Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
כרטיסי זיכרון מומלץ לקנות ממוכר אמין מחו"ל.

למוביוס לא צריך CLASS גבוה במיוחד. ממליצים על CLASS 4 אפילו.

כמובן שתקנה רק מחברה מוכרת ולא סתם כרטיס גנרי כזה בלי אבא.

לדעתי, יש להימנע מכרטיסי sandisk (יש איתם המון בעיות).

אתה יכול להסתדר עם כרטיס 32GB CLASS 4 בהרבה פחות מ-100 ש"ח (50-70 ש"ח).

חברות מוכרות: samsung, transcend, Kingstone. (אני ממליץ על transcend).

.

 

בקשר לכרטיסי זיכרון, מישהו יכול להמליץ על מוכר אמין באיביי?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא נראה לי שההבדל במחיר לכרטיסי הזיכרון מצדיק הזמנה מחו"ל,

לפחות אני לא מצאתי שם משהו שנראה משתלם, מה שזול בצורה מחשידה כנראה גם מזויף,

ומה שנראה באמת נראה אמין ומקורי מגיע ממש קרוב למחירים של קנייה בארץ.

אם פספסתי משהו ויש איזו הפתעה אשמח לשמוע. (ולהזמין).

 

 

so far so good so what

פורסם

אני לא יודע לגבי המפצל הספציפי שהעלת, אבל אני משתמש במפצל שרכשתי מאיביי בכמה שקלים

כבר כשנתיים חצי והוא עומד בכל המשימות שביקשת (מצלמה+סלולרי קבוע, לעיתים מצטרף מטען נוסף).

פורסם

אז בשעה טובה ומוצלחת, הDVR027 התפגרה סופית.

מחפש מחליפה ראויה.

לפני כשנה + - מומלצת הפורום הייתה המוביוס. רכשתי אותה ואני מאוד מרוצה מהרכישה.

האם התעדכן משהו לאחרונה? עברתי כמה דפים אחורה וראיתי שכעת ממליצים על מצלמות אקסטרים ושנכנס ייבואן כלשהו לפורום.

 

מה מומלץ למשתמש הסביר שרק רוצה איכות תמונה ממש טובה, מצלמה קומפקטית יחסית שלא תפריע לשדה הראייה, ולא להתעסק עם המצלמה אף פעם?

תקציב 300-400 ש"ח עדיין מספיק או שאנחנו מדברים על סדרי גודל אחרים של מחיר?

 

אלי.

פורסם
לא נראה לי שההבדל במחיר לכרטיסי הזיכרון מצדיק הזמנה מחו"ל

כן נראה לי שאין הרבה הבדל, בארץ יש כרטיס של חברת

Transcend‏ 32 GB קלאס 4 ב 78 ש"ח (קלאס 10 84 ש"ח)

 

אני אישית הזמנתי כבר 4 כרטיסי 32 G של סאנדיסק מאיביי במחיר של 72 ש"ח ליחידה מאותו מוכר. חסכון של בערך 20-30 שקל מהארץ.

 

למרות מה שכתבתי למעלה, אפשר גם לקבל לינק למוכר?

פורסם (נערך)

איך מדגדג באצבעות לקנות את ה GOPRO3 WHITE מבזקסטור.. (אולי אפשרי גם אם אתם לא יכולים לשדרג תשתית)

 

300 ומשו שקל במקום אלפיה - נשמע טוב.

 

עריכה - כן אפשר,אבל אז זה כבר לא 300 ומשו שקל אם כי כמעט 800

 

Screenshot_2015-01-03-21-40-18[1].jpg

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

לפני חודש ו-4 ימים קניתי מ banggood מצלמה והמשלוח עדיין לא הגיע.

במעקב משלוחים רשום שזה נשלח בכלל מסינגפור למלזיה ואז returned to overseas. לפני שבוע דיברתי איתם כדי לברר מה עם זה ואמרו לי לחכות, שלחתי שוב לפני יומיים ועכשיו לא עונים.

 

נקווה לטוב.

פורסם

הG1W מרסטרת את עצמה בכל הפעלה, כלומר שהלופ רקורדינג מבוטל וכל ההגדרות הנ"ל.

כל התנעה של הרכב דורשת הגדרה מחדש, ממש לא נעים.

גירסת התוכנה היא מה ש...M3X7R3M3 העלה, המקורית לG1W.

ההשערה שלי שהבטריה לא פועלת כלל, לא מתבצע כיבוי תקין, מה עושים?

אגב, זה אחרי פחות משנה של שימוש מועט מאוד(!) שברוב הזמן ישבה בתא כפפות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...