Jump to content

eliad984

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של eliad984

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. נראה מעניין מאוד הקורא כרטיסים הזה, יכול להיות אחלה פתרון! תודה!
  2. תודה רבה!
  3. מה אתם אומרים?
  4. אהלן חברים, מה דעתכם על כל עניין מצלמות הWIFI שקיימות בשוק? ראיתי כמה נחמדות, המחיר שלהן קצת פחות השאלה אם יש למה להשקיע? דבר נוסף שזה מעלה לי, האם יש אפשרות להוציא את הזיכרון מהמצלמה ולשים בסמארטפון ולצפות בסרטונים, למשל במקרה של תאונה כדי לראות שזה הוקלט וכאלה? מה דעתכם?
  5. מה דעתכם? שבת שלום!
  6. אהלן חברים! אני נובר כאן בפורום כבר כמה ימים ובכלל בweb, אז דבר ראשון מרשים ונחמד לראות שרשור שרץ כבר שנתיים וחצי בערך וכל זה על מצלמה לרכב?! סתם, סתם שאפו, למדתי המון רק מהקריאה כאן... אז ככה, המטרה היא למצוא מצלמה עם: 1. איכות תמונה טובה גם בלילה (זיהוי מספרי רכב גם בלילה) 2. שתצלם בלופ בלי לאבד פרטים בדרך 3. ג'י סנסור כמובן 4. GPS, לא מבין מה התועלת אשמח להסבר קצר 5. אולי הפרט שהכי חשוב לי, מצלמה שתצלם גם את תא הנוסעים\נהג [לא דובר כאן הרבה בעניין לפחות ממה שאני הצלחתי לקלוט (בכל זאת יש כאן עוד רגע 300 דפים) אשמח לקבל המלצות בעניין) 6. תקציב 100$ +- זהו פחות או יותר, אשמח להמלצות מניסיונכם אם החסרתי משהו חשוב יותר מאשמח להכוונה כלשהי תודה מראש, אליעד
×
×
  • תוכן חדש...