Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגע שאיבדת את הגיבוי של פייפל, אתה יכול לשכוח מלקבל מהם עזרה.

מבחינתי, במשפט הזה הגדרת חנות שאינה אמינה ולא מומלצת.

 

אני חוזר שוב, לאור הניסיון האישי שלי - אני קיבלתי מהם מוצר מזוייף, תגובת החנות הייתה

לא רצינית בעליל ודי מזלזלת, אני לא אקנה שם יותר וכך אמליץ גם לאחרים.

 

זה שאתה (ואחרים) קניתם מצלמה מקורית משם לא אומר שמי שמזמין היום יקבל כזו גם הוא, החנויות

מחליפות ספקים באופן תכוף ובהתאם להצעות מחיר.

 

קיבלתי את המצלמה כ 40 יום אחרי התשלום, כך שלמשוך אותי מעבר ל 45 יום לא היה קשה מאוד מבחינתם.

 

אני רוצה לחזור על זה - סחורה מזוייפת יכולה להתגלות בכל חנות, אך ההתנהלות שלאחר מכן מראה שככל הניראה

החנות יודעת על כך וגם אם לא אז לא כל כך אכפת להם, מדובר בשירות לקוחות ירוד ובטח לא כזה המאפיין חנות "מומלצת ואמינה".

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל שוב פעם אני לא דיברתי על החנות עצמה או על השירות לקוחות שלהם, אני נטו דיברתי על מוצר ספציפי שהם מוכרים.

מבחינתי כל חנות שמאפשרת תשלום דרך פייפל היא אמינה, זה שהגעת למצב שלא ניתן לפתוח קייס בפייפל זו הטעות שלך.

 

אפשר ליפול על זיופים ומוצרים שונים בכל חנות סינית גדולה, וגם לקבל חרא שירות לקוחות אבל ברגע שיש לך את הגיבוי של פייפל כל זה לא משנה.

לא קיימת כמעט שום חנות שתבוא אליה בטענות בלי גיבוי של פייפל והם יעזרו לך במהירות וביעילות, הם יודעים שאתה לא יכול לעשות כלום אז אוטומטית הם מתעלמים ממך.

פורסם

100%, אני מבין לגמרי מה שאתה אומר. העיניין הוא שאם אתה מוריד את אספקט האמינות של החנות ומשאיר רק

את זה שהמוצר הזה ספציפית אמין - מי מבטיח לו שאתמול באנגגוד לא קיבלה מחיר טוב יותר מספק אחר ולכן

ה G1WH של היום מגיעה ממקום שונה לגמרי מאשר זו שרכשת לפני אי אלו חודשים?

 

אם אני זוכר נכון, בעבר המלצת על FOXOFFER - האם לדעתך גם הם היו פועלים כך במקרה בו נתגלה שהם שלחו מצלמה

מזוייפת (ולצורך העיניין במהלך ההתכתבויות חלפו 45 הימים של פייפאל)?

פורסם

תראה כל עוד החומרה והמפרט זהה למה שמובטח באתר, אז זה לא ממש משנה איפה הרכיבו את המצלמה או מי הספק.

 

מFOXOFFER הזמנתי מצלמה בזמנו והיא התקלקלה לי אחרי חצי שנה+-, הם ביקשו ממני לשלוח להם בחזרה את המצלמה.

אחרי שהם קיבלו את המצלמה הם נתנו לי שתי אופציות או שהם ישלחו לי מצלמה משומשת מדגם זהה במצב עובד(היה לדגם של המצלמה הזאת בעיה עם כרטיסי זיכרון) או שהם יתנו לי החזר חלקי של 40% או 50% לא זוכר בדיוק.

העדפתי לקחת את ההחזר החלקי ולקנות מהם מצלמה חדשה.

 

אם הייתה קונה מFOXOFFER לא הייתה מגיע למצב כזה בכלל, אתה הזמנת G1W-C וקיבלת בכלל G1W "מזויפת" זו פאשלה רצינית.

פורסם

אם הייתה קונה מFOXOFFER לא הייתה מגיע למצב כזה בכלל, אתה הזמנת G1W-C וקיבלת בכלל G1W "מזויפת" זו פאשלה רצינית.

זה בדיוק מה שאני מנסה לומר, עדיף לשלם מחיר יקר בכמה דולרים מאשר לקנות ממוכר שלא רק

שעושה פאשלות כאלו אלא גם מנסה לנפנף את הלקוח באינספור שטויות, מריחות ובוחר להתעלם לחלוטין מהפאשלה שלו.

 

אם זה קרה היום עם ה G1W-C וזו תגובת החנות, מחר זה יכול לקרות עם ה G1WH או כל מוצר אחר.

פורסם

זה לא בהכרח נכון, אם עכשיו משהוא מקבל מצלמה מזויפת אז הוא פותח קייס ובסופו של דבר הוא יקבל החזר כספי, ואם הוא קיבל מצלמה תקינה אז הוא חסך לעצמו כמה דולרים.

במקרה כמו שלך אם הייתה פותח קייס ולא נותן להם למשוך את הזמן אז כנראה שכבר הייתה מקבל החזר ממזמן, אבל עכשיו אתה תלוי בחסדים שלהם וזה מצב בעייתי.

 

אבל אם תסתכל, אתה בין הראשונים שקנה מהם את הG1W-C, ועוד בלי שום חוות דעת או תגובות באתר על המצלמה.

אתה צריך להבין שיש הבדל בין זה לבין לקנות מצלמה שקנו אותה כבר יותר מ2000 אנשים ושיש עליה עשרות ביקורות חיוביות.

פורסם

אתה צודק, אך גם להמתנה מצטברת של כשלושה חודשים למצלמה יש ערך כלשהו.

 

אכן, הטעות שלי הייתה בכך שלא פתחתי קייס - זה קרה הרבה "בזכות" המשלוח שלקח הרבה זמן

וגם בגלל הביקורות המעולות שקראתי לגביהם כאן בפורום, ביקורות אלו גרמו לי לחשוב שאני מתנהל מול

חנות רצינית והוגנת.

פורסם (נערך)

לא משנה מול מי אתה מתנהל, ברגע שנשארו לך מספר ימים בודדים לפתוח תיק בפייפל, תפתח.

גם אם יש לך מספר מעקב והפריט כבר נמצא בארץ.

עד שלא קיבלת את הפריט וראית שהוא מה שהזמנת ושהוא תקין, תשאיר לך את האפשרות לפתוח תיק.

הם קצת יתבאסו אבל עדיין יעבדו בשבילך על מנת שתסגור את התיק.

אני למדתי את הלקח הזה על פריט ממש זול של פחות מ10$.

 

חוץ מזה, קח ממני עצה:

אני כותב בדף מסודר את כל הפריטים שאני קונה, מאיזה אתר קניתי, באיזה מחיר (מט"ח זר) קניתי וכמה שקלים נגבו בפועל אחרי העמלות של פייפל, באיזה תאריך בוצעה הרכישה ועד איזה תאריך נשאר לי ה"ביטחון" מפייפל.

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם

לא יודע אם התפספסה השאלה אז שואל שוב.

 

עזרתכם נידרשת......

A118 או G1W-C

 

59 דולר לראשן מול 42 לשני באתר בנגגוד

 

על מה הייתם הולכים?

פורסם (נערך)
לא הספיקו לך החוויות שלי ברכישת ה G1W-C מבאנגגוד, או שפשוט לא קראת?

 

אם לא, אתה בהחלט מוזמן לנסות את מזלך איתם עם מצלמה זו.

 

לי לא הספיק דבר כי מעולם לא רכשתי מצלמת דרך.

בלי שום קשר יש לי ניסיון מצויין עם BG למרות שקראתי כאן על מישהו שקיבל מוצר מזוייף\פגום מהם. אבל בכל זאת, מקרה בודד לא מעיד על הכלל.

רק השבוע קיבלתי מהם מוצרים ללא בעיות איכות\מקוריות וכוי"ב

לפי הלוגיקה הזו צריך לסגור את כל החשבונות ב אלי\איביי\DX וחבריהם.

 

ובכל זאת..... הפער מצדיק ללכת לכיוון ה A118 ?

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי ilanafri
פורסם (נערך)
לי לא הספיק דבר כי מעולם לא רכשתי מצלמת דרך.

בלי שום קשר יש לי ניסיון מצויין עם BG למרות שקראתי כאן על מישהו שקיבל מוצר מזוייף\פגום מהם. אבל בכל זאת, מקרה בודד לא מעיד על הכלל.

רק השבוע קיבלתי מהם מוצרים ללא בעיות איכות\מקוריות וכוי"ב

לפי הלוגיקה הזו צריך לסגור את כל החשבונות ב אלי\איביי\DX וחבריהם.

 

ובכל זאת..... הפער מצדיק ללכת לכיוון ה A118 ?

 

תודה

אילון

A118 מצלמה

מצוינת רק.רק התושבת שאתה מקבל אתה צריך להדביק{אתה מקבל מדבקה חזקה}לא ניתן אחרה זה לשנות מקום אחרה זה.

עריכה אחרונה על ידי david86

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

היי חברים

 

העליתי סירטון שממחיש את ההבדלים בין העדשות של VICOVATION למצלמה סינית טיפוסית.

ב-VICOVATION העדשות 6 במספר עם אופטיקה מעולה ועשויות מזכוכית , במצלמה סינית רגילה כ-4 עדשות מפלסטיק.

למי שלא מבין בחום (בקיץ) הפלסטיק מתכהה ומתעוות ולכן יש איבוד פוקוס למצלמות הזולות.

 

כדי להבחין בהבדלים , שקלתי את העדשות . הפלסטיק קל יותר.

 

כמו כן עוד דבר ששמתי לב אליו, ב-VICOVATION העדשות נעולות עם בורג סגר ובמצלמות הסיניות העדשות מודבוקות עם דבק בלבד.

תמונה של הסגר וסרטון מצורף .

IMG_2572.JPG

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...