Jump to content

carcam

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

הנקודות של carcam

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מה שנשאר זה רק להתקין מצלמה נוספת GW1H בפינה הימנית העליונה של הרכב מכוונת אליך, ושם יש מרחק של 70 ס"מ שכבר יכול לתת מרווח גדול יותר וזוית שתראה גם את הידיים. שווה לנסות מחר בבוקר איך זה נראה. תודה על עזרתך.
  2. על איזה פתרון אתה ממליץ למי שחייב מצלמה לפנים הרכב, למשל בכדי להוכיח לשוטר שלא דיברתי בנייד? או לחילופין מבין הכי לא טובות, מה הכי פחות גרועה?
  3. המלצה מישהו?
  4. לאחר המלצתכם על מצלמת gw1h קניתי ומרוצה. כרגע אני מחפש המלצה למצלמה באותה רמה אך שמצלמת גם לאחור וגם קדימה - 2 עדשות. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...