Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

1. אז נניח מינימום 30FPS, על איזה מכשיר אתה ממליץ בתקציב גבוה מאשר ציינתי, אבל שישאר סביר? על G1WH?

2. חיפשתי ב AliExpress את GS8000L מצאתי עשרות תוצאות, לא ברור מה לבחור, ואם נתייחס ל estore009 מ eBay, לא מצאתי את המוצר אצלו, אפשר קישור?

3. מה המשמעות שיש ל X פורום ב dashcamtalk? על מה זה מעיד?

4. ראיתי שהמצלמות מתחברו ע"י זרוע עם וואקום לשמשה, יש לי ניסיון רק מאוד עם זרוע וואקום בכל הקשור למחזיקי סלולארי, האם אין כאן את אותה הבעיה?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1. נראה לי שה-G1WH הכי נורמלי בתקציב נמוך, אבל שוב זה כמעט פי 2 ממה שהקצבת.

 

2. תלחץ על המילה לינק בהודעה הקודמת שלי או על הקישור: http://stores.ebay.com/estore009/i.html?_sid=907190324&_nkw=gs8000l

ב-35$ זה המצלמה, ב-40 דולר זה המצלמה עם זרוע למראה.

 

3. זה מעיד שיש תמיכה של קהילה במכשיר וגם שזה כנראה מכשיר סבבה שיש לו משתמשים ולא סתם משהו גנרי (בד"כ).

 

4. גם לי, לכן קניתי את המצלמה עם הזרוע למראה, מחזיק מצוין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

תודה על כל ההמלצות, אם כך אבחר במצלמה

G1WH.



 

1. האם המצלמה הנ"ל מגיעה רק עם פקק הואקום? היו לי הרבה בעיות עם פקק ואדום בכל הנוגע למחזיק לסלולארי,

אתה יודע אולי אם המצלמה הזו יכולה להגיע עם חיבור למראה במקום וואקום לשמשה?

 

2. כיצד עובד נושא הטעינה? המצלמה חייבת להיות מחוברת לשקע המצת ברכב? (ואם כן, האם זה לא מכוער/מפריע?)

או שטוענים פעם ב X ימים?

 

3. האם כל כרטיס SD CARD שיש לי בבית יכול להתאים?

פורסם

1. יש מוכרים שמוסיפים את הזרוע שנתפסת על המראה, במידה ולא אז יש לרכוש בנפרד,

לדוגמא -

http://www.ebay.com/itm/Bike-Rearview-Mirror-Bracket-Holder-Mount-For-Dash-Camera-G1W-G1WH-LS300W-LS330W-/171632736955?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27f61bbabb

 

2. בדגם הזה ישנה סוללה, (אך אין לי מושג עד כמה מחזיקה בפועל, רק קיבלתי את המצלמה אתמול).

 

3. הכרטיס הינו micro sd (ולא SD) המצלמה תומכת עד כמה שידוע לי עד 32GB,

ישנן המלצות אצל מוכרים מסויימים על כרטיס שיהיה קלאס 10.

 

 

so far so good so what

פורסם
תודה על כל ההמלצות, אם כך אבחר במצלמה

G1WH.



 

1. האם המצלמה הנ"ל מגיעה רק עם פקק הואקום? היו לי הרבה בעיות עם פקק ואדום בכל הנוגע למחזיק לסלולארי,

אתה יודע אולי אם המצלמה הזו יכולה להגיע עם חיבור למראה במקום וואקום לשמשה?

 

2. כיצד עובד נושא הטעינה? המצלמה חייבת להיות מחוברת לשקע המצת ברכב? (ואם כן, האם זה לא מכוער/מפריע?)

או שטוענים פעם ב X ימים?

 

3. האם כל כרטיס SD CARD שיש לי בבית יכול להתאים?

 

1. לא, כפי שציינתי אצלי היא מורכבת עם הזרוע למראה שקניתי מהלינק הזה: http://www.ebay.com/itm/G1WH-Car-Dash-DVR-Camera-Video-Register-w-Suction-cup-Rearview-mirror-Bracket-/131161742403?pt=LH_DefaultDomain_0&vxp=mtr&hash=item1e89d95c43

בכל מקרה בחבילה הזו אתה מקבל גם פקק ואקום וגם זרוע למראה.

 

2. אצלי מחוברת קבוע, והכבל משתלשל לו מהמראה למטען, לא מפריע, קצת מכוער, אבל חיסרון של רכב ליסינג.

אתה יכול להעביר את הכבל דרך הפלסטיקים וכו'.

 

3. כל כרטיס Micro SD כנראה יתאים, אני אישית קניתי Transcend UHS-I 32GB מ-KSP ב-90 שקלים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אתה יכול להעביר את הכבל בלי שום בעיה דרך הקורות ולהוציא אותו ישירות מלמעלה, גם אם זה רכב ליסינג.

אתה לא משנה כלום, לא קודח/חותך/שובר שום דבר לצורך כך וההסרה במידת הצורך תיהיה מהירה ויעילה (לא יותר מדקה).

פורסם

אין לי כבל מספיק ארוך, ואם כבר אני מעביר כבל אני מחבר ל-12V ישירות ע"י משהו כזה.

 

אחרת לקנות כבל USB ארוך בשביל להעביר אותו בתקרה ואז בקורה ואז מאחורי תא כפפות רק כדי להוציא אותו שם ולחבר למטען USB זה טונות של עבודה ולא נותן כלום :(

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

מה עם המטען המקורי שמגיע עם ה G1WH?

בכל רכב שאני מכיר שניסו להתקין איתו, האורך הספיק ואפילו נשאר עודף.

 

להעביר כבל ישירות זה כבר סיפור אחר, באמת יתכן שהליסינג לא יאהבו את זה.

העברת הכבל מחיבור המצת דרך הקורה למצלמה אינה מסובכת והופכת את המראה של זה לקצת יותר אסתטי ופחות בולט.

פורסם
1. לא, כפי שציינתי אצלי היא מורכבת עם הזרוע למראה שקניתי מהלינק הזה: http://www.ebay.com/itm/G1WH-Car-Dash-DVR-Camera-Video-Register-w-Suction-cup-Rearview-mirror-Bracket-/131161742403?pt=LH_DefaultDomain_0&vxp=mtr&hash=item1e89d95c43

בכל מקרה בחבילה הזו אתה מקבל גם פקק ואקום וגם זרוע למראה.

 

2. אצלי מחוברת קבוע, והכבל משתלשל לו מהמראה למטען, לא מפריע, קצת מכוער, אבל חיסרון של רכב ליסינג.

אתה יכול להעביר את הכבל דרך הפלסטיקים וכו'.

 

3. כל כרטיס Micro SD כנראה יתאים, אני אישית קניתי Transcend UHS-I 32GB מ-KSP ב-90 שקלים.

 

1. אבל אני לא רואה בתמונות או בתיאור המוצר שהמצלמה כוללת גם זרוע למראה, אתה בטוח?

2. התקנה של המצלמה מתחת למראה לא מפוגעת בשדה הראייה של הנהג?

3. אם אני רוצה להעביר את הכבל מהמצלמה עד למצת בצורה נסתרת, אני צריך כבל ארוך, מישהו יודע מה אורך הכבל המגיע עם המוצר?

פורסם
מה עם המטען המקורי שמגיע עם ה G1WH?

בכל רכב שאני מכיר שניסו להתקין איתו, האורך הספיק ואפילו נשאר עודף.

 

להעביר כבל ישירות זה כבר סיפור אחר, באמת יתכן שהליסינג לא יאהבו את זה.

העברת הכבל מחיבור המצת דרך הקורה למצלמה אינה מסובכת והופכת את המראה של זה לקצת יותר אסתטי ופחות בולט.

 

אני משתמש בכבל Mini USB שהוא גם יותר איכותי וגם עם חיבור USB בסוף, ככה שאני יכול לחבר אותו למטען של כמה יציאות USB.

המראה עכשיו סביר, לא אסתטי בטירוף אבל לא אכפת לי כל כך, והכבל עצמו לא מפריע לי בשדה ראייה אז אין לי הרבה להרוויח מהעברה כזו.

 

1. אבל אני לא רואה בתמונות או בתיאור המוצר שהמצלמה כוללת גם זרוע למראה, אתה בטוח?

2. התקנה של המצלמה מתחת למראה לא מפוגעת בשדה הראייה של הנהג?

3. אם אני רוצה להעביר את הכבל מהמצלמה עד למצת בצורה נסתרת, אני צריך כבל ארוך, מישהו יודע מה אורך הכבל המגיע עם המוצר?

 

1. זה הכותרת של המוצר:

G1WH Car Dash DVR Camera Video Register w/ Suction cup + Rearview mirror Bracket

Rearview mirror bracket זה המתאם שאתה מחפש.

 

2. לא, כי המצלמה לא גדולה וכי זה יושב גבוה יחסית.

 

3. דיי ארוך, לא יודע אם מספיק להעביר בקורות וכו', אני מניח שאחרים שהתנסו בזה יידעו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
1. אבל אני לא רואה בתמונות או בתיאור המוצר שהמצלמה כוללת גם זרוע למראה, אתה בטוח?

2. התקנה של המצלמה מתחת למראה לא מפוגעת בשדה הראייה של הנהג?

3. אם אני רוצה להעביר את הכבל מהמצלמה עד למצת בצורה נסתרת, אני צריך כבל ארוך, מישהו יודע מה אורך הכבל המגיע עם המוצר?

למרות שלא שאלת אותי, אענה לך בכל זאת :-) .

1. חלק מהמוכרים מצרפים את הזרוע למראה בנוסף לזרוע הנצמדת למראה וחלק לא, זה אמור להיות רשום בדף המכירה.

2. אכן פוגעת מעט, אך מתרגלים לזה די במהירות וזה הופך לזניח.

3. הכבל המגיע באריזה, למיטב זיכרוני אורכו כ 3 מטר.

עריכה: m3x7r3m3 הקדים אותי.

 

אני משתמש בכבל Mini USB שהוא גם יותר איכותי וגם עם חיבור USB בסוף, ככה שאני יכול לחבר אותו למטען של כמה יציאות USB.

המראה עכשיו סביר, לא אסתטי בטירוף אבל לא אכפת לי כל כך, והכבל עצמו לא מפריע לי בשדה ראייה אז אין לי הרבה להרוויח מהעברה כזו.

 

אם כך זה כבר סיפור אחר ובאמת תצטרך לרכוש כבל ארוך יותר על מנת להעביר אותו דרך הקורות.

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

מה שהכי מפריע לי זה שאין חיבור ישירות למתח סוויצ' ונגד זה אין לי מה לעשות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...