בכל זאת יש כאן עוד רגע 300 דפים) אשמח לקבל המלצות בעניין)
6. תקציב 100$ +-
זהו פחות או יותר,
אשמח להמלצות מניסיונכם
אם החסרתי משהו חשוב יותר מאשמח להכוונה כלשהי
תודה מראש,
אליעד