Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תגידו האם שווה להחליף את המוביוס ב A118 יחד עם GPS ?

כרגע המביוס אצלי כמעט שנה ועובדת נהדרת , מתבאס קצת על האיכות בלילה שירדה מאז העדכון האחרון.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו מכיר האם אפשר להשתמש ב "קבל על " ל A118 \B40 ?

יכול לתת קישור לאיביי ?

תודה

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
תגידו האם שווה להחליף את המוביוס ב A118 יחד עם GPS ?

כרגע המביוס אצלי כמעט שנה ועובדת נהדרת , מתבאס קצת על האיכות בלילה שירדה מאז העדכון האחרון.

לדעתי לא שווה.

אבל אם תחליט להחליף ותהיה מעוניין למכור, אולי אקנה ממך את המוביוס כך שתהיה לי עוד אחת.

אם זה רלוונטי והמצלמה תקינה לחלוטין, צור קשר בפרטי.

פורסם
לאחר המלצתכם על מצלמת gw1h קניתי ומרוצה.

 

כרגע אני מחפש המלצה למצלמה באותה רמה אך שמצלמת גם לאחור וגם קדימה - 2 עדשות.

 

תודה.

 

המלצה מישהו?

פורסם (נערך)

יש לי גם את הGW1H, איכות מעולה ביום , איכות טובה בלילה , רואים היטב את הספרות לוחיות רישוי ברכבים אחרים וצילום לא מגורען גם באיכות נמוכה יותר כגון QVGA, לגבי החשמל, בתחילה השתמשתי בכבל המתחבר למצת, אך לאחר כמה ימים הרגיש לי חאפרי ולא רלוונטי. הזמנתי מאיביי מפצל הכולל בתוכו חיבור מצת נוסף, ועוד חיבור ל2 שקעי USB, במהלך יום חופשי סללתי קו חשמל לפני הסוויצ, כך שהחשמל קבוע גם שהרכב כבוי, פיוז כנדרש והוצמד לקימור בין המראה לתקרה של הרכב. כמה דברים השגתי בכך, חיבור כבל USB של 20 ס"מ מהמצלמה ישירות לשקע, חיבור קבוע לחשמל שלא תלוי סוויצ - ממשיכה לצלם גם לאחר היציאה מהרכב , והכי חשוב - אין מריבות עם האישה על "איפה אטעין את הטלפון - במהלך נסיעה" .

 

מצורפת תמונה



20141213_121601.jpg20141213_121610.jpg

 

סרטון דוגמא ללילה

עריכה אחרונה על ידי elians

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם
יש לי בעיה - ונדליזים בשעות הלילה. כבר כמה פעמים שברו לי את מראות הצד של הרכב.

 

האם יש מצלמה שתצלם בשעות הלילה.

 

אני חייב לתפוס את המנוול שמחבל לי ברכב.

 

ועוד משהו לסיום

 

יש למישהו המלצה למצלמת רוורס + מסך לרכב. שיהיה איכותי (בהזמנה מחו"ל - נמאס מהיקרנים בארץ איזה מתקין ניסה למכור לי מערכת סינית NONAME ב 1200 ש"ח) -

לגבי התקציב אני לא סגור העיקר שמצלמת הרוורס תצלם היטב גם ביום וגם בלילה.

 

תודה רבה

 

אשמח לעזרה

 

תודה רבה

פורסם

אהלן חברים!

 

אני נובר כאן בפורום כבר כמה ימים ובכלל בweb, אז דבר ראשון מרשים ונחמד לראות שרשור שרץ כבר שנתיים וחצי בערך וכל זה על מצלמה לרכב?! סתם, סתם שאפו, למדתי המון רק מהקריאה כאן...

אז ככה, המטרה היא למצוא מצלמה עם:

1. איכות תמונה טובה גם בלילה (זיהוי מספרי רכב גם בלילה)

2. שתצלם בלופ בלי לאבד פרטים בדרך

3. ג'י סנסור כמובן

4. GPS, לא מבין מה התועלת אשמח להסבר קצר

5. אולי הפרט שהכי חשוב לי, מצלמה שתצלם גם את תא הנוסעים\נהג [לא דובר כאן הרבה בעניין לפחות ממה שאני הצלחתי לקלוט (בכל זאת יש כאן עוד רגע 300 דפים) אשמח לקבל המלצות בעניין)

6. תקציב 100$ +-

 

זהו פחות או יותר,

אשמח להמלצות מניסיונכם

אם החסרתי משהו חשוב יותר מאשמח להכוונה כלשהי

תודה מראש,

אליעד

פורסם
המפצל הגיע היום .

המלמה תותקן בשישי קרוב אצל מתקין מערכות סטריאו

עידכונים אחר כך :)

אז סבלנות לא הייתה לי , המצלמה הותקנה היום אצל מתקין מערכות סאונד .

עלות 100 שח

אצרף תמונת מחר

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

שלום לכולם,

קיבלתי את ה G1W-C ואני יושב עכשיו על ההגדרות.

יש לי 2 דברים שלא ברורים לי:

1. הקלטה בלופ עובדת ל 2 / 3 / 5 דקות או מבוטלת - האם זה אומר שכשאני מבטל את האופציה והכרטיס נגמר הוא לא מתחיל להקליט מתחילת הכרטיס? (כלומר מוחק את הסרטון הישן ביותר).

2. למה משמש ה G-Sensor?

 

בלי קשר אשמח להגדרות מומלצות - לא הצלחתי למצוא בחיפוש.

 

תודה לעוזרים!

פורסם

אפשר בבקשה המלצה למצלמת דשבורד איכותית ובמחיר סביר?

חשוב שהיא תוכל להסתובב בקלות מבלי צורך לנתק אותה

ושתצלם באיכות גבוהה גם בחושך.

 

אשמח לקבל המלצות ממישהו שיש לו מצלמה כזו ברכב

 

תודה

פורסם
אהלן חברים!

 

אני נובר כאן בפורום כבר כמה ימים ובכלל בweb, אז דבר ראשון מרשים ונחמד לראות שרשור שרץ כבר שנתיים וחצי בערך וכל זה על מצלמה לרכב?! סתם, סתם שאפו, למדתי המון רק מהקריאה כאן...

אז ככה, המטרה היא למצוא מצלמה עם:

1. איכות תמונה טובה גם בלילה (זיהוי מספרי רכב גם בלילה)

2. שתצלם בלופ בלי לאבד פרטים בדרך

3. ג'י סנסור כמובן

4. GPS, לא מבין מה התועלת אשמח להסבר קצר

5. אולי הפרט שהכי חשוב לי, מצלמה שתצלם גם את תא הנוסעים\נהג [לא דובר כאן הרבה בעניין לפחות ממה שאני הצלחתי לקלוט (בכל זאת יש כאן עוד רגע 300 דפים) אשמח לקבל המלצות בעניין)

6. תקציב 100$ +-

 

זהו פחות או יותר,

אשמח להמלצות מניסיונכם

אם החסרתי משהו חשוב יותר מאשמח להכוונה כלשהי

תודה מראש,

אליעד

 

מה דעתכם?

שבת שלום!

פורסם (נערך)

מישהו נתקל בהודעה כזאת? במיוחד לאלה שקנו מ-Banggood :

 

111111.png

 

אני מקווה שהכוונה שלהם שזה נשלח עכשיו לישראל, ולא בחזרה מאיפה שהגיע.

 

מה שמצחיק זה שקיבלתי כבר את כל האביזרים של המצלמה, והמצלמה עדיין לא הגיעה :lol: . (כל המוצרים הוזמנו באותה שעה באותו יום :roll:)

עריכה אחרונה על ידי LowNSlow

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...