Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

החלטתי לוותר על הנושא, נראה לי מסורבל מידי,

אני לא רוצה חוט מכוער מהמראה עד למצת, לא נראה לי שאסתדר עם העברת הכבל בצורה נסתרת (ובטח הוא יהיה קצר מידי),

ואם כבר אז חשבתי על מצלמה עם יותר מעדשה אחת (לדוגמא, צילום גם מקדימה וגם מאחור), ואז זה נהיה אפילו מסורבל עוד יותר.

 

תודה בכל מקרה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החלטתי לוותר על הנושא, נראה לי מסורבל מידי,

אני לא רוצה חוט מכוער מהמראה עד למצת, לא נראה לי שאסתדר עם העברת הכבל בצורה נסתרת (ובטח הוא יהיה קצר מידי),

ואם כבר אז חשבתי על מצלמה עם יותר מעדשה אחת (לדוגמא, צילום גם מקדימה וגם מאחור), ואז זה נהיה אפילו מסורבל עוד יותר.

 

תודה בכל מקרה.

אם יש לך רכב סטנדרטי, הכבל לא יהיה קצר מדי (מניסיון עם כמה מצלמות בכמה רכבים).

פורסם
אני בדיוק היום העברתי את הכבל ללא שום בעיה בצורה כזו,

ללא פירוק וללא התעסקות עם משהו ברכב (גם ליסינג).

ככה זה נראה -

 

2uy0h11.jpg

 

rc8p5j.jpg

 

29c100h.jpg

 

אתה יכול בבקשה להעלות תמונות שבהן רואים את המצלמה עצמה, כדי לראות אית התוצר הסופי נראה באופן מלא?

פורסם

לאחר המלצתכם על מצלמת gw1h קניתי ומרוצה.

 

כרגע אני מחפש המלצה למצלמה באותה רמה אך שמצלמת גם לאחור וגם קדימה - 2 עדשות.

 

תודה.

פורסם (נערך)

גם אני יכול להגיד (אומנם לאחר שימוש בסה"כ של יום אחד),

לאחר שראיתי את הסירטונים שאני מרוצה מאוד,

איכות הצילום ביום טובה מאוד וגם בלילה לא רעה בכלל,

המצלמה עלתה 159.15 ש"ח ב BG, כרטיס הזיכרון עלה 95 ש"ח.

בתקווה שתעבוד כמו שצריך לטווח ארוך.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם
תודה.

אבל זה גם משהו שיבחינו בו מבחוץ.

אני מחפש הפרדה בין העדשה לבין הגוף.

נו לא שמעת על ה MOBIUS ??? בדיוק את זה היא מאפשרת - המצלמה הכי שימושית ועם הכי הרבה שימושים שנתקלתי עד היום בלי התפשרות על האיכות.

פורסם
ההזמנה שלי מ1.12.14 מאתר Banggood סוף סוף הגיעה.

 

אני אשמח לראות סרטונים שאתה צילמת איתה.

מתי שתוכל להעלות,אני רוצה לבדוק את האיכות והאם כדאי לקנות את המצלמה :-P

פורסם

המפצל הגיע היום .

המלמה תותקן בשישי קרוב אצל מתקין מערכות סטריאו

עידכונים אחר כך :)

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם (נערך)

יש לי בעיה - ונדליזים בשעות הלילה. כבר כמה פעמים שברו לי את מראות הצד של הרכב.

 

האם יש מצלמה שתצלם בשעות הלילה.

 

אני חייב לתפוס את המנוול שמחבל לי ברכב.

 

ועוד משהו לסיום

 

יש למישהו המלצה למצלמת רוורס + מסך לרכב. שיהיה איכותי (בהזמנה מחו"ל - נמאס מהיקרנים בארץ איזה מתקין ניסה למכור לי מערכת סינית NONAME ב 1200 ש"ח) -

לגבי התקציב אני לא סגור העיקר שמצלמת הרוורס תצלם היטב גם ביום וגם בלילה.

 

תודה רבה

עריכה אחרונה על ידי eliazer676
פורסם (נערך)

 

(מקווה שהקובץ עלה באיכות נורמלית, כי Youtube בהתחלה העלה על 360P)

 

 

AMOS

 

בשביל מה אתה הולך למתקין?

זה ממש לא מסובך.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...