Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אהלן חברים,

מה דעתכם על כל עניין מצלמות הWIFI שקיימות בשוק?

ראיתי כמה נחמדות, המחיר שלהן קצת פחות השאלה אם יש למה להשקיע?

דבר נוסף שזה מעלה לי, האם יש אפשרות להוציא את הזיכרון מהמצלמה ולשים בסמארטפון ולצפות בסרטונים, למשל במקרה של תאונה כדי לראות שזה הוקלט וכאלה?

מה דעתכם?

 

מה אתם אומרים?

פורסם

אם הסמארטפון שלך יכול לקבל כרטיס זיכרון (בד"כ מיקרו SD) ולהציג סרטים, אין סיבה שלא תוכל לצפות בסרטונים המוקלטים

בצורה הזאת בסמארטפון במקרה הצורך.

 

אני בכל אופן לא הייתי משקיע כסף נוסף על מצלמה בשביל פונקציית ה WIFI, זהו פיצ'ר לא נחוץ מבחינתי עבור מצלמת רכב.

פורסם

שתי שאלות בנוגע ל A118\B40

1.למרות שהגדרתי את חיישן ה G ב OFF עדיין מועברים קבציםלתיקיית RO , מדוע ?

2.כרטיס זיכרון SD ( ללא שם )מקליטמצויין אבל בארבעת הקבצים האחרונים בשתיי התיקיות מופיעה הודעה של Windows MediaPlayer encountered a problem while playing the file.

ניסיתי לפרמט את הכרטיס דרך המצלמה ,לצפות ב VLC– לא פתר את הבעייה ... למה זה מופיע רק בקבצים האחרונים של התיקייה?

 

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם

היי שלום,



אני רוצה להזמין את המצלמה הזו לרכב:

http://www.ebay.com/itm/Full-HD-1080...item485a485bb3

 

אבל לפני שאני מזמין, משהו שלא הבנתי כל כך,

:?:

כמה זיכרון יש לה? (פנימי), נגיד ואני לא קונה כרטיס זכרון ..



היא כל הזמן מצלמת, ומוחקת את מה שישן אוטומטי? אבל כמה זכרון יש לה..

אם פתאום נגיד קרתה תאונה, איך אני שומר את הוידיאו הזה במצלמה?? שלא ימחק..

והאם היא גם פועלת כשהאוטו מכובה, נגיד בחנייה? אם ישרטו לי תאוטו או משהו?

תודה לעוזרים!

פורסם

אין זיכרון פנימי, בלי כרטיס זיכרון לא תוכל להקליט.

 

לשמירת הוידאו אתה לוחץ על כפתור הימני העליון (ב-G1WH זה Menu, כנראה פה זה REC) וזה שם לך סמל של מנעול בפינה השמאלית תחתונה.

אתה יכול לחבר אותה ל-12V מהמצבר (ולא מהסוויצ') ואז היא תפעל תמיד.

אבל קח בחשבון כמה דברים:

 

* צריך כרטיס זיכרון

* הקלטה של שעה לוקחת בערך 8GB

* הגודל המקסימלי שנתמך ע"י המצלמה (ככל הנראה) זה 32GB, מה שנותן לך בערך 4 שעות של צילום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
אין זיכרון פנימי, בלי כרטיס זיכרון לא תוכל להקליט.

 

לשמירת הוידאו אתה לוחץ על כפתור הימני העליון (ב-G1WH זה Menu, כנראה פה זה REC) וזה שם לך סמל של מנעול בפינה השמאלית תחתונה.

אתה יכול לחבר אותה ל-12V מהמצבר (ולא מהסוויצ') ואז היא תפעל תמיד.

אבל קח בחשבון כמה דברים:

 

* צריך כרטיס זיכרון

* הקלטה של שעה לוקחת בערך 8GB

* הגודל המקסימלי שנתמך ע"י המצלמה (ככל הנראה) זה 32GB, מה שנותן לך בערך 4 שעות של צילום.

יש לך המלצה למצלמה אחרת? או שזאת טובה לדעתך? התקציב שלי הוא עד 200 שח בערך..

כמה יעלה עוד כרטיס זכרון 32 ג'יגה בערך?

פורסם

לי יש את האחות G1WH, היתרונות ידועים, החסרונות ידועים, במחיר הזה אין לה תחרות.

 

כרטיס זיכרון עולה בסביבות ה-75 שקלים ומעלה, אישית קניתי את זה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

החיסרון הגדול של ה G1WH מבחינתי זה שהיא מתחילה לגסוס אחרי קיץ, כשאחד מהתסמינים הראשוניים

זה שהיא לא מצליחה לעבוד יותר מכמה דקות בלי להיות מחוברת, השלב הבא זה שהיא מתחילה להדלק ולהכבות

בלופ, כשהשלב האחרון זה שהיא מקליטה בכל נסיעה את הקובץ האחרון כפגום, כך שלא ניתן כלל לפתוח אותו.

התופעות האלו או חלק מהן חזרו על עצמן גם אצל אנשים נוספים, כך שאני נוטה לחשוב שזאת לא בעיה נקודתית רק

במצלמה שלי.

 

זאת הסיבה שהזמנתי G1W-C, כי מבחינתי אם האיכות תהיה כמו ב H אז זה מספיק. לצערי נפלתי עם באנגגוד

ששלחו לי זיוף של G1W במקום G1W-C כמו שהזמנתי (ושילמתי).

כעת הם הבטיחו שהפעם הם ישלחו G1W-C כמו שצריך, אני ממתין... כשתגיע החבילה (בתקווה שבקרוב) אעדכן מה קיבלתי.

פורסם
אם הסמארטפון שלך יכול לקבל כרטיס זיכרון (בד"כ מיקרו SD) ולהציג סרטים, אין סיבה שלא תוכל לצפות בסרטונים המוקלטים

בצורה הזאת בסמארטפון במקרה הצורך.

 

אני בכל אופן לא הייתי משקיע כסף נוסף על מצלמה בשביל פונקציית ה WIFI, זהו פיצ'ר לא נחוץ מבחינתי עבור מצלמת רכב.

 

 

תודה רבה!

פורסם

אכן אחלה פתרון, מה גם שזה יכול לשמש כסוללת גיבוי ויכול להטעין מכשירים במתח 5V.

ככה שזה די ALL IN ONE שכזה.

גם אם לא תשתמש בפיצ'ר הזה של שיתוף קבצים, תוכל להשתמש בתכונות אחרות.

לפני כשנה שקלתי לקנות, אבל מעט יקר.

בקיצור, שימושי.

פורסם

שאלות לבעלי G1WH -

 

1. כאשר מכבים את הרכב והמצלמה כבר לא מקבלת מתח האם היא נכבית \ ממשיכה לעבוד?

 

2. לכמה זמן מספיקה הבטרייה בצילום? (ללא מקור מתח כמובן)

 

תודה.

 

 

so far so good so what

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...