Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

מה אתם אומרים על המצלמה של מידלנד: [h=2]Street Guardian GPS[/h]מישהו כאן ניסה אותה?

תודה רבה

אומי

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש להם כמה דגמים לפי מה שראיתי, על איזה מדובר?

אגב הפלסטיקה נראית דומה עד כדי זהה ל-A118

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

המצלמה הזו: http://www.midland.co.il/product/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-street-guardian-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-full-hd-gps/

לא מצאתי שם דגם יותר מדויק

אני לא אתפלא אם אותה מצלמה נמכרת בכמה מותגים, או אפילו רק הפלסטיקה.

 

החיפוש ממש דפוק, A-118, זה טוב רע או מכוער?

עריכה אחרונה על ידי אומי5

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

הדגם הזה לא נראה כמו ה-A118 האמת, לא מצאתי דגם דומה גם בחיפוש באיביי על המותג, ואין שום אינפורמציה מועילה בלינק.

יחסית ל-800 שקל נראה לי יותר מדי, עדיף כבר את ה-Vico Marcus שהוצע פה באיזה 300 שקל פחות.

 

אגב פנה מקום בה"פ

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לצורך העניין אני קונה אותה ב600, פיניתי מקום.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לא רואה סיבה לרכוש מצלמה כזו ב600 ש"ח.

האיכות תמונה שלה היא לא משהו מיוחד.

כנס לdashcamtalk תיסגר על מצלמה שמתאימה לך ותרכוש אותה.

600 ש"ח על מצלמה כזו זה הרבה יותר מידי.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

חברים אני עומד לקנות את ה g1w-c מפה:

 

http://www.ebay.com/itm/Capacitor-G1W-C-Car-Dash-Camera-NT96650-Chip-AR0330-Lens-W-Mirro-Mount-Hard-Wire-/281383805904?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4183c823d0

 

רציתי לדעת האם ה hard wire משמש לחיבור המצלמה לחשמל הקבוע של הרכב (במקום לחבר למצת).

 

כמו כן אני מתלבט האם בכלל שווה לקנות את הבאנדל הזה (אולי הרכיב הזה לא טוב, או לחילופין שכשאני אלך לחשמלאי שיחבר לי את החשמל הוא יביא לי בסכום שאני משלם גם את הרכיב).

 

האם צריך לקנות עוד משהו (פרט לכרטיס זיכרון?)

 

תודה לעונים!

פורסם

אמת - הרכיב הזה מחבר את המצלמה למתח קבוע, אין צורך בשום דבר חוץ מכרטיס זיכרון.

לגבי המחיר אני לא מעודכן מי יודע מה, אבל אני קניתי את ה-G1WH בבאנדל עם תופסן מראה במחיר מאוד דומה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

טוב,

קראתי כאן אני חושב 80% מהעמודים בפוסט ואני צריך התייעצות קטנה ברשותכם.

בעקרון, אני מאוד מתלבט בין מצלמת רכב לבין מצלמת אקסטרים כמו SJ4000 שתהיה מותקנת כדרך קבע ברכב ובעת הצורך (צילום במים למשל)

להוציא להשתמש ולהחזיר.

הדבר הזה מקובל? כי אני רואה מעט מאוד שמזמינים כאלה מצלמות ומשתמשים בהן באמת לצורך מצלמת רכב.

שנית, במידה ואלך על מצלמת רכב רגילה, אשמח לקבל קישור ממקור אמין למוביוס, תודה רבה!

*עניין התקציב לא רלוונטי כרגע.

פורסם

טוב, הגיעה ה G1W-C מבאנגגוד - במילה אחת, אכזבה!

 

נתחיל מהיתרונות:

- הגיעה ארוזה היטב.

- רוב המצלמה ממתכת ולא מפלסטיק (כמו למשל ב G1WH).

 

חסרונות:

- איכות תמונה גרועה מאוד, בכלל לא קרובה לרמה של ה G1WH.

- המצלמה לא נכבית בסגירת סוויץ', ושום ניסיון שלי לגרום לכיבוי אוטומטי לא צלח.

- זווית צילום נראית צרה מאוד, גם אופקית וגם רוחבית - לתחושתי ההבדל מאוד משמעותי לעומת אחותה בעלת הסוללה.

- משלוח ארוך מאוד.

 

המסקנה שלי היא שככל הנראה לא מדובר במצלמה "מקורית" אלא בזיוף לא איכותי במיוחד.

חד משמעית, העצה שלי היא לא לקנות מצלמה זו מבאנג-גוד.

שלחתי להם מייל עם טענותיי, כעת אני ממתין לתגובתם לנושא.

במידת הצורך אפרק את המצלמה על מנת לבדוק האם היא בעלת החומרה המוצהרת בדף המכירה.

 

בהמשך אעלה גם קטע שצילמתי היום עם המצלמה להתרשמותכם.

 

למי שיש מצלמה כזאת - כמה זמן היא יכולה לצלם ללא מקור מתח?

פורסם
טוב, הגיעה ה G1W-C מבאנגגוד - במילה אחת, אכזבה!

 

נתחיל מהיתרונות:

- הגיעה ארוזה היטב.

- רוב המצלמה ממתכת ולא מפלסטיק (כמו למשל ב G1WH).

 

חסרונות:

- איכות תמונה גרועה מאוד, בכלל לא קרובה לרמה של ה G1WH.

- המצלמה לא נכבית בסגירת סוויץ', ושום ניסיון שלי לגרום לכיבוי אוטומטי לא צלח.

- זווית צילום נראית צרה מאוד, גם אופקית וגם רוחבית - לתחושתי ההבדל מאוד משמעותי לעומת אחותה בעלת הסוללה.

- משלוח ארוך מאוד.

 

המסקנה שלי היא שככל הנראה לא מדובר במצלמה "מקורית" אלא בזיוף לא איכותי במיוחד.

חד משמעית, העצה שלי היא לא לקנות מצלמה זו מבאנג-גוד.

שלחתי להם מייל עם טענותיי, כעת אני ממתין לתגובתם לנושא.

במידת הצורך אפרק את המצלמה על מנת לבדוק האם היא בעלת החומרה המוצהרת בדף המכירה.

 

בהמשך אעלה גם קטע שצילמתי היום עם המצלמה להתרשמותכם.

 

למי שיש מצלמה כזאת - כמה זמן היא יכולה לצלם ללא מקור מתח?

מבעס לשמוע כמעט קניתי את שלי שם, החלטתי לעשות אנד דן די נו, וגרב בסט ניצח.

אני דווקא מבסוט מהמצלמה שקיבלתי.

איכות הבנייה טובה, עשוייה מפלסטיק.

כנראה שנפלת על אחת מזוייפת.

איך הקופסא של המצלמה נראת?

יש לה חיבור hdmi?

כמה שילמת על התענוג?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...