Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מעדיף בארץ כי אם יש בעייה יש למי לפנות

 

 

את הסירטונים אתה רואה בנפרד (צילום אחורי לחוד וצילום קידמי לחוד)

או שרואים את שניהם בו זמנית

או שיש אופציה גם וגם ?

 

 

האם הצילום לילה נראה גם טוב ?

 

 

 

 

 

ותודה על התשובה

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

G1W-C מקורית חדשה, מהרגע הראשון כל כ30 שניות נכבת ונדלקת וממשיכה לצלם,

כתוצאה חצי מהקבצים פגומים.

מה יכולה להיות הסיבה?

פורסם
שלום לכולם

עברתי פה ברפרוף על כמה הודעות אבל לא ראיתי משהו שהבנתי אם הוא מתאים לי או לא. אני לא מתמצא בתחום ונראה לי שמיציתי מה שיכולתי ללמוד מקריאה לא מודרכת

 

אני מעוניין במצלמה עם התכונות הבאות לפי סדר החשיבות, כל דבר אחר אופציונאלי :)

- עד 250 ש"ח (אפשרות לקניה בחו"ל). אם יש משהו שווה מוכן להגדיל תקציב עד 300 ש"ח

- התקנה קבועה ברכב (עמיד בחום וכאלה) וללא כבלים (סוללות? יכול להיות נטען אבל אני לא רוצה שיהייה לי קבוע כבל מחובר מול הפרצוף בנסיעות של שעתיים לכיוון)- רצוי כזו שיודעת מתי אני מתחיל נסיעה (חיישן G? ונכבת 5 דקות אחרי עצירה) אבל לא חובה

- איכות מספיק טובה כדי לקרוא לוחית רישוי במרחק של כ-15 מטר בלילה (עם אורות דולקים כמובן) וזוית צילום של 55 מעלות לפחות (אמור להיות מספיק כדי לכסות את כל הפגוש של הסויפט שלי)

 

תודה לעוזרים!

 

עדין רלוונטי :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

תקנה את הG90-7S ב85.99$, זו כרגע המצלמה הכי טובה שיש ביחס למחיר.

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html code: DG7SLG

זה יוצא קצת יותר מ300 ש"ח אבל שווה לך להוסיף את העוד 40 ש"ח.

 

נתחיל עם זה שאין דבר כזה מצלמה עמידה בחום, לגבי הכבל תלך למתקין שיעביר לך כבל נסתר מתחת לקורה.

כל מצלמה היום נדלקת ברגע שאתה פותח את הסוויץ ונכבית ברגע שהוא נכבה, היא יכולה גם להיכבות בדיילי של כמה דקות(אתה יכול לקבוע את זה בהגדרות.)

פורסם

אם היא יוצאת 300 ש״ח לדעתי עדיף לרכוש כבר את הvico, לא?

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אתה מדבר על הVICO SF2 שהבחור פה בפורום מוכר?

אין כל כך מה להשוות בין המצלמות הן לא באותה רמה.

 

לG90 יש מעבד AMBARELLA A7AL70 שהוא הרבה יותר חדש וחזק, אפשר לצלם איתו ברזולוציות הרבה יותר גבוהות וב60FPS.

2304X1296P 30FPS

2560X1080P 30FPS

1920X1080P 60FPS

פורסם

דבר ראשון- תודה!

 

דבר שני- ביחד עם התקנה זה יוצא עסק שקצת יקר לי. יש משהו קצת יותר זול? גם מצלמות של לפני שנתיים היו עושות את העבודה, לא?

 

ולגבי העמידות בחום- הרכב בצבע כחול כהה, והמצלמה הולכת לשבת כנראה מאחורי המראה וממש מול החלון- שיא החום. אני לא רוצה שהיא תימס בקיץ

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם
אתה מדבר על הVICO SF2 שהבחור פה בפורום מוכר?

אין כל כך מה להשוות בין המצלמות הן לא באותה רמה.

 

לG90 יש מעבד AMBARELLA A7AL70 שהוא הרבה יותר חדש וחזק, אפשר לצלם איתו ברזולוציות הרבה יותר גבוהות וב60FPS.

2304X1296P 30FPS

2560X1080P 30FPS

1920X1080P 60FPS

 

 

אני שואל, כי במחירים הזולים ראיתי שמכוונים כאן בעיקר לg1wc ולא ממש לg90. לגבי העיבוד, זה כ״כ הכרחי העוצמות הללו, ואיפה מרגישים את ההבדל?

 

אני גם חושב שנכון לשים חב למאפיינים אחרים, לא?

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
דבר ראשון- תודה!

 

דבר שני- ביחד עם התקנה זה יוצא עסק שקצת יקר לי. יש משהו קצת יותר זול? גם מצלמות של לפני שנתיים היו עושות את העבודה, לא?

 

ולגבי העמידות בחום- הרכב בצבע כחול כהה, והמצלמה הולכת לשבת כנראה מאחורי המראה וממש מול החלון- שיא החום. אני לא רוצה שהיא תימס בקיץ

זו פחות בעיה שהמצלמה תימס לך, הבעיה זו הסוללת ליתיום שתתנפח ותהרס בסופו של דבר בגלל החום.

אם עכשיו אתה יודע שאתה הולך להחנות מול השמש כל היום באמצע הקיץ אז כדי לך להוריד את המצלמה ולהכניס אותה לתא כפפות.

היום לכל המצלמות יש שליפה מהירה אז זה ממש קל ולא דורש יותר מידי מאמץ או זמן, ולאורך זמן זה ישמור לך על המצלמה.

 

אתה יכול לקנות את הG1WH, או את הA118 שהיא הרבה יותר קטנה ודיסקרטית, וגם לא תהיה לך שום בעיה להתקין אותה מאחורי המראה.

http://www.ebay.com/itm/A118-B40-Novatek-96650-Full-HD-1080P-Car-Camera-DVR-/121387416455?pt=US_Video_In_Dash_Units_w_o_GPS&hash=item1c4340fb87

 

אני שואל, כי במחירים הזולים ראיתי שמכוונים כאן בעיקר לg1wc ולא ממש לg90. לגבי העיבוד, זה כ״כ הכרחי העוצמות הללו, ואיפה מרגישים את ההבדל?

 

אני גם חושב שנכון לשים חב למאפיינים אחרים, לא?

בן

השילוב של מעבד AMBARELLA A7AL70 ועדשת OV4689, יותר טוב מהשילוב של מעבד NOVATEK 96650 ועדשת APTINA AR0330, אבל מן הסתם שהמחיר של המצלמות האלו יותר גבוה.

תרד למטה ותוכל לראות תמונות שהעליתי:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-%D7%9E%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%94-CAR-DVR/page245

 

מאפיינים אחרים למיניהם שלא קשורים לאיכות צילום, יכולים להיות רק האיכות בניה והאמינות של המצלמות וזה קיים רק במותגים כמו VICO, DOD וכו'.

פורסם

אני שוקל איזו מצלמה לרכוש ומנסה למצוא את השילוב הנכון של נתונים, אמינות ומחיר סביר ומודה, עדיין לא הצלחתי להבין מה כאולראונדר הכי משתלם. הרושם שלי היה שהמתח העיקרי בין ה-vico ל-g1wc

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם

אני עדיין ממליץ על מוביוס, עם החלפת סוללה לקבל על. מאד קטנה, אמינה, ואיכות מעולה במחיר סביר של כ80 דולר. חסרון שהוא גם יתרון - אין מסך. אפשר לקנות מסך גנרי קטן בנפרד ולשים בתא כפפות, עוד 20 דולר.

אצלי היא מותקנת מעל שנה, בלי להוציא מהרכב, רכב שחור שעומד בחוץ תמיד. שום בעיה עד היום.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם
או קיי

עוד שאלה

ראיתי הרבה צילומים שמראים את שני כיווני הצילום באותם תמונה

זה באמצעות תוכנה או שמצולם ככה ?

 

 

למה חיברו את ההודעה שלי לשירשור הזה

אין בניהם שום קשר

פורסם

צילום לילה גם נראה טוב

רואים את הצילומים בנפרד מכיון שהם גם מוקלטים בנפרד

 

 

 

 

 

או קיי

עוד שאלה

ראיתי הרבה צילומים שמראים את שני כיווני הצילום באותם תמונה

זה באמצעות תוכנה או שמצולם ככה ?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...