Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תנסה לעשות את זה:

תפתח סוויץ ואל תניע, תעמוד ככה דקה עם המצלמה כבויה אבל במצב טעינה (שיהיה מתח בחיבור - בינתיים הקבל שבפנים יספיק להיטען).

לאחר אותה דקה, תניע.

 

מה שקורה, אתה פותח סוויץ ומניע אבל ההנעה מנתקת את המכשירים (רדיו, חיבור מצת, חשמל כללי..) ומאפשרת לאחר ההנעה את חידוש הקשר.

הקבל שבמצלמה עדיין לא הספיק להיטען לגמרי עד הסוף.

 

כמובן שאלו עצות בשימוש ראשוני במצלמה עם קבל.

לאחר נסיעה, הקבל אמור להישאר טעון לכמה ימים.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש את זה.

http://www.banggood.com/NT96650-HD-1080P-30FPS-G1W-27-Inch-LCD-Car-DVR-Camera-Recorder-p-930385.html

 

ואת שלי מסתבר הזמנתי מפה:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_67201.html

יש גם קופון איפה שהו רק צריך לחפש. יצא משהו בסביבות 43 דולר.

 

לגבי הקבלים, גם לאחר נסיעה של 20 דקות והנעה אחרי 5 שעות קורה אותו סיפור.

פורסם

ברשותך, מה זאת אומרת "מסתבר שהזמנתי מפה", אתה לא יודע מהיכן הזמנת?

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

את בנגגוד אני פשוט מכיר ואת גירבסט לא. נשמע שהניסיון שלך איתם טוב כי שבועיים זה סביר בהחלט (לא?), בגלל זה רציתי להבין בוודאות אם משם הזמנת.

תודה בכל מקרה,

בן.

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אני חושב שמה שאתם מזמינים בבנגדוד זה זיוף ולא המצלמה המקורית.

על המקורית יש את לוגו החברה blueskyes והיא מגיעה בקופסה כחולה עם הלוגו.

המחיר באיביי למקורית הוא אותו המחיר, למה לקנות זיוף?

פורסם

מי פה משתמש/השתמש ב- G1W / G1W-C / GW1-H?

אשמח לדעת מכם כמה זמן אתם משתמשים במוצר הזה? והאם היה לכם בעיות איתו?

במידה וכן, תוך כמה זמן המוצר התקלקל?

פורסם

צריך המלצה למצלמת רכב עם שני עדשות

שמצלמת גם את פנים הרכב

 

 

מצאתי שני דגמים

רציתי לדעת אם הם טובים

 

או אם יש לכם המלצה אחרת

 

הקנייה היא כאן בארץ בלבד

 

 

 

http://www.alltech.co.il/product20289.aspx

 

 

http://gadgets-car.co.il/car-camera-...amera-Recorder

 

הנה לינק למפרט של הראשונה

http://www.trait-tech.com/product/T-...ion-black.html

 

 

 

מצלמת דשבורד זה טוב

אבל כבר שמעתי מכמה אנשים ששוטר עצר אותם על חגורת בטיחות או דיבור בטלפון

מה שלא היה ולא נברא

 

 

אז אני רוצה לסגור את האפשרות הזאת

שהמצלמה תצלם גם לבפנים

 

 

 

 

האם באיכות צילום של המצלמה הזאת יראו מספר של רכב שנמצא מקדימה של הרכב ?

 

האם השטח שהמצלמה קולטת שונה ממצלמות עם עדשה אחת ?

 

ראיתי בסרטונים שברשת את ההקלטות של המצלמה הזאת

ושם רואים כאילו לקחו שני סרטים של 1920 שמו אחד ליד השני = 3840

וצופים בזה כאילו הסרט נדחס מהצדדים לבפנים (כאילו צופים בסרט 9*16 על מסך 3*4)

 

זה בגלל קודקים או ככה רואים את הסרטונים של המצלמות האלו

האם אפשר ליראות רק סירטון אחד (רק צד אחד של המצלמה) ?

פורסם (נערך)
צריך המלצה למצלמת רכב עם שני עדשות

שמצלמת גם את פנים הרכב

...

http://gadgets-car.co.il/car-camera-...amera-Recorder

לי היה מצלמה מהדגם הנ"ל.

צילום חוץ:

https://www.youtube.com/watch?v=QS_K_WOkD0I

צילום פנים:

https://www.youtube.com/watch?v=qzJo39BUdgM

 

איכות תמונה טובה מאוד, ביוטיוב יש ירידה של איכות הצילום.

איכות קול זוועתית, ייתכן ששלי הייתה פגומה החל מהתחלה.

לא תוכל להשתמש באופציה של הנוגד סינוור שקיים במראת הרכב המקורית.

לי היה את הדגם עם מצלמה לחוץ הרכב ומצלמה נוספת שמתחברת עם חוט שמיועדת לאחורי הרכב שבה השתמשתי כמצלמת פנים, במצלמה שאתה ציינת יש אומנם מצלמת פנים מובנת, אך עקב כך היא יותר ארוכה מה שלדעתי יפריע לך בהורדת סכי השמש.

 

ולמה לקנות בארץ? קניה מחו"ל היא בשליש מחיר ואף פחות.

עריכה אחרונה על ידי Ron Poh

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...