Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לא מצליח? שמת את הקובץ בשם הנכון על הכרטיס זיכרון?

אכן, ניסיתי לשנות את הקובץ לשמות שמצאתי ברשת אך ללא הועיל לצערי.

אם יש לך או למישהו אחר רעיון איך לצרוב תוכנה אחרת או רעיון לשם שצריך לתת לקובץ bin, אשמח לשמוע.

למישהו יש ניסיון עם שימוש בכרטיס של sandisk במצלמה G1WH?

לי יש ניסיון מוצלח בשילוב ביניהם.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

FWDM800H.bin

בדיוק ככה.

 

המצלמה כרגע עובדת, נדלקת ומצלמת?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

הם בעיקר מבלבלים במוח, כעת הבטיחו לשלוח 'בקרוב' מצלמה חדשה.

אין לי כל כך ברירה בהתנהלות מולם, הייתי בטוח שמדובר בחנות רצינית ועשיתי את הטעות של לתת

להם למשוך אותי מעבר ל 45 יום בהם הייתי יכול לפנות לפייפאל.

 

אני באופן אישי נכון לעכשיו מאוד מאוד לא ממליץ לרכוש מבאנגגוד.

 

FWDM800H.bin

בדיוק ככה.

 

המצלמה כרגע עובדת, נדלקת ומצלמת?

נדמה לי שניסיתי עם שם זה, אך אנסה שוב ואעדכן.

 

החלפתי למצלמה את העדשה וכיוונתי פוקוס (העדשה נלקחה מ G1WH שלי), כעת המצלמה נדלקת ונכבית

רק כשעושים זאת בלחיצה ולא יחד עם הרכב. אני כמעט בטוח שמדובר בבעיית תוכנה.

חשבתי להתנהל עם המצלמה הזאת עד שתגיע המצלמה החדשה, בתקווה שתהיה מקורית.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

בסך הכל אם תקבל מספר מעקב וישלחו לך אחת חדשה ומקורית אז הם יצאו דיי בסדר,

גם אם לקח קצת זמן ועצבים לגרום להם לעשות את זה.

 

אני מתלבט אם להזמין את הכרטיס כי יקח לו קצת זמן להגיע ואז לא יהיה לי איך לבדוק את תקינות המצלמה שכנראה תגיע לפניו,

ולא אוכל אח"כ להתלונן במידה ותהיה בעיה.

 

 

so far so good so what

פורסם
נדמה לי שניסיתי עם שם זה, אך אנסה שוב ואעדכן.

 

החלפתי למצלמה את העדשה וכיוונתי פוקוס (העדשה נלקחה מ G1WH שלי), כעת המצלמה נדלקת ונכבית

רק כשעושים זאת בלחיצה ולא יחד עם הרכב. אני כמעט בטוח שמדובר בבעיית תוכנה.

חשבתי להתנהל עם המצלמה הזאת עד שתגיע המצלמה החדשה, בתקווה שתהיה מקורית.

 

אוקיי ואיזה FW כרגע יש עליו? GT300W?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה ה-FW שנמצא בקובץ Zip תחת התיקייה Seezeus GT300W או משהו כזה?

 

ומה קורה כשאתה מנסה לצרוב FW אחר?

המצלמה מדליקה את האור האדום? משהו?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לדעתי אין קשר בין שתי התוכנות, מדובר בתוכנה שניראית די כמו המקורית ב G1WH.

 

המצלמה נדלקת כרגיל, מתחילה להקליט ומתעלמת לחלוטין מקיום קובץ ה BIN בכרטיס.

פורסם

זה מוזר, אולי המצלמה לא מקורית?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ככל הניראה אינה מקורית, או לפחות לא כפי שאמורה להיות - הרי הזמנתי מהם G1W-C, וזה מה שקיבלתי (בוודאות

לא, יש שם סוללה).

 

האם במידה ואינה מקורית זה אומר שלא ניתן יהיה לצרוב עליה גירסה אחרת?

פורסם

בוודאות יש איזה שוני בתהליך הצריבה בין המקורית ללא מקורית.

ככל הנראה המזויפת מחפשת (לפחות כבעיה ראשונה) קובץ בשם אחר ולא

FWDM800H.bin.



 

 

אולי BangGood יספקו לך תשובה (תבקש לעדכן את הגירסה למצלמה, הם בטח ישלחו הנחיות או שיגידו שזה לא נתמך)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אין להם מושג מהחיים שלהם (או שזה מה שהם מנסים להראות לפחות), ככה שאין טעם לפנות אליהם

עם זה. במקרה הגרוע אשתמש במצלמה ככה, אדליק ואכבה ידנית עד שאקבל את המצלמה המקורית שהם מבטיחים לשלוח.

 

בינתיים כתבתי לבאנגגוד שאני מבקש שהפעם הם יוודאו שמדובר במצלמה הנכונה והמקורית, ואם אינם יכולים לעשות זאת אז

שפשוט יחזירו לי את הכסף.

פורסם

טוב, מצאתי את השם המתאים לצריבת קושחה -

FWGT300.bin



עכשיו בעיה חדשה - הקשחה נצרבה בוודאות (הצלילים השתנו) אך כעת המסך לא מראה כלום (נדלק אך אין תמונה כלל,

נדמה שגם לחיצה על המקשים לא מסייעת בכלום).

פורסם
שוב, הבעיה מוכרת אבל היא לא אצל כולם, בפירוש.

 

אתה מוזמן לבדוק עם ה-G1WH שלי, מבטיח לך שאין שום הפרעת GPS איתה.

 

אל תבטיח דברים שאתה לא יכול לקיים.

בדקתי עם G1WH שלישית!

 

תן תמונה מ GPS STATUS ליד ולא ליד המצלמה ותבין.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...